את הזוועה הזו ראיתי ראיתי.אלוהים למה?..

smady a

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gifאת הזוועה הזו ראיתי ראיתי.אלוהים למה?..

אנשיםםםםםםםםםםם תתעוררו מתי יהיה כץ לסיוט הזה בכבישים. פשוט מזעזעעעעעעעעעעעעעעעע מכונית שניראתה כמו קופסת שימורים ממוחצ'צ'ת ככה הרימו אותה במנוף לשמיים. יש לי בחילה צמרמורת רק ממה שראיתי שם בכביש. תפסיקו תהרג אני לא מבינה את הנהגים שעדיין נוסעים ומדברים בטלפוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בלי דיבורית וגם עם דיבורים מדברים והאצבע לוחצת על המקשים. וראיתי חנטריש קורא עיתון וראיתי חנטריש מסתובב לאחרו לדבר וראיתי חנטריש עם גבס ביד אחת נוהג ויד שנייה מחזיקה פלאפון ועודדדדדדדדדד ושלא נדבר על עקיפות ומהירות לא סבירה. די לקטל בכבישים. הנה לצאת השבת אב ובתו ככה ברגע קצר הלכו להם.למה?......... ריבונו של עולם. שינוי חוקים צריך ומהר: אני רוצההההההההה שלכל אדם שעבר עבירות תנועה ועוד לא יתנו קנס וכלא...לא ולא. אני רוצתה שכל אחד כזה ילך למשל לבית לוינשטיין ויביטטטטטטטטט ויקר וישמע.ויראה בעיניים את כאב הפצועים המטופלים. את כאב המשפחה שמהצד. ויקבל על עצמו כעונש לטפל באדם שנפצע בכביש כן כן...... להאכיל...לנקות...לטייל....להבין...לנסות לדבר איתו. ואולי אז כל הנמושות שבכביש יבינו איפה הם חיים וכמה קצרים יכולים להיות החיים. מצטערת שככה במוצאי שבת אני כותבת מילים קשות אבל אני נסערת. אני כועסת אני כואבת אני מזועזעת ממה שראו עיניי ואני מתחננת אנשיםםםםםםםםםםםם לפחות שימו פאקינג דיבורית ברכב.
 

smady a

New member
סנריידר את לא מתארת לך כמה מזעזע.הילדים

שתקו כמעט כל הנסיעה משם הביתה.
 

הדור

New member
חותמת על כל מילה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 
סמדי את יודעת מה הבעיה? אנחנו הבעיה

אנחנו עם של עדר, אף אחד לא עושה משהו ברצינות, מחר נשכח את התאונה המזעזעת הזו עד הפעם הבאה, שתדעו לכם שזה פשוט רצח זו לא תאונה זה רצח והכתובת היתה על הקיר 190 עבירות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

mor322

New member
ואני מאשימה דווקא את....

משרד התחבורה ואת משרד הרישוי כן כן אותם וכל הקמביטונרים למינהם שבעבור חופן דינרוס משיגים טסט ומעלים לכביש עבריינים שמנזמן שכחו איך נראה מיקרוב רשיון נהיגה ואת משרד התחבורה שמעלה לכביש משאיות שמנזמן ראו צמיגים ראויים ולא בודקים כמו שצריך או משאית שיוצאת עם מטען חורג עמוסה לעייפה חורגת משקילה מותרת !!!!! אז אנחנו מתפלאים על תאונות? אני מזמן כבר הפסקתי להתפלא אבל התחלתי להתפלל כל יום שאני יוצאת עם הרכב שלי או הילדים שלי שיוצאים לעבודתם. ליבי עם המשפחה השכולה
ושלא נדע
 

smady a

New member
מור נשבעת לך שצריך לצעוקק להזיז עניינים

ובגדול. לא יתכן שבפאקינג סופשבוע אחד יהרגו כמה בכביש. הכביש שבו נהרגו אמש אב וביתו זה כביש ישר.....בלי בלגנים לא היתה סיבה שמשאית תיכנס בהם.חוץ מ: חרה של נהג נהג שיכור נהג שלא יודע לנהוג נהג שדיבר בנייד וכאלה דברים. הכביש היה ישר..................כמה אפשר ככה לזלזל בחיי אדם. צריך לעשות לזה סוף.
 

smady a

New member
מור העניין הוא גם שאנשים מקבלים קנס על עבירת

תנועה .....משלמים מקללים את השוטר את המצלמה ואת העולם כולוווווווווו משלמים וממשיכים. זה לא עונש טוב.
 

אור224

New member
איום ונורא, האין תרבות נהיגה במדינתינו

אנשים לא חושבים,שמסכנים בכך לא רק את עצמם אלא את כל האחרים על הכביש. איום ונורא. אני מתארת לעצמי סמדי ש"התמונות" הקשות מלוות אותך.
אין מילים.
 
רק השופטים אשמים!!!, אם בן אדם דורס איש

קשיש, והנהג הפוגע מקבל קנס של 1500 ש"ח, 3 חודשים על תנאי ושלושה חודשים שלילת רישיון, ולא מתחשב בזה שאבא שלי כבר 4 שנים במצב סיעודי בגלל הבן זונה הזה שפגע באבא שלי- אז מה הפלא שיש לנהג הזה שהרג אב ובת ופצע אמא ולילד 190 עברות?
 
למעלה