אוף דווקא עכשיו תחילת חודש תשיעי

תושתוש22

New member
../images/Emo5.gifאוף דווקא עכשיו תחילת חודש תשיעי

האוטו שלנו נזכר לשבוק חיים.היום הייתי בדרכי ללימודים, והרכב לא הניע(כבר פעם שניה), חיכיתי עד שבעלי יגיע לעזרתי,זה לקח חצי שעה בערך.וגם הוא לא הצליח להניע, בסוף כבר נהיה מאוחר אז נשארתי בבית. אבל עכשיו אני תקועה בלי רכב,ועם הבטן שלי אין מצב לאוטובוסים והתרוצציות מיותרות-ואם פתאום יתחילו הצירים...אוף איזה מתסכל.
 
אני גם מתרוצצת באוטובוסים ...

אני בשבוע 30 ... אני אופטימית מדיי לגבי זה שאוכל להסתובב באוטובוסים עד הצירים ?
 

תושתוש22

New member
האמת, אני גרה די בחור, אין כל כך

אוטובוסים, אז או שתופסים טרמפים, או שנשארים בבית..
 
למעלה