ויום הולדת שמייח לניצן

../images/Emo49.gif ויום הולדת שמייח לניצן../images/Emo65.gif

ניצן הוא הבן של צוצונת חברתי.
ניצן מזל"ט ומאחלת לך הצלחה בכל צעד שתעשה ובכלל מאחלת לך כל שתרצה שייתגשם
ולכם שושה ובולגרו אינשללה
שיהיה לכם בריא ומאחלת תרקדו במהרה בחתונתו
אוהבת אותכם מאוד הקרציה הבולגריה
 

צוצונת

New member
../images/Emo51.gifמאור גם אני שלחתי לו מהעבודה

את אותו הכרטיס מ- ICQ, יש לנו אותו טעם .
 

נירהמ1

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo49.gifיום הולדת וכל טוב../images/Emo77.gif

מאחלת לו הרבה הרבה שנים של בריאות, אושר והצלחה בכל אשר יפנה.
|
|
|
|
 

clcl

New member
יייום ממממולדת ששששמייח לניצן../images/Emo140.gif

וזה בוודאי שמייח עם הורים נפלאים כמו שיש לך. שיהיה זה יום של כייף וגם אלה שאחריו.
 

effyba

New member
שוב חלפה שנה-ולניצן יום הולדת../images/Emo77.gif

המון ברכות לניצן ולמשפחה המדהימה שלך. חיו באושר, עושר (לא מזיק...) ובהמון אהבה ובריאות.
 

צוצונת

New member
מה אני אגיד לכם חברותי וחברי לפורום

קודם כל תודה רבה בשמי ובשם ניצן המקסים,על הברכות והאיחולים.
חגגנו לו היום 22 חורפים לבננו הבכור ושוב נזכרתי ביום לידתו המאושר.
בינתיים הוכנה עוגה שוקולד נהדרת שכולה שוקולד וביצים ללא קמח בכלל נאפתה וצופתה במוס נוטלה ענק מהחיים.
המוס מאוד פשוט : 2 מיכלי שמנת מתוקה מוקצפת לחמם מעט את הנוטלה במיקרו ולערבב עם הקצפת המוכנה שפכתי על העוגה העגולה והוא יוצא בערך בגובה של העוגה כך שיש 2 צבעים לעוגה, קישטתי בקורי עכביש משרטטים עיגולים בסירופ שוקולד כמו לוח מטרה ובעזרת גפרור משרטטים את הקורים כמה קל וכמה יפה. אני מתכננת ארוחת ערב קלה חלבית אז אם יש רעיונות אני תמיד שמחה לשמוע.
 
למעלה