../images/Emo46.gif ../images/Emo12.gif שאננות או תמימות
לפני כשעתיים אני שומע מהרחוב אזעקה.לפי ההכירות זו אזעקה של אופנוע/קטנוע.הצצה חטופה מהחלון מגלה שלושה צעירים כבני 16-17 מתעסקים עם ה- Grand Dink 250 של שכן לא מוכר ממול.העצבים עולים,לוקח את הכלבה ויורד למטה בינתיים אלה נעלמים.הקטנוע במקומו-הפעם הם לא הצליחו.בדרך חזרה עם הכלבה אני פוגש את בעל הקטנוע ומספר על שהתרחש.הוא מצידו אומר לי יש לי מקיף ומנעול כידון
מסתבר גם שהוא שמע את האזעקה . ספרתי לו את המקרה שלי עם ה-TT , והסברתי כי אם הקטנוע היה קשור אולי לא היו מסמנים אותו כל כך מהר כטרף קל.הוא הודה לי,ואני מצידי ניסיתי להדגיש את חשיבות המיגון שגוזל עוד שתי דקות. המשכתי בדרכי עם הכלבה ואני קולט פתאום את אחד מהח#%ות האלה עושה פטרול נוסף בחיפוש אחר הקטנוע.כשלא מצא אותו באותו מקום(בעל הקטנוע נסע איתו),עשה פרסה ונעלם לעומת כשבא. הרגשתי כמו איזה מטיף.אז מה אתם אומרים,אני מגזים עם המנעולים או שפשוט אנשים לא יודעים להעריך את מה שיש להם ?
לפני כשעתיים אני שומע מהרחוב אזעקה.לפי ההכירות זו אזעקה של אופנוע/קטנוע.הצצה חטופה מהחלון מגלה שלושה צעירים כבני 16-17 מתעסקים עם ה- Grand Dink 250 של שכן לא מוכר ממול.העצבים עולים,לוקח את הכלבה ויורד למטה בינתיים אלה נעלמים.הקטנוע במקומו-הפעם הם לא הצליחו.בדרך חזרה עם הכלבה אני פוגש את בעל הקטנוע