אוכל צמחוני

leegil

New member
../images/Emo53.gifאוכל צמחוני../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

שלום שלום לכולם, צריכה בבקשה עזרה, יש לי אורחים השבת 2 מבוגרים + 2 ילדים קטנים ומקסימים. לענייננו הבחורה המתוקה צמחונית ואני חייבת לבשל משהו צמחוני אבל לא חלבי כי אנחנו נאכל בשרי בערב שישי. נראה לי שהיא אוהבת הכל חוץ מקישואים, רעיונות יצירתיים יתקבלו בברכה. תודה לילך!! עדןןןן--הכנתי את הרולדות חשק שלך ויצא חבל על הזמן לא נשאר כלוםםם!!! תודה!!!!
 

silvey

New member
כל פשטידה ללא מוצרי חלב תתקבל

על ידה בברכה. ואם תוסיפי סלט עשיר וצבעוני ואולי גם קינוח מפירות טריים, זה ממש ארוחה. תכיני יותר סלטים. חוץ מזה, מסתובבות בפורום קציצות צמחוניות של נירה, נדמה לי, יכול להיות תחליף הולם לבשר כמנה עיקרית
 

leegil

New member
הקציצו נראות יאמי הבעיה היא

שאין לנו כאן טבעול, רק שניצלונים של תירס של טבעול שעכשיו הגיעו, אולי אני אקנה לה את אלה גם לנשנוש. אני גאה בניו-יורק יש כאן כמעט הכל של הארץ.
 

pirge

New member
המבורגר צמחוני - אפוי

המבורגר צמחוני - אפוי מקור:פירגה שמים בקערת המג'ימיקס את סכין החיתוך וגם: 2 קופסאות פטריות כ"א של 400 גרם - מס ו נ נ ו ת ס"ה 800 גרם (אפשרי בהחלט פטריות טריות) __המשקל לפני סינון. אחרי הסינון המשקל 460 גרם. ( כל קופסה 230 גרם אחרי סינון.) את הפטריות מהקופסה אני מסננת מתחת למים זורמים כדקה. 1 ביצה טרייה - במידה ובסוף הבלילה סמיכה, להוסיף עוד ביצה ולערבב. תפוח אדמה מקולף-- מבושל---מעוך בצל מגורר כוס פירורי לחם כף מלאה תבלין פטרוזיליה יבשה ----או פטרוזיליה טרייה קצוצה כפית פפריקה מתוקה פלפל שחור מלח 2 כפות שמן קנולה (מי שרוצה יכול לטגן את הבצל בשמן ולהזהיבו) לערבל במג'ימיקס לתערובת אחידה. להפסיק פעולת המערבל ולהוסיף: ביצה קשה מגוררת 4\3 כוס גרעיני חמניה קלויים לערבב בכף. . לצפות את התבנית בניר אפיה להכין קציצות גדולות ושטוחות (יצאו לי 15 קציצות) לעבור עם מזלג ולסמן קווים (חריצים) לאפות כ- - 30 דקות בחום 180.תנור מחומם מראש. תהנו.
 

pirge

New member
קציצות גזר ברוטב אדום../images/Emo3.gif אפוי.

לטעמי קציצות גזר ברוטב אדום,זה מעדן. מזכיר לי מאכלי ילדות אהובים. 5-6 גזרים מגוררים דק 2 שיני שום או בצל אחד מגורר 3 כפות קמח רגיל 2 ביצים מלח פלפל רוטב: קופסה קטנה רסק עגבניות כף צ'ילי כף קטשופ כוס וחצי מים ר ו ת ח י ם פפריקה מלח כפית סוכר או סילאן 2 כפות מיץ לימון להכין קציצות מהגזר לטגן אותם על מחבת "טפלון" עם מעט שמן. רק שיישתזפו משני הצדדים. להפוך בעדינות ולהניח את הקציצות בתבנית אפיה. מרתיחים את חומרי הרוטב בסיר. טועמים ומשפרים טעם. יוצקים בזהירות את הרוטב בין הקציצות שיכסה אותם כמעט עד למעלה. אופים בתנור מחומם מראש בחום 175 מעלות כ-40 דקות. נהדר גם קר.
 

