תתחילי עם רויאל יותר סמיך מסביב ( כמו קו מתאר ) ותמלאי בפנים עם קצת יותר רך. ( תזליפי לתמרחי בפנים עם סכין ) אחרי שמתיבש אפשר לקשט עם עוד צבעים ( דוגמא וכ"ו )
אני מרחתי רויאל לא מאוד מאוד סמיך אבל גם לא דליל מידי, בכפית על העוגיות ואחר כך כהשכבה הזו התיבשה קישטתי ברויאל סמיך יותר בתוך שקיק זילוף. לדעתי התוצאה יותר טובה ויותר פשוטה.