צמרמורת וצחוקיה

your star

New member
../images/Emo5.gifצמרמורת וצחוקיה../images/Emo6.gif

שלומלום
מגיע לי מכה בישבן
(לא לקחת ברצינות...חחחעעע) השרשור המפחיד והקורע שלי...באיחור
בושה וחרפה
טוף על השבוע הקודם: 1. הדבר הכי מפחיד שקרה לי
2. הדבר הכי קורע שקרה לי
תהנווו
מחכה לתגוביות
 

Brwonie22

New member
אור מאמי כנסי שניה..

את היית איתם בשיר נולד אז את בטח יודעת.. נכון בתנו לגדול בשקט?..בקטע של הראפ זה הולך כזה.. "תנו לגדול בשקט לא רוצה להיות אחת מהאלה שמדבר מסתובב בעולם ומגיע ל#@$^%&!@#$)(%^&**$&$&..." יש לך מושג מה הם אומרים שם?!
 

your star

New member
תשובה../images/Emo70.gif

כן זה הולך ככה: "אז תנו לגדול בשקט, לא רוצה להיות אחד מהאלה, שמדבר מסתובב בעולם ומגיע לאותו מקום ממילא
רוצה..." מקווה שעזרתי
 
ממשיכה.. חחחחחחח

רוצה שלום רוצה בטחון לכל אפונה וגזר פה במזרח התיכון אז תקלפו אל תשתפו בטח שלא תחתכו אותי וירקות מכל הארץ מטולה ועד אילת יקומו כל בוקר *&$@#$$^&^#$!#)%@!$~!#$@% ולא בסלק מזה הקטע המחורבש הזה?!?!? אם מישו יגיד לי אני ישמח!
 
אדווה מאמי את לא המשכת את זה נכון..

הינה כולה שיר, בלי הרבה תסבוכות.. "[אושרי:] אפונה וגזר ישבו במקרר ויחד עם בטטה התחילו לקטררר.. [אביחי:] קר לי ברגליים, תדליק ת'מנורה בקיר [אדם:]וחושך מצריים, אז בואו נשיר. פזמון [כולם] : תנו לגדול בשקט בארוגה בכפר שם תזרח השמש גם מחררר.. תנו לגדול בשקט, בלי לקפוא מקור רק קצת זבל, מים וגם אווווור. [שרון:] אפונה וגזר ישבו בתוך מחבט, ויחד עם בטטה רצו ליהיות לבד. [ערן:] אך שוד ושבר מישהו גפרור מדליק, ושמן מכול עבררר זה לא מצחיק! פזמון [כולם] : תנו לגדול בשקט בארוגה בכפר שם תזרח השמש גם מחררר.. תנו לגדול בשקט, בלי לקפוא מקור רק קצת זבל, מים וגם אווווור. קטע הראפ- [אושר, אביחי ואדם:] אז תנו לגדול בשקט, [אושרי:] לא רוצה ליהיות אחד מהאלה שמטייל מסתובב בעולם ומגיע לאותו מקוום ממילא.. [אושר, אביחי ואדם:] רוצה שלום, רוצה ביטחון, [אדם:] לכול אפונה וגזר פה [אושר, אביחי ואדם:] במזרח התיכון, [אושרי:] אז אל תקטפו אותי, אל תקלפו אותי, וואלק לא אל תתעסקו איתי.. [אביחי:] אתם לא תשטפו אותי, לא תטבלו אותי בטח שגם לא תאכלו איתי, [אושר, אביחי ואדם:] וירקות מכול הארך, מטולה ועד אילת, [אושרי:] יקומו בבוקר בלי לסיים ת'יום בסלט. פזמון [כולם] : תנו רק לגדול בשקט בארוגה בכפר, שם תזרח השמש גם מחרררר... תנו לגדול בשקט בלי לקפוא מקור רק קצת זבל, מים וגם אווררר. תנו לגדול בשקט [אדם: תנו לגדול בשקט], בארוגה בכפר, שם תזרח השמש גם מחרררר.. תנו לגדול בשקט [אדם: תנו לגדול בשקט], בלי לקפוא מקור, רק קצת זבל מים וגם אורררר.."
 

OoנויoO

New member
אושרי שר פה הרבה חחחחח

מתאים לו הראפ הזה חחחחח
כולם חושבים שיש לו קול דומה לאושרי כהן =/ למה?
 

your star

New member
לאדווה שילי ולכל הבנות היפות../images/Emo99.gif

בטח כולן נכנסו כי כולן יפיופות
...חיחי
טוף, אז הנה לכן כל קטע הראפ בשלמותו מהשיר "תנו לגדול בשקט":
"אז תנו לגדול בשקט, לא רוצה להיות אחד מהאלה שמדבר מסתובב בעולם ומגיע לאותו מקום ממילא, רוצה שלום רוצה בטחון לכל אפונה וגזר פה במזרח התיכון
אז אל תקטפו אל תקלפו אותי- וואלק לא אל תתעסקו איתי
אתם לא תשטפו אותי, לא תטבלו אותי, בטח שגם לא תאכלו אותי
וירקות מכל הארץ מטולה ועד אילת, יקומו בבוקר בלי לסיים ת'יום בסלט
" מקווה שעכשיו עזרתי באמת
...חחח... מואההה
לכולן
~אור~
 

your star

New member
אויש סורי../images/Emo70.gif

לא ראיתי שעדידושית כבר כתבה את זה...חיחי
...
 

Brwonie22

New member
על השבוע? סבבה...../images/Emo42.gif

אני יעשה קודם ת'מצחיק אח"כ תמפחיד...חח
1. הדבר הכי קורע שקרה לי:זה היה דווקא היום, חברה שליי..(שאנ'לא אגלה את שמה.. חח ממטרות שפל מטורפות!!) עשתה לי ולעוד חברה שלי סטרפטיז על כיסא..והיא הייתה בדיוק ליד המנורה.. והיא לא קלטה אותה אז היא באה להסתובב אלינו ו.....(חח איזה דרמטית אני..) בווםםםם דפקהה ת'ראש במנורהההה.. חח וזה היה כל כך מצחיקקקק...
2. הדבר הכי מפחיד שקרה לי: זה אותו דבר רק שאחר כך הכל נהיה לה כחול והיא הייתה מסטולה כזאת וכאב לה חח ואז היה מפחיד.. חח מסכנה שיליי..
 
למעלה