Mנטה

New member
../images/Emo48.gif../images/Emo72.gif../images/Emo72.gif../images/Emo72.gif../images/Emo72.gif../images/Emo48.gif

אין ספק שהסבלנות משתלמת
. לפני שבוע התקשר האקס המיתולוגי ולא החזרתי צלצול. עכשיו פתאום הוא מתקשר שוב, מסתבר שהוא עבר דירה, נפרד מבת זוג ומתקשר לספר לי את זה (ובטח גם לגשש אם יש אפשרות לרווח סמלי אחר
). ולמה השמחה והחגיגה
? כי סוףסוף אחרי כל כך הרבה שנים לבן אדם היה קשר רציני שנמשך כמה חודשים ! סוףסוף עבר הכישוף והוא הצליח להתאהב במישהי אחרת ולהיות לגמרי מנותק ממני לאיזה תקופה. זה ממש מרגיש כמו
כישוף שפג תוקפו
! כמעט ונכנס אדר
וזה בדיוק התירוץ הנכון כדי לפצוח בשמחה
שלמה ומלאה ! זאת בדיוק הבשורה הכי טובה שיכולתי לקבל ! (זר לא יבין זאת). בברכת יושלכו צרותיכם לפח
לטובת עניינים חדשים ומאגניבים לגמרי
 

giulietta

New member
שמחה בשמחתך

אבל לא כל כך מבינה על מה ההקלה הגדולה? הוא הטריד אותך טרם ההתאהבות החדשה? או אולי הרעיון שהוא לא מצליח להשתחרר ממך העיק עלייך? או שזה בכלל משהו אחר?... באופן מוזר אני חושבת שהייתי מוחמאת אם האקס המיתולוגי היה נשאר מכושף בכשפיי...במיוחד אם אני עדיין פנויה... משהו לא בסדר אצלי?
 

Mנטה

New member
מן הסתם משו לא בסדר אצלי ../images/Emo6.gif

במידה מסוימת אפשר לומר שמדובר היה בהטרדה, אם כי לא במובן הקלאסי שבו אפשר לפנות למשטרה, אלא במובן החמקמק של יחסים רגשיים עם אנשים. אין ספק שזה מחמיא אבל זה גם מאוד העיק ולפעמים גם חסם. הידיעה המוחלטת שהוא תמיד ישאר פנוי בשבילי לא עשתה לי טוב, על אף המחמאה שבה.
 

טל קר

New member
יש ספק P:

אצלי זה אחרת. אדם שמעונין בי כשאני מעונינת בו -> נפלא, כה לחי. אדם שמעונין כשאני לא מעונינת בו -> ממש לא נעים. (הכוונה לממש מעונין, לא משהו סתמי כזה שלא משאיר משקעים של היכרות חולפת, אלא מישהו שמושקע בי רגשית, למשל כשמדובר באקס). תרומה לאגו - כשמישהו נפרד ממני ואז מאוד הצטער על זה (יותר החלק השני מהחלק הראשון P:). כשנפרדתי ממישהו אחרי כמה שנים והוא מיד מצא מישהי אחרת, שמחתי על ההפחתה המאסיבית ברגשות האשם. כשאני חושבת על זה, בכל הפעמים שיצא לי לעזוב מישהו, שמחתי מאוד כשהיתה מישהי אחרת, מאותה סיבה.
 

טל קר

New member
כנראה שבאמת אני כזרה לא מבינה,

אבל על פניו, בלי להכיר את המעורבים, זה יכול לא להורות על 'כישוף שפג תוקפו' אלא שנמשך תוקפו - גם כשהיה קשר אחר, עם סיומו, הוא רץ ומתקשר לאקסית שלו ומספר לה (אולי כדי שתקנא?) ומנסה לחדש את הקשר.
 
../images/Emo45.gif- אני איתך!

(אם החלטת שפג תוקפו פג תוקפו ושום אחד לא ישנה את זה.)
 

טל קר

New member
הי, הי, לא אמרתי שזה המצב אצלך,

לא מכירה בכלל את המצב אצלך, רק אמרתי איך סיפור כזה נראה לי מהצד, ואיך אני הייתי מפרשת סיטואציה כזו אם זה היה קורה אצלי.
 
למעלה