כובעים וצעיפים

../images/Emo47.gif../images/Emo253.gifכובעים וצעיפים../images/Emo261.gif../images/Emo227.gif

החורף זו הזדמנות מעולה למי שאינה דתייה לשלוף מהארון את קולקציית הצעיפים והכובעים שלה
אני אוהבת צעיפים (עם כובעים על אף אהבתי, אני לא מסתדרת). בעיקר את הענקיים שאפשר ללפף סביב הצואר או להתעטף בהם. את הענקיים הטובים ביותר אני מוצאת ב ZARA. עשויים מכותנה ולייקרה (או במילים אחרות - בד ג'רסי). מה ההעדפה שלכן?
מיכל
 

dify

New member
השנה יש מללללללללא צעיפים

ברחוב, למכירה, יותר ממה שזכור לי בעבר. סיור קצר בבילאקית בר"ג מאלה מגוון ענקי ומחירים מגוחכים. אז אני לא מצליחה להתאפק, כהרגלי, וקניתי לעצמי פשמינות מהממות, וצעיפים צבעונים קטנים ששמים רק סביב הצוואר, ויש לי צעיפי אנגורה שהבאתי איתי מחו"ל וצעיפים גדולים מבד קל שאפשר לקווצ'ץ' כדי שיהיה בתיק לעת הצורך. כל זה, ו... תכלס אני לא משתמשת בצעיפים בכלל! גם לא בכובעים (מתה עליהם!) כי בארץ, עם כל הכבוד, לא מספיק חורפי לי, וזה אומר להיסחב כל היום עם מטען חורג שתכלס לא נוח לי ללבוש כי חם לי איתו. אז כל הצעיפים בבית, מקופלים יפה
מעולם כמעט לא היו בשימוש... כשהיינו בטורנטו היו שם כפפות מדהימות, משעשעות, מפנקות, וכל כך התחשק לי לקנות ואתן מתנה לחברים, וויתרתי, בדיוק בגלל זה, כי ברור שאין מה לעשות איתם בישראל. כשכבר כן השתמשתי בצעיפים, זה היה כשנהגתי על דו גלגלי, ואז היו לי שני צעיפים מחומר מיוחד, שהשיקול היחיד בו היה שיהיה חם ואטום, הם לא היו ליופי ולא לבשתי אותם מחוץ לנסיעות.
 

dify

New member
אם הייתי מצליחה לשחרר...

לא הייתי קונה אותם מלכתחילה! הם כל כך יפים, שאפילו עכשיו, אני עושה עיקוף העיקר לא לעבור ליד החנויות של הצעיפים כי אני יודעת שזה יגמר בעוד איזה 2-3-7 צעיפים... (באמת? 6 שח לצעיף? זה יותר זול מחצי מנה פלאפל!)
 
אני מאוד בררנית בצעיפים

יכולה ללכת ישירות על הצואר רק עם בדים סופר נעימים, אחרת זה מגרד לי ומציק
 

dify

New member
ב-רור!

אני מאד מפונקת במגע בכל בגד, למה רק בצעיפים? אני חייבת שיהיה לי נעים למגע, ובהחלט זה קריטריון כשקונים (לכן אני מתה על אנגורות, וגם הפשמינות נעימות, לעומת זאת בסרוגים, יש כל מיני מרקמים, יש כאלו שאין סיכוי שיתקרבו אלי). אני כבר יודעת, שאם משהו היה מאד יפה או מאד לטעמי, אם הוא לא נעים לי למגע, הוא לעולם לא יהיה בשימוש וממש חבל על הכסף לקנות אותו, כאלו אני לא קונה, אפילו אם הם מהממים.
 
שני אביזרי החורף האהובים עלי../images/Emo68.gif

אוהבת צעיפי צמר וצעיפי בד וצעיפים ארוכים ורק מטפחות לצואר - הכל הולך. וכובע - זה אלגנטי ונשי מאוד בעיני.
 

א ל ק י ס

New member
אוהבת ולא מוותרת על צעיפים גדולים ורכים

הנכרכים סביב הצוואר. כובעי צמר פעם הלכתי גם עם כובע קסקט.
 

bali

New member
מנהל
אני ההפך...

לא סובלת צעיפים, הם תמיד חונקים אותי. כובעים לעומת זאת יש לי כמה, רובם כובעי צמר, רובם שחורים אבל קניתי לפני שנה אחד מאד צבעוני והוא החביב עליי כעת. כשיורד בחוץ גשם או שמאד קר אני שמה כובע צמר שמכסה גם את האוזניים. עוד משהו שאני בקושי משתמשת בו זה מטרייה. יש לי כמה מטריות אבל כשיורד מבול הן גם ככה מתקפלות/עפות/נשברות מהעומס אז משתמשת במטרייה לעתים רחוקות. מסתפקת בכובע צמר ועליו הכובע של המעיל החורפי.
 
למעלה