חיבור הארדיסק נוסף חדש

../images/Emo51.gifחיבור הארדיסק נוסף חדש

חיברתי הארדיסק נוסף למחשב ואני לא רואה אותו, ניסיתי לראות אולי יש אפשרות בPartition Magic לפרמט אותו ואז איך שהוא הוא יופיע. מסתבר שאני לא מומחית בתוכנה ולא כדאי שאנסה לעשות מהלכים שאני לא ממש מבינה בהם. גודלו של ההארדיסק הוא 80 גיגה והחיבור SATA. אשמח אם תוכלו להדריך אותי או לשלוח לי קישור ובו יש הדרכה לגבי פרמוט והתקנה .
 

steammach

New member
אז ככה

א. קודם בדקי שהדיסק מחובר נכון (שכבל ה-sata מחובר טוב, שחיברת חשמל לדיסק) ב. תיכנסי ל-bios, ותראי אם את רואה שם את הדיסק מוגדר תראי שבכלל אופציית ה-sata מאופשרת (תלוי ב-bios) ג. אם ב-bios הוא מופיע. תלחצי מקש ימני על המחשב שלי, ואז manage תלכי לאופציה "disk management" ותראי אם את רואה שם את הדיסק אם כן, כל מה שצריך לעשות שם, זה לאפשר את הדיסק (אופציה שנקראת signature, או make logical drive)
 
שאלה נוספת../images/Emo51.gif

הכל בסדר עד שהגעתי לשלב האחרון. אין שם חתימה או משהו כזה. פשוט עמדתי על האזור של אותו דיסק מקש ימני ואיחלתי אותו. אני רק לא רואה אותו עדין במחשב שלי. הוא זוהה בכל שלב, לא היתה בעיה עם זה גם בביוס וגם ניהול דיסקים.
 

steammach

New member
אני לא בדיוק זוכר את האופציה

אם אתה רואה שם את הדיסק אז הכל בסדר יכול להיות שהאופציה נקראת make logical drive אם תרשמי לי את כל האופציות שמופיעות כאשר לוחצים על הדיסק, אוכל לעזור לך. המצב של הדיסק צריך להיות כרגע unallocate (מופיע בכותרת)
 
ככה זה נראה לאחר האיתחול

כשאני עומדת ימני על האפור אז כתוב " המרה לדיסק דינאמי" וכשאני עומדת על החלק הלבן מקש ימני זה כותב " מחיצה חדשה" לאיזה מהם ללכת?
 

steammach

New member
לא הבנת אותי

תלתצי צקש ימני לא על השטח האפור אלה על המלבן הלבן הגדול איפה שרשום לא הוקצה ושם יופיעו האופציות שאמרתי לך אם את לא בטוחה, רשמי לי את האופציות כי אני לא זוכר אותם בע"פ
 

steammach

New member
בחרי במחיצה חדשה

ואז יפתח wizard אם זכור לי נכון ושם תבחרי logical drive
 
כונן לוגי

האופציה בצבע אפור ולא ניתן לבחור אותה. האופציות היחידות הן "מחיצה ראשית" ו"מחיצה מורחבת" מה לעשות?
 

blackman2

New member
אם את מחפשת מדריך

אז צרפתי לך את המדריך הרשמי של התוכנה (קובץ PDF). אבל באופן כללי מה שצריך לעשות הוא לבחור את הכונן שחדש והלא מפורמט ופשוט ללחוץ שם על FORMAT DISK או משהו כזה. אפ יש לך שאלות אנא שאלי.
 
קצת קשה עם כ"כ הרבה אנגלית

אבל אודה לך אם יש משהו בעיברית. יש לי משהו ישן של ליאור קפלן אבל התוכנה כבר השתנתה הרבה מאז.
 

dudi4321

Member
../images/Emo128.gif../images/Emo31.gif לחיצה על הלינק גרמה לבעיות

בהורדות אצלי, גם הPDF לא עלה!!
 
למעלה