pirge

New member
מאפה ברוקולי בגבינת "פטינה"

פשטידת ברוקולי עשירה בגבינות להכניס לקערה: בצל אחד בפרוסות חצויות 5 ביצים כוס קמח רגיל רבע כוס שמן לערבב בלילה. להוסיף: 800 גרם (שקית של סנפרוסט) או 4 ראשים טריים שיהיו מאודים ולא רכים חתוכים לחתיכות גדולות בפרחים. אפשר כל פרח לחתוך ל-3-2- כך שיראו את צורת הפרחים. להוסיף 200 גרם גבינה פטינה ו-200 צהובה מגוררת להוסיף קורט אגוז מוסקט, מלח,פלפל, כף גדושה תבלון עשבי תיבול של קנור לפשטידות. בוחשים בעדינות ואם צריך מוסיפים עד חצי כוס מים. טועמים ומשפרים טעם אופים בחום 175 מעלות כ-45 דקות או עד לצבע זהוב חומי. לאפות בתבנית עגולה גדולה משומנת או מלבנית. תהנו.
 

ניקי ב

New member
תפוחי אדמה קריספיים

תפוחי אדמה קריספיים - ניקי ב מצרכים: 4 תפוחי אדמה שריככנו מראש 1/4 כוס שמן זית 2 כפות שמן זית 2 כפות פירורי לחם 1 כפית פפריקה 1 כף אבקת מרק פטרוזיליה קצוצה כמון , מלח גס , פלפל אופן ההכנה: לחמם תנור לחום בינוני. לחתוך את תפוחי האדמה לפרוסות. לערבב את שאר החומרים (חוץ מ2 כפות שמן זית) לצפות את תפוחי האדמה מכל הכיוונים. לסדר את פרוסות תפוחי האדמה בתבנית. להוסיף לרוטב שנשאר בקערה 2 כפות שמן זית ולערבב. לשפוך בעזרת כף את שארית הרוטב על התפוחי אדמה. 30 דקות . הערות: לא לערבב את תפוחי האדמה שהם בתנור
 

leegil

New member
לא היא לא אוכלת דגים

ותודה על כל המתכונים, הכל נראה מצויין!!!!!!!
 

pirge

New member
חצילים מתקתקים ברוטב אדום

17:20 | 20/06/05 חצילים פיקנטייםו pirge ו לפרוס חצילים ולהשהות חצי שעה במלח לשטוף, סחוט ולייבש לטבול בקמח וביצה מתובלת במלח ולטגן מ-2 הצדדים - אפשר לוותר על הביצה . לשים על ניר סופג בסיר לשים 2 כפות שמן זית ולטגן בצל קצוץ ולהזהיב כשהבצל מזהיב להוסיף 3 שיני שום או יותר קצוצות ולערבב דקה להוסיף: 4 עגבניות מגוררות כף קטשופ חצי כפית סוכר רסק עגבניות קטן כף רוטב צ'ילי לא חובה מעט מים מלח פלפל חריף לטעם ופפריקה מתוקה פלפל שחור חצי כוס פטרוזיליה קצוצה להוסיף את פרוסות החצילים . להרתיח ולהנמיך להבה. אחרי רבע שעה מוכן. טעים חם או קר. אם יש חומוס גרגרים מבושלים אפשר להוסיף כ-3 כפות.
 

pirge

New member
מאפינס פטריות

מאפינס פטריות לקחתי מרשם של פשטידה מחברה והכנתי בתבנית שקעים (סיליקון)(לא לשמן..) יוצא 24 מאפינס טעימים ויפים להפליא זירזפתי על תחתיות תבניות השקעים מעט פירורי לחם ויצקתי את הבלילה הבאה: בצל גדול חתוך קוביות מטוגן ומוזהב במחבת עמוקה עם 2 כפות שמן. קופסה גדולה פטריות חתוכות ללא נוזלים מטוגנת עם הבצל אחרי שהוזהב עד שלא יהיו נוזלים במחבת. מוסיפים: 5 ביצים תוך בחישה אחרי כל ביצה 2 שמנת חמוצה 2 כפות אבקת מרק פטריות 4\1 קילו גבינת קשקבל או גבינה מגוררת אחרת לטעום ולהוסיף רק במידת הצורך...מלח ופלפל. מעל המאפים לזרזף מעט פפריקה אדומה ולאפות בחום 180 מעלות כ-35 דקות.
 

ניקי ב

New member
נודלס וירקות מוקפצים

נודלס וירקות מוקפצים - ניקי ב מצרכים: חבילת נודלס 4 גזרים חתוכים למקלות 2 פלפלים חתוכים לרצועות 1 כרוב קטן חתוך לרצועות 1 בצל חתוך לפרוסות דקות 1 קופסת פטריות חתוכות / אפשר גם טריות רוטב סויה / אני השתמשתי בקיקומן. 2 כפיות שום כתוש 1 כף דבש אבקת מרק, מלח, פלפל אופן ההכנה: לטגן על אש גבוהה את הגזר כמה דקות, להוסיף את הפלפל, להמשיך לטגן, להוסיף בצל אחרי כמה דקות להוסיף את הכרוב להמשיך לטגן שהכרוב מתרכך להוסיף את הפטריות. להוסיף את הרוטב סויה, שום כתוש, דבש ,מלח, פלפל. לערבב טוב. בינתים להכין את הנודלס ולהוסיף לירקות. לבדוק ולתקן טעמים.
 

edens

New member
שמחה לשמוע שאהבתם ../images/Emo140.gif ואולי את

הקציצות טונה ?
 

leegil

New member
איזה מתוקות אתן אחת אחת../images/Emo25.gif

אין לי מושג אם היא אוכלת טונה אני אתקשר היום לשאול אותה, בשבת בבוקר נאכל ג'חנון שאני מכינה, אף פעם לא קונה... ולצהריים בשבת נראה כבר, אני אהיה מסודרת לשם שינוי ואבנה תפריט מסודר. תודה לילך!
 

Rebeccan

New member
תבשיל חומוס וחציל דרוזי

כנסי לקישורי הפורום - יש שם סדנאות און ליין הכנתי סדנה להכנת התבשיל הזה מעולה לצמחונים - תוסיפי אורז לבן ליד ויש ארוחה מלאה (פחמימות מהאורז + קטנית מהחומוס = חלבון מלא) סלט - היה שרשור סלטים לפני שבוע וחצי - רשמתי כמה רעיונות לסלטים מעניינים. אני צמחונייה ומאוד נהנית מסלטים מעניינים, תבשיל טוב ולא צריך מעבר לזה וברוכה הבאה לפורום
פרינצסה
בגן הפרחים
 

leegil

New member
תודה מתוקה, אבל לא חדשה פה../images/Emo24.gif

אני נכנסת לפה יום יום ומתעדכנת ביצירות אומנות של כולם. אני אכנס לסדנאות גם, תודה...
 

effyba

New member
ומה עם סלטים???אני ממליצה מאוד על

סלט דודו (של אידי מאשדוד) קייצי וטעים: מתכון: סלט דודו של אידי מאשדוד רכיבים: סלט דודו מצרכים 4 עגבניות פלפל ירוק חריף קצוץ דק 30 גרם שמן זית 3 שיני שום קצוצים דק מלח פטרוזיליה אופן הכנה: אופן ההכנה חותכים את העגבניות לקוביות קטנות, מוסיפים את הפלפל החריף, את השום, שמן הזית, המלח והפטרוזיליה ומערבבים היטב. יש להגיש לאחר כ-15 דקות, אחרי שהעגבניות ספגו את הטעמים. ניתן להוסיף לימון או 5 עגבניות שרי חתוכות לרבעים. בתאבון, אידי
 
למעלה