שלב הגמר |כתר הצביעו בסקר

../images/Emo47.gif שלב הגמר |כתר הצביעו בסקר

על פי כללי תחרות הסיפור הקצר תם שלב הצגת המועמדים בכל פורום נותר עכשיו לבחור בין הסיפורים שהתמודדו על פי כללי התחרות 6 מתוך הסיפורים שפורסמו מועמדים אנא בחרו בסקר איזה סיפור ייצג את הפורום בהצלחה למתמודדים - ובחירות שקטות ונעימות !!
 
מותר הכל בבחירות הללו

אין מגבלת תקציב על שידורי תעמולה ועל שכירת לוחות מודעות לגבי שלב בחירת הסיפור מתוך שלב הגמר , קרי ניקוד הסיפורים שעלו לשלב הגמר, שם זה יהיה בשרשרת כדי שלא ייכנסו לסקר נציגי פורומים אחרים כדי להריץ את הסיפור שלהם ! רק הצבעת חברי פורום קבועים תספר ותלקח בחשבון
 

ANAT UM YFTACH

New member
השאלה שלי היתה רצינית לגמרי !!! ../images/Emo12.gif

האם אני מצביעה ע"י כך שאני כותבת בריש גלי מהו הסיפור המועדף עלי , או שמא אפשר להיכנס לקובץ כלשהו ולסמן בעילום שם את הסיפור שבחרתי??? ענת.
 
גם התשובה שלי רצינית

ציינתי במפורש שיש סקר ואולי לא הייתי ברור הסקר הוא מנגנון הסקרים הרגיל של הפורום דרך סרגל הכלים למעלה אותו מנגנון סקרים ששימש לבחירת הנושא השבועי, לבירור התפלגות קוראי הפורום וכולי וברור שבשלב הזה נכון הוא שההצבעה אנונימית
 

ANAT UM YFTACH

New member
הא , לא זה מה שהבנתי... ../images/Emo52.gif

בכל מקרה , אגש לקרוא שוב את כל הסיפורים כדי להחליט , כי אני כבר לא ממש זוכרת מי כתב מה (לא עכשיו , אני בעבודה...). תודה , ליאורית
 
לאור העובדה שענת לא הבינה

אני מסיק שההסבר שלי לא נוסח כהלכה אז אני אנסח שוב ומקווה שאצליח להבהיר הכל תחרות הסיפור הקצר מורכבת מארבעה שלבים הראשון מאחורינו - שלב הצגת הסיפורים המועמדים לייצג את הפורום השני - בחירת הסיפור שייצג את הפורום שלנו. זה השלב בו אנו נמצאים. השלישי - פרסום כל הסיפורים המייצגים את כלל הפורומים. הרביעי - ניקוד הסיפורים וקביעת הזוכים. מאחר והשלב השני כולל בחירה בין סיפורים של חברים לפורום מצאתי לנכון לערוך הצבעה חשאית וזאת על ידי חלון הסקרים. בגוף החלון יש את הקישורים לסיפורים השונים (כדי לאפשר להזכר מה היו הסיפורים). ישנם 6 סיפורים כי השניים הנוספים לא תאמו את כללי התחרות. בתום החודש הסיפור שיזכה למספר הקולות הרב ביותר יישלח אל מנהלי התחרות. היה ויומיים לפני המועד הזה יווצר תיקו אזי אבנה סקר חדש שיכיל רק את אלו שהם בעלי אותו מספר קולות. בשלב הרביעי מנקד כל פורום את כלל הסיפורים למעט הסיפור שמייצג אותו. את השלב הזה נערוך בצורה גלוייה על מנת למנוע מצב שיבואו נציגי פורומים ויטו את ההצבעה שלנו ולכן ייספרו רק קולות של משתתפים מוכרים. את הניקוד של כל אחד מהפורומים ישקללו מנהלי התחרות ויפרסמו את המנצחים.
 

מרב.

New member
תגיד,

מותר להצביע פעמיים? 3 סיפורים מקסימים לי, אני מוכנה להסתפק בשניים, אבל אפשר להצביע פעמיים...?
 
מצטער , אבל לא

כל ניק ניים יכול להצביע פעם אחת כמובן שאם רוצים לתחמן אז פותחים ניק ניימים סתם ואפשר להצביע חופשי חודשי זאת לא המטרה כמובן
 
למעלה