האם יכול להיות?!

  • פותח הנושא duna
  • פורסם בתאריך

duna

New member
../images/Emo5.gif האם יכול להיות?!

אני מניקה את רז שלי הנקה מלאה, במשך היום יוצא להחליף לו כ-10 טיטולים בבמוצע, כולם עם קקי, ירוק או כתמתם צהבהב אבל במרבית החיתולים אין סימן לפיפי, רק לקקי, יכול להיות שהוא ישתין רק פעמיים ביום בקושי?!
 

duna

New member
אין הרבה פיפי?!

אני מניקה את רז שלנו אבל, במהלך היום בהחלפת הטיטולים ,אנחנו מגלים יותר קקי מפיפי, כ-10 טיטולים ביום כולם עם קקי, 2 בערך ביום רק עם פיפי, הגיוני???
 
הגיוני מאוד.

היא עושה גם פיפי, אבל יותר בולט לעין המון קקי.... בגיל הזה זה כמעט כל החתלה/ ארוחה .
 
אבל בטח טיטול ספוג גם בפיפי

גם כשאת רואה רק קקי. סביר להניח שאם יש הרבה קקי,אז לא חסר לו חלב,אם יש יציאות.
 
הוא לא מספיק למלא

הכל בפיפי כי את מחליפה וזה נהדר נשמע לי תקין לחלוטין
הוא פיצפון לא? ככה זה שהם בשבועות הראשונים..לא חסכנים במיוחד על טיטולים
 
לא נראה לי

ממש כדאי להתייעץ עם רופא, או עם אחות טיפת חלב. בדרך כלל זה ההיפך- הרבה חיתולים של פיפי ומידי פעם קקי, וגם אומרים שזה בסדר אם עובר יום בלי קקי, אבל כשאין פיפי זה יכול להיות בעייתי, חוסר נוזלים או משהו, לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע.
 

דפי26

New member
תראי

ההמלצהשל טיפתחלב ובה"ח זה 6 חיתולים ספוגים בשתן.אם הוא עושה הרבה קקי איך את יכולה להבחין אם זה רקקקי או קקי ופיפי?מה את חוקרת את החיתול במעבדה?
 

lulyK

New member
אם אני זוכרת נכון,

כל פעם שהם עושים קקי הם עושים גם פיפי, לא הגיוני שהוא משתין רק פעמיים ביום (ואם זה ככה זה גם לא תקין, אבל שוב - לא הגיוני אם יש כ"כ הרבה קקי)
 

yeya

New member
איך את יודעת כמה פיפי הוא עושה ביום

בעיקרון אני בודקת לפי כובד החיתול - אם הוא מאוד כבד אפשר להסיק שהיא עשהתה גם פיפי. אבל זה מאוד קשה לראות כי הקקי גם ככה מאוד נוזלי.
 

Sashuka

New member
לפי מה שזכור לי: כל פעם שהם עושים

קקי יוצא להם גם פיפי... אבל אם את רוצה לוודא, שימי טישיו בתוך הטיטול מקדימה וכשתחליפי בפעם הבאה תראי אם הטישיו נרטב או לא... לדעתי זו הדרך היחידה לוודא האם הם עושים פיפי, כי בטיטולים של היום נורא קשה לראות... בעיקר כשהם קטנים ולא עושים פיפי בכמויות...
 

rona25

New member
הוא לא משתין ישר כשאת פותחת

את החיתול? בד"כ זה מה שקרה אצלנו
 

city

New member
גם אנחנו מהיונקים

ודנה אכן היתה ממלאת כעשרה חיתולים עם קקי ביום. עד היום היא לא חוסכת בחיתולים על קקי (פעמיים עד שלוש ביום) ולכן כמות הקקי לא נשמעת לי חריגה. פיפי לעומת זאת קשה לראות בגיל הזה בגלל הספיגה של החיתולים וההחלפה בתדירות גבוהה. אם יש קקי אין סיבה שאין פיפי היות ושניהם מגיעים מאותו המקור, במקרה הזה הצצי שלך, במקרה של דנה הצצי שלי
.
 
למעלה