../images/Emo53.gif אני בלחץ חייבת עזרה
החודש החלטנו לעשות הזרעה על מחזור טבעי בקיצור היום עשיתי אולטרסאונד והרופאה שלי אמרה לי שגודל הזקיק המוביל הוא 19 וביום א' נבדוק מה קורה בתקוה שעדיין הוא לא בייץ ואז נעשה הזרעה ואני מאוד מפחדת ובלחץ מזה שלא אבייץ מה עושים? עזרו לי בבקשה
החודש החלטנו לעשות הזרעה על מחזור טבעי בקיצור היום עשיתי אולטרסאונד והרופאה שלי אמרה לי שגודל הזקיק המוביל הוא 19 וביום א' נבדוק מה קורה בתקוה שעדיין הוא לא בייץ ואז נעשה הזרעה ואני מאוד מפחדת ובלחץ מזה שלא אבייץ מה עושים? עזרו לי בבקשה