לבן מלצר יום הולדת.המון

../images/Emo49.gifלבן מלצר יום הולדת.המון

בריאות הרבה אושר ורק טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

אור007

New member
../images/Emo65.gifמזל טוב!!!../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif

לבן המון המון מזל טוב!! לא ממש הספקנו להכיר אבל אתה באמת נשמע אחלה בן אדם. עד 120, הרבה אושר ובריאות!
 

kipod2

New member
../images/Emo65.gifמזל טוב!../images/Emo77.gif../images/Emo39.gif../images/Emo141.gif

 

בן מלצר

New member
תודה לכולם! -../images/Emo140.gif

לא חשבתי "שתגלו" את זה. אחרי הכל אני מבלה פה רק חודשיים וחצי לעומת רבים מכם שכבר מכירים אחד את השני כמעט שנתיים. אז תודה לכולם ולמי שנכנס לכרטיס שלי וגילה את זה בודאי גילה ש: אני חולה על ג'אנקפוד
- כבר טרפתי אתמול מקדונלדס לארוחת ערב... פרחים וצמחים
- האמת לא תיכננתי לעבוד במשתלה היום אבל קפצתי לביקור והבאתי עוגה לעובדים. סרטי אימה - ממממ.... יש למישהו משהו טוב להמליץ לי? (עם המון דם)
ו... זהו, אני יוצא היום לרקוד בקיבוץ עם החברה ומחר לבר של האירווזיון בת"א אז אם מישהו מכם שם ומזהה אותי נא להקדיש לי את בריטניה 83'...
 

Noamush

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif../images/Emo39.gif../images/Emo65.gif

אמנם אנחנו לא מכירים כל כך, אבל שיהיה לך יום הולדת נהדר, ותהיה מאושר!
 

MM22

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

 

Eurogirl

New member
../images/Emo77.gifבן יקר ../images/Emo70.gif ../images/Emo77.gif

אנחנו אמנם לא מכירים כל כך, אבל תמיד אני רואה את ההודעות המעניינות והעינייניות שלך, ואת התלהבותך הרבה מאיזה בוריס
. מקווה שיהיה לך יומולדת שמח
, עד 1200000000, ובכלל, חיים מלאי אושר ואהבה (ובוריס)
 

EurO

New member
../images/Emo49.gif בן!../images/Emo9.gif../images/Emo23.gif../images/Emo77.gif../images/Emo140.gif../images/Emo65.gif

 
../images/Emo77.gif../images/Emo77.gifמזל טוב בן היקר!

עד :120 כעשרים! שיתגשמו כל משאלות לבך! שתזכה להכיר את בוריס ואת כל חתיכי:"כוכב נולד" מקרוב... (ואני אבוא אתך גם לפגשם
) מליוני מזל טוב אביביים ומתוקים. מיכלי
 

בן מלצר

New member
לכולם - שוב תודה! ואגב:

בוריס? מיכל, את ואור מתכוונות לזה שמלווה את דוד דאור? מה לי ולא? נראה לי שאתן התבלבתם עם מישהו אחר מהפורום. אני אף-פעם לא ציינתי אותו בהודעות שלי ואני בכלל לא רואה כוכב נולד... נראה לי שאור התכוונה לסאקיס
, זה נכון? טוב , תודה בכל אופן... אני מבלה... ועוד מעט מתחילה החגיגה האמיתית...
 
למעלה