איך צובעים את הרקע של העוגיו

lala g

New member
../images/Emo53.gif איך צובעים את הרקע של העוגיו

אני באמצע צביעת עוגיות, איך צובעים את הרקע של העוגיות עם רויאל אייסינג דליל יותר?
 

net the jet

New member
אם את רוצה לצפות את כל פני העוגיה

תתחילי עם רויאל יותר סמיך מסביב ( כמו קו מתאר ) ותמלאי בפנים עם קצת יותר רך. ( תזליפי לתמרחי בפנים עם סכין ) אחרי שמתיבש אפשר לקשט עם עוד צבעים ( דוגמא וכ"ו )
 

tsoff

New member
אפשר עם כפית

אני מרחתי רויאל לא מאוד מאוד סמיך אבל גם לא דליל מידי, בכפית על העוגיות ואחר כך כהשכבה הזו התיבשה קישטתי ברויאל סמיך יותר בתוך שקיק זילוף. לדעתי התוצאה יותר טובה ויותר פשוטה.
 
למעלה