מזל טוב ! יש מפגש !!!!

מצב
הנושא נעול.
מה אתה דואג

חחח! איך נזהה....
ב"ה נניח שאני נוסע מת"מ פ"ת לחיפה (ברכבת) ומשם אני הולך למוזיאון. איך אני אזהה אותך אם נניח אתה הראשון ואני שני? .
מה אתה דואג
ברגע שנתחיל נדאג להודיע בכריזה של המוזיאון על כך. הסר דאגה מליבך
 

ה דרומי

New member
יצחקנוס תגיע למוזאון לך לכיון הגשר

אה. הבנתי...
ב"ה בסדר... . אך אני מקווה שאמא תרשה.
יצחקנוס תגיע למוזאון לך לכיון הגשר
זה שבתוך המוזאון תמשיך קצת קדימה הפנים לכיון דרום מיבנים לבנים נמוכים תחפש שלט צהוב על גבי שחור כתוב שם מוסאון הרכבת בכניסה למוסאון תראה בריצפה אפני בזלת שחורות ומעל סככה בדיוק עכשיו תביט משמאלך יפה מה כתוב מעל דלת העץ מוסאון הרכבת כנס ותשאל מי זה פול. הסגן מנהל.
 

omer landau

New member
יפה- אני לא יודע עוד-יכול להיות ש.

מזל טוב ! יש מפגש !!!!
כפי שהבטחתי, ארגנתי מפגש וסיור. בתאריך 22/12/03, בשעה 08:30 נפגשים במוזיאון הרכבת בחיפה. את המפגש ילווה וידריך, בהתנדבות, פול קוטרל, המומחה בהא הידיעה לנושא. נתחיל בסיור מודרך במוזיאון, כולל סרט והדגמת מנוע קיטור. משם ניסע לאורך מסילת העמקים במסלול: גשר ג'למי, קרית חרושת, כפר יהושע (במקום מתוכנן מפגש עם גורם נוסף, לא סופי), עפולה, גבע, עין חרוד (להציץ באוסף קטרים תעשייתיים, לא קשור לרכבת העמק אך אם אנחנו בסביבה, מומלץ), בית שאן. מפאת קוצר הזמן נסיים כאן, עם אופציה להמשך במפגש שני להמשך המסלול במפגש נוסף, שיהיה כנראה ביום שישי כלשהו. הכניסה למוזיאון בתשלום: 13 מבוגר, 10 ילד. אם נהיה יותר מ 25 איש, המחיר נמוך יותר. הגעה ותחבורה: עצמית אוכל : עצמי (בצהרים מתוכננת הפסקת צהרים בדרך) אז זהו, להתראות במוזיאון ב 22/12/03 !!!!!
יפה- אני לא יודע עוד-יכול להיות ש.
יכול להיות שאני אבוא אבל רק לחלק של המוזיאון
 

stan1

New member
תשמעו

מזל טוב ! יש מפגש !!!!
כפי שהבטחתי, ארגנתי מפגש וסיור. בתאריך 22/12/03, בשעה 08:30 נפגשים במוזיאון הרכבת בחיפה. את המפגש ילווה וידריך, בהתנדבות, פול קוטרל, המומחה בהא הידיעה לנושא. נתחיל בסיור מודרך במוזיאון, כולל סרט והדגמת מנוע קיטור. משם ניסע לאורך מסילת העמקים במסלול: גשר ג'למי, קרית חרושת, כפר יהושע (במקום מתוכנן מפגש עם גורם נוסף, לא סופי), עפולה, גבע, עין חרוד (להציץ באוסף קטרים תעשייתיים, לא קשור לרכבת העמק אך אם אנחנו בסביבה, מומלץ), בית שאן. מפאת קוצר הזמן נסיים כאן, עם אופציה להמשך במפגש שני להמשך המסלול במפגש נוסף, שיהיה כנראה ביום שישי כלשהו. הכניסה למוזיאון בתשלום: 13 מבוגר, 10 ילד. אם נהיה יותר מ 25 איש, המחיר נמוך יותר. הגעה ותחבורה: עצמית אוכל : עצמי (בצהרים מתוכננת הפסקת צהרים בדרך) אז זהו, להתראות במוזיאון ב 22/12/03 !!!!!
תשמעו
יכול להיות שאגיע אני צריך לבדוק עם ההורים שלי אולי אחד מהם יבוא איתי וניסע ברכבת לחיפה ומשם לאורך המסלול אין לי מושג איך ניסע. אני מת לבוא אבל לא יודע עם ההורים שלי ירשו לי ולא נראה לי שיהי להם כוח לבוא איתי והם לא ירצו שאני אבוא לבד יש לכם הצעות???
 

tzvika pick

New member
אני אשמח להגיע

מזל טוב ! יש מפגש !!!!
כפי שהבטחתי, ארגנתי מפגש וסיור. בתאריך 22/12/03, בשעה 08:30 נפגשים במוזיאון הרכבת בחיפה. את המפגש ילווה וידריך, בהתנדבות, פול קוטרל, המומחה בהא הידיעה לנושא. נתחיל בסיור מודרך במוזיאון, כולל סרט והדגמת מנוע קיטור. משם ניסע לאורך מסילת העמקים במסלול: גשר ג'למי, קרית חרושת, כפר יהושע (במקום מתוכנן מפגש עם גורם נוסף, לא סופי), עפולה, גבע, עין חרוד (להציץ באוסף קטרים תעשייתיים, לא קשור לרכבת העמק אך אם אנחנו בסביבה, מומלץ), בית שאן. מפאת קוצר הזמן נסיים כאן, עם אופציה להמשך במפגש שני להמשך המסלול במפגש נוסף, שיהיה כנראה ביום שישי כלשהו. הכניסה למוזיאון בתשלום: 13 מבוגר, 10 ילד. אם נהיה יותר מ 25 איש, המחיר נמוך יותר. הגעה ותחבורה: עצמית אוכל : עצמי (בצהרים מתוכננת הפסקת צהרים בדרך) אז זהו, להתראות במוזיאון ב 22/12/03 !!!!!
אני אשמח להגיע
אני רק מקווה שהסיאט שלי תחזור עד לחיים.. כרגע היא עמוק בצרות
בכל מקרה- האם יש מקום חניה מסודר בקרבת המוזיאון? אם המשך המסלול הוא ברכב, אין לי טעם להגיע ברכבת..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה