הדוגמנית הבאה של העולם

../images/Emo47.gifהדוגמנית הבאה של העולם../images/Emo222.gif

זוהי תחרות דוגמנות שבה משתתפות נציגות מארצות מכל רחבי העולם, הנציגות מתמודדות לזכות בתואר "הדוגמנית הבאה של העולם". בכל פרק המתמודדות טסות למקום אחר בעולם, הן לומדות על התרבות וההיסטוריה של הארץ ומכינות משימה הקשורה למדינה בה הן נמצאות. דוגמא: הן באיטליה, צריכות לדגמן כשאוכלת פיצה (לא תהיה משימה כזאת כי היא פשוטה ולא מקורית) -הסימיות צריכות להיות אדולט- רוצים להרשם? תשלחו את הפרטים הבאים: שם היוצר/ת: שם מלא של הסימית: גיל: רקע משפחתי: תכונות ומידע: קורות חיים: שתי ארצות שאני מעדיפה לייצג: -בהצלחה-
 

annafff

New member
אני רוצה להירשם!!!!!!!!!!!!!!!!

שם היוצר/ת:אנה. שם מלא של הסימית:מריה דונולס.(סתם המצאתי שם משפחה.......ח......) גיל:25 רקע משפחתי:למריה יש 2 אחיות ואח אמא ואבא שלה חיים עד היום כזוג מאושר והכל טוב ויפה. כמובן שיש ריבים במישפחה והריב הרציני הוא בינה לבית אחותה הבכורה. תכונות ומידע:היא מאוד מאוד יצירתית והכי אוהבת לנגן בפסנטר. בכושר מצויין. היא מאוד אוהבת לקרוא ויודעת לבשל נהדר! קורות חיים:מריה התחילה את הקריירה אצל סוכנות דוגמנות מצליחה בזכות החבר שלה שהסיג לה שפ עבודה. בזכות הפרוייקט שעשתה זכתה להרבה ביקוש. במשך שנתיים דיגמנה בכל האולם ואחרי זה הייתה הפסקה של חצי שנה בלי שום עבודה. לאחר חצי שנה השתפה בפירסומת לקוקה קולה והביקוש חזר. מאז מריה מדגמנת בכל מיני מקומות ולכל מיני חברות מצליחות!
שתי ארצות שאני מעדיפה לייצג:צרפת וניו יורק. תמונה אני כבר שמה......
 

annafff

New member
סורי אני אוכל להעלות אותה רק מחר

זה בסדר? פשוט צץ לי משהו לא צפוי היום ולא היה לי זמן...... אז בבקשה אני רוצה להירשם ומחר אני העלה את התמונה בסדר?
 

l i p o p

New member
../images/Emo85.gifאת יכולה לשמור לי מקום?

אני מארגנת את התיק למחר עושה בבודי שופ סימית ונרשמת טוף
 

פלורי2

New member
../images/Emo25.gif.נרשמת.../images/Emo25.gif

שם היוצר/ת: נילי
שם מלא של הסימית: גווינת ג'קסון. גיל: 21. רקע משפחתי: גווינת הייתה ענייה, אך מאז שנסעה לאחיה העירה בגלל המצב בבית, היא פגשה את חברו של אחיה, שרצה לצלם לה בוק. תכונות ומידע: היא מאוד חברותית, שקטה וביישנית. היא לא אוהבת לגלות את רגשותיה בפנים, היא מאוד גלויה ושקופה, אך כמה שהיא מנסה להסתיר את זה היא לא מצליחה. לפעמים היא יכולה להיות ביצ'ית, אם הקנאה באמת הורגת אותה. אבל היא יודעת לשלם על טעויות כשצריך, והיא מתחרטת עליהן כשצריך. קורות חיים: אין לה ניסיון חוץ מדוגמנות. היא מצטיינת ולמדה משחק. המשחק לא עזר לה בלינתיים, אלב היא כיכבה בפרסומת לקולה, והיא רוצה לפרוץ את הגבולות ולהגשים את החלום שלה. שתי ארצות שאני מעדיפה לייצג: אמריקה וצרפת.
 

l i p o p

New member
../images/Emo85.gifנרשמת../images/Emo9.gif

שם היוצר/ת:נור
שם מלא של הסימית:סאמר וולטר
גיל: 25(אדולט)
רקע משפחתי:סאמר גרה עם אחותה הגדולה כי אמה ואביה נסעו לגור ביפן. אחותה של סאמר, ליליאן לומדת באוניברסיטה לאמניות הבמה וסאמר הלכה בעקבותיה של אחותה לאותה אוניברסיטה, יש לה תואר במשחק\דרמה ועשכיו היא רוצה לנסות גם את "עולם הזוהר" ובגלל זה נרשמה לתחרות הזאת.
תכונות ומידע:סאמר אוהבת לכייף, היא חברה טובה שמבינה שצריך ומקשיבה ועוזרת היא בחיים לא תציק לאף אחד אבל לא תצא מנוצלת.
קורות חיים:סאמר גרה במדבר(לא זוכרת איך קוראים לעיר השניהP=) כי משפחתה הייתה עניה מאוד אבל כשהוריה עזבו שסבתה מתה היא ואחותה קיבלו את כל הכסף ועבדו ומאז עברו לפליסנטוויו ששם למדה בתיכון ובאויברסיטה.
שתי ארצות שאני מעדיפה לייצג:אפשר יותר?חח אם כן אז ארצות הברית,אנגליה ואיטליה אם אי-אפשר אז תמחקי את ארצות הברית.
 

doritoosh10

New member
|כוכב|גמאניייייי|כוכב|

שם היוצר/ת: דורית
שם מלא של הסימית: פאריס הילטון
גיל: ההתחלה של אדולט
רקע משפחתי: נשואה באושר עם ילדה
תכונות ומידע: נחמדה מאוד.....אוהבת לבלות..........פעילה נקייה ורצינית..... קורות חיים: להמציא?! אם כן אז אין לי כוח.....תגידו אם חובה
שתי ארצות שאני מעדיפה לייצג: אוסטרליה
וקנדה
=]
 
../images/Emo121.gif../images/Emo54.gif נרשמת

שם היוצר/ת: יפית שם מלא של הסימית: קטרין גלמור גיל: 21 רקע משפחתי: הוריה נהרגו בתאונת מטוס לפני 9 שנים והשאירו אותה ואת אחותה הקטנה רוז יתומות, אז הן עברו לגור עם סבתן. עכשיו קטרין מאורסת וגרה באחוזה עם אחותה, ארוסה וסבתה. היא ממשפחת המלוכה של אנגליה [רק עם היא מייצגת את אנגליה, אם לא אז תמחקי את זה] תכונות ומידע: נחמדה, נאמנה, טובת לב, אמיצה, אלגנטית וערמומית, רעה ועוקצנית לאנשים שהיא שונאת. קורות חיים: יש לה תואר בפסיכולוגיה, ולומדת עכשיו לתואר בקולנוע. היא כיכבה בפרסומת למסטיקים יחד עם אורלנדו בלום, חוץ מזה אין לה שום ניסיון אחר. שתי ארצות שאני מעדיפה לייצג: אנגליה, רוסיה וצרפת [יש שלוש..]
 
נרשמת../images/Emo70.gif../images/Emo20.gif

שם היוצר/ת:ענבל שם מלא של הסימית:שני מוריף גיל:19 רקע משפחתי:נשואה + ילדה תכונות ומידע:ממ.. היא אוהבת מאוד לבשל , לשחות , לראות טלוויזיה... קורות חיים:היא דיגמנה שהייתה קטנה איטליה, צרפת..
 
למעלה