תודה לכולם! -../images/Emo140.gif
לא חשבתי "שתגלו" את זה. אחרי הכל אני מבלה פה רק חודשיים וחצי לעומת רבים מכם שכבר מכירים אחד את השני כמעט שנתיים. אז תודה לכולם ולמי שנכנס לכרטיס שלי וגילה את זה בודאי גילה ש: אני חולה על ג'אנקפוד
- כבר טרפתי אתמול מקדונלדס לארוחת ערב... פרחים וצמחים
- האמת לא תיכננתי לעבוד במשתלה היום אבל קפצתי לביקור והבאתי עוגה לעובדים. סרטי אימה - ממממ.... יש למישהו משהו טוב להמליץ לי? (עם המון דם)
ו... זהו, אני יוצא היום לרקוד בקיבוץ עם החברה ומחר לבר של האירווזיון בת"א אז אם מישהו מכם שם ומזהה אותי נא להקדיש לי את בריטניה 83'...