../images/Emo47.gifהפרקים האהובים../images/Emo47.gif
טוב, אז הדיון הזה עם איריס ודנה למטה העלה רעיון- לפתוח שרשור שבו כל אחד כותב על פרק העל טבעי האהוב שלו. זה יכול לכלול סיכום של הפרק, תמונות, סרטונים מהיוטיוב, ציטוטים טובים וכל מה שמתחשק לכם. עכשיו-
מספיק עם התירוצים של "אני לא זוכר/ת כלום". בחייכם- יש יופי של סופרוויקי, ומי שרוצה אפשר לשלוח במסר קישורים לצפייה ישירה עם תרגום. לא זוכרים זה תירוץ נהדר להזכר, בטח בפרק אהוב במיוחד.
גם "אין זמן" זה לא תירוץ. לי יש שני מבחנים ולא יודעת כמה עבודות להגיש, ואני יכולה להקדיש שעה וחצי לצפייה בפרק אהוב+לכתוב עליו משהו.אז תאמינו לי, גם אתם יכולים!
נסו להיות קצת מקוריים- כן, אני יודעת שכולם פה אוהבים את Changing Channels או את All Hell Breaks Loose אבל אחד המטרות של השרשור הזה הוא להיזכר בפרקים אהובים וקצת יותר נשכחים. רצוי ומומלץ מהעונות הראשונות.
אני בעד שאת השרשור הסופי נפתח ב 23 לחודש- יום לפני תחילת העונה השישית. כלומר, חמישי שבוע הבא. מתאים לכם? מי שבעד שישרשר
להודעה הזאת, ואפשר גם להוסיף את שם הפרק שאתם הולכים לכתוב עליו. יאללה, חבר'ה, שתפו פעולה, זה כייף!
טוב, אז הדיון הזה עם איריס ודנה למטה העלה רעיון- לפתוח שרשור שבו כל אחד כותב על פרק העל טבעי האהוב שלו. זה יכול לכלול סיכום של הפרק, תמונות, סרטונים מהיוטיוב, ציטוטים טובים וכל מה שמתחשק לכם. עכשיו-