לפי הנוצות הוורודות..
סתם. ניפגש בכניסה למוזיאון.
לפי הנוצות הוורודות..ואיך נוכל לזהות זה את זה?זה בעיה...
סתם. ניפגש בכניסה למוזיאון.
לפי הנוצות הוורודות..ואיך נוכל לזהות זה את זה?זה בעיה...
חחח! איך נזהה....לפי הנוצות הוורודות..
סתם. ניפגש בכניסה למוזיאון.
מה אתה דואגחחח! איך נזהה....
ב"ה נניח שאני נוסע מת"מ פ"ת לחיפה (ברכבת) ומשם אני הולך למוזיאון. איך אני אזהה אותך אם נניח אתה הראשון ואני שני? .
אה. הבנתי...מה אתה דואג
ברגע שנתחיל נדאג להודיע בכריזה של המוזיאון על כך. הסר דאגה מליבך
יצחקנוס תגיע למוזאון לך לכיון הגשראה. הבנתי...
ב"ה בסדר... . אך אני מקווה שאמא תרשה.
יפה- אני לא יודע עוד-יכול להיות ש.מזל טוב ! יש מפגש !!!!![]()
כפי שהבטחתי, ארגנתי מפגש וסיור. בתאריך 22/12/03, בשעה 08:30 נפגשים במוזיאון הרכבת בחיפה. את המפגש ילווה וידריך, בהתנדבות, פול קוטרל, המומחה בהא הידיעה לנושא. נתחיל בסיור מודרך במוזיאון, כולל סרט והדגמת מנוע קיטור. משם ניסע לאורך מסילת העמקים במסלול: גשר ג'למי, קרית חרושת, כפר יהושע (במקום מתוכנן מפגש עם גורם נוסף, לא סופי), עפולה, גבע, עין חרוד (להציץ באוסף קטרים תעשייתיים, לא קשור לרכבת העמק אך אם אנחנו בסביבה, מומלץ), בית שאן. מפאת קוצר הזמן נסיים כאן, עם אופציה להמשך במפגש שני להמשך המסלול במפגש נוסף, שיהיה כנראה ביום שישי כלשהו. הכניסה למוזיאון בתשלום: 13 מבוגר, 10 ילד. אם נהיה יותר מ 25 איש, המחיר נמוך יותר. הגעה ותחבורה: עצמית אוכל : עצמי (בצהרים מתוכננת הפסקת צהרים בדרך) אז זהו, להתראות במוזיאון ב 22/12/03 !!!!!
יוזמה יפהיפה- אני לא יודע עוד-יכול להיות ש.
יכול להיות שאני אבוא אבל רק לחלק של המוזיאון
תשמעומזל טוב ! יש מפגש !!!!![]()
כפי שהבטחתי, ארגנתי מפגש וסיור. בתאריך 22/12/03, בשעה 08:30 נפגשים במוזיאון הרכבת בחיפה. את המפגש ילווה וידריך, בהתנדבות, פול קוטרל, המומחה בהא הידיעה לנושא. נתחיל בסיור מודרך במוזיאון, כולל סרט והדגמת מנוע קיטור. משם ניסע לאורך מסילת העמקים במסלול: גשר ג'למי, קרית חרושת, כפר יהושע (במקום מתוכנן מפגש עם גורם נוסף, לא סופי), עפולה, גבע, עין חרוד (להציץ באוסף קטרים תעשייתיים, לא קשור לרכבת העמק אך אם אנחנו בסביבה, מומלץ), בית שאן. מפאת קוצר הזמן נסיים כאן, עם אופציה להמשך במפגש שני להמשך המסלול במפגש נוסף, שיהיה כנראה ביום שישי כלשהו. הכניסה למוזיאון בתשלום: 13 מבוגר, 10 ילד. אם נהיה יותר מ 25 איש, המחיר נמוך יותר. הגעה ותחבורה: עצמית אוכל : עצמי (בצהרים מתוכננת הפסקת צהרים בדרך) אז זהו, להתראות במוזיאון ב 22/12/03 !!!!!
אני אשמח להגיעמזל טוב ! יש מפגש !!!!![]()
כפי שהבטחתי, ארגנתי מפגש וסיור. בתאריך 22/12/03, בשעה 08:30 נפגשים במוזיאון הרכבת בחיפה. את המפגש ילווה וידריך, בהתנדבות, פול קוטרל, המומחה בהא הידיעה לנושא. נתחיל בסיור מודרך במוזיאון, כולל סרט והדגמת מנוע קיטור. משם ניסע לאורך מסילת העמקים במסלול: גשר ג'למי, קרית חרושת, כפר יהושע (במקום מתוכנן מפגש עם גורם נוסף, לא סופי), עפולה, גבע, עין חרוד (להציץ באוסף קטרים תעשייתיים, לא קשור לרכבת העמק אך אם אנחנו בסביבה, מומלץ), בית שאן. מפאת קוצר הזמן נסיים כאן, עם אופציה להמשך במפגש שני להמשך המסלול במפגש נוסף, שיהיה כנראה ביום שישי כלשהו. הכניסה למוזיאון בתשלום: 13 מבוגר, 10 ילד. אם נהיה יותר מ 25 איש, המחיר נמוך יותר. הגעה ותחבורה: עצמית אוכל : עצמי (בצהרים מתוכננת הפסקת צהרים בדרך) אז זהו, להתראות במוזיאון ב 22/12/03 !!!!!
כן יש חניהאני אשמח להגיע
אני רק מקווה שהסיאט שלי תחזור עד לחיים.. כרגע היא עמוק בצרותבכל מקרה- האם יש מקום חניה מסודר בקרבת המוזיאון? אם המשך המסלול הוא ברכב, אין לי טעם להגיע ברכבת..![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.