רועי על העזרה ושיתוף הפעולה

רוייקו

New member
שמחתי לעזור ועוד יותר אשמח לדעת על

מה ... על זה אומרים בעברית "אין על מה" או ביידיש thanks for nothing
 

kees

New member
על ההענות שלך למסר והבקשה של

מוישיק אתמול אז יש על מה
 

רוייקו

New member
לא שכחתי את שעשיתם לחברי הפורום ולי

באופן אישי. הנזק שגרמתם לפורום פה ניכר עד היום וגרם לרבים לעזור אותו לתמיד. עכשיו אתם נוהגים כיאילו מאומה לא קרה וזה מקומם אותי ואת חברי הפורום שהיו עדים לבלגאן שעשיתם. נכון שיש פה לא מעט חדשים שלא יודעים על מה מדובר אבל ההשתתפות שלכם פה בפורום לא מתאימה. בניתם לכם פורום אחר כאלטרנטיבה לפורום פה ויתכן שזה לא מספק אתכם אבל זו לא הדרך למשוך לשם חברים !!! יש דרכים נוספות למשוך לשם חברים אז אנא ממכם, אל תערבו אותי בשום דבר תחת כיסוי של שיתוף פעולה, לכאורה. אני לא מעורב בשום דבר. פניתם אלי בבקשה ליצור קישור לטבלה שבניתי כאן ואני לא יכול למנוע את זה ממכם ממילא אבל מפה ועד לשיתוף פעולה איתכם הדרך רחוקה !!! ב א מ ת שאני לא יכול להתעלם ולשכוח את מה שעשיתם ומבחינתי אין לי שום צורך ב"איחוד כוחות". בחרתי לכתוב פה מעל גבי הפורום משום שנתתם את התחושה כיאילו סלחנו אחד לשני והפכנו חברים.. אז ל ה ד ם !!! מקווה שתמצאו לכם את הפינה שלכם בכייף ואת האנשים שימצאו בה עניין אבל תניחו לפורום שלנו.
 

ddקובי

New member
רועי שמחתי על הבהרה שלך !

גם אצלי נוצר הרושם של שיתוף פעולה בינך לבין מנהלי הפורום משה וקיס. טוב שכתבת את תגובתך ואתה לא שוכח את הפגיעה האישית בצורה נבזית בך ובשאר החברים בפורום, מצד כל מיני גורמים בניקים שונים שגרמו לנזק לפורום שלך.אמנם נגרם לנו נזק אבל זה לא עזר לפורום השני כי הרבה אנשים שהיו יכולים להשתתף בשני הפורומים לא עשו את זה בגלל הפגיעות בדבר הכי חשוב לבן האדם וזה הכבוד שלו.נאחל לפורום של משה וקיס שימצאו את הפינה שלהם ולא יטרידו אותנו. קובי.
 

משה פ

New member
קובי! אל תדאג, שיתוף פעולה

לא היה וגם לא יהיה לעולם. אתה יודע למה? פשוט אין עם מי.....
 

משה פ

New member
רועי!!!

מה קרה? מי כבר שטף לך את המוח? (שתי הוורשאיות?) אתה נוהג בדיוק כמו שנהגת בעבר, את מה שכתבתי לך במסרים אישיים, אתה מוציא החוצה בפורום הכללי. למה? אם לא היית רוצה שנפרסם קישור למאמר היית עונה לי בפשטות, לא, ואני הייתי מכבד את רצונך. האם הבעת תודה פשוטה כל כך אמורה לגרור תשובה כזאת מוזרה? אני ביקשתי את רשותך וזאת מתוך נימוס וכיבוד חוק זכויות יוצרים, ושמתי קישור לפורום שלך כפי שהיתרת לי, אם לא היית מתיר, לא הייתי יוצר קישור. (נ.ב. בקישור מצויין שהקישור נעשה באישורך, כך שכל הקרדיט שייך לך). אבל כנראה שקיבלת כמה טלפונים או מסרים אישיים, ואתה כרגיל זורק את הרפש במקום הלא נכון. אתה אדם פטתי ועלוב, אתה גם רשאי למחוק את ההודעה מכיוון שכרגיל היא לא תואמת את עמדתך או עמדת מנהלי הפורום האמיתיים.
 
למעלה