הצילו
החתול הורס את הרהיטים

../images/Emo5.gif הצילו ../images/Emo70.gif החתול הורס את הרהיטים

הגיע אלינו חתול חדש, השראנו לו איפה כל הדברים בבית כולל הקרש של שיוף הציפורניים אבל... הוא החליט שהספה מעור זה המקום, מה עושים?
 
יש חומרים דוחי חתולים

שאפשר לקנות בחנות חיות. נסו להזיז את קרש גירוד הציפורניים למקום יותר אסטרטגי, מקמו אותו אפילו ליד הספה. ורצוי לארגן לו קרש נוסף, לא חייבים לקנות - אפשר אפילו להביא ארגז קרטון מהסופר. אפשר גם לגזור לו בזהירות את הקצוות של הציפורניים עם קוצץ.
 

Maurey

New member
כיסוי לספה אולי? חוץ מזה ספה מחוררת

זה הדבר בימינו, לא ידעת?
 
כן בוודאי שידעתי אבל.....

לא ספה בת פחות משנה ושעדיין משלמים עליה וכיסוי יעזור? הוא בטח יעבור לרהיט אחר אני אפילו לא רוצה לדעת מה אני אמצא כשאני אחזור היום
 
המתקן נמצא בסלון

ממש ליד הספות, כי לידו יש לו מין מתקן מיטה כזה וככה הוא עובר מהמיטה לספה איתנו ולהפך. הראנו לו כמה פעמים עם ובלי הציפוניים , יש לי את המתקן שהתחתית מרובעת ומרופדת וכנ"ל החלק העליון
 
לא בטוחה שהבנתי נכון,

אבל המתקן גרוד שלו עומד בצורה אנוכית לרצפה? אם כן, כדאי לנסות לקנות לו מתקן גרוד נוסף, כזה שעומד אופקית על הרצפה - יש חתולים שמעדיפים אותם דווקא. בנוסף אולי מתקן גרוד עם מרקם אחר - אם המתקן גירוד שלו הוא מחבלים, נסו לקנות לו מתקן גרוד מקרטון גלי, אולי זה יהיה לו נעים יותר וירחיק אותו מהספה.
 
הנה תמונה מאוד דומה למתקן

רק שאצלנו יש בחלק העליון בדיוק אותו בסיס כמו בחלק התחתון, וכן הוא מחבלים מגולגלים
 
אז כן, המתקן שלכם אנכי - "עומד"

כדאי לכם לקנות לו גם מתקן גרוד "שוכב", יש מתקן גרוד קרטוני כחול בשם CAT KIT, שהחתול שלי, שגם לא אוהב עמודי גרוד "עומדים", ממש משתגע אליו. כזה כמו פה, הוא לא מאוד יקר, יש אותו בהרבה חנויות אז לא אמור להיות קשה להשגה, והחתול שלי מאוד נהנה ממנו. הוא הורס אותו כל כך שצריך מדי פעם להחליף אותו בחדש, אני מחליפה לשלי כל 3-4 חודשים, ממש לא נורא.
 
אין אחריות של 100 אחוז,

אבל נראה לי שזה יעזור. יש במתקן הזה גם קטניפ שאמור למשוך אותו לגרד שם. בכל זאת בינתיים, עדיף שגם תשים כיסוי על הספות, כי יקח לו זמן להתרגל לעבור לגרד במקום "שלו" ולא על הספה.
 
אל תראה לו, שים את המתקן במקום

אסטרטגי, רצוי אפילו ליד הספה. ותוסיף איזה קרטון פשוט מהסופר. שלי לפחות מתלהבים הרבה יותר מסתם קרטון מאשר ממתקן הגירוד. כדי להוסיף ענין, אפשר לשים קצת אוכל בקרטון, ולתת להם לחפור ולהוציא אותו. שמעתי גם שריחות של קנמון והדרים דוחים חתולים, אז אפשר לנסות לקנות שמנים ארומטיים בריחות האלה, ולמרוח על הספה.
 
כמה עדכונים

אז ככה, באתי הביתה והספה עדיין הייתה מכוסה מהבדיקה שעשיתי עדיין לא מצאתי עוד משהו שהוא שרט. קניתי לו את המשטח קרטון שהמלצתם, הוא בא הריח ו... הלך, ממש לא עניין אותו אני אנסה עוד מעט להניח שם אוכל אולי זה יעזור.
 

Noaal

New member
אין צורך להניח אוכל, אם כבר קטניפ

מיקום המשטח גירוד הוא מאוד חשוב. כמה שיותר מרכזי יותר טוב... ככה החתול יכול "לסמן" (אנחנו לא יכולים להריח את זה) במרכז הבית שזה שלו. רצוי תחילה למקם את המתקן גירוד ליד המקום אותו החתול אוהב לגרד ואח"כ אם זה מפריע, להזיז מעט.
 
כדאי לשים אותו

ליד הספה בסלון, שהוא ירגיש שהריח שלו עדיין שם, למרות שלא "על" הספה, אז לידה.
 
אז ככה, שמתי שם והראתי לו אבל ../images/Emo6.gif

החתול השני שייף עליו את הציפורניים ולא זה שלכבודו זה נקנה
 
למעלה