../images/Emo5.gifאוף דווקא עכשיו תחילת חודש תשיעי
האוטו שלנו נזכר לשבוק חיים.היום הייתי בדרכי ללימודים, והרכב לא הניע(כבר פעם שניה), חיכיתי עד שבעלי יגיע לעזרתי,זה לקח חצי שעה בערך.וגם הוא לא הצליח להניע, בסוף כבר נהיה מאוחר אז נשארתי בבית. אבל עכשיו אני תקועה בלי רכב,ועם הבטן שלי אין מצב לאוטובוסים והתרוצציות מיותרות-ואם פתאום יתחילו הצירים...אוף איזה מתסכל.
האוטו שלנו נזכר לשבוק חיים.היום הייתי בדרכי ללימודים, והרכב לא הניע(כבר פעם שניה), חיכיתי עד שבעלי יגיע לעזרתי,זה לקח חצי שעה בערך.וגם הוא לא הצליח להניע, בסוף כבר נהיה מאוחר אז נשארתי בבית. אבל עכשיו אני תקועה בלי רכב,ועם הבטן שלי אין מצב לאוטובוסים והתרוצציות מיותרות-ואם פתאום יתחילו הצירים...אוף איזה מתסכל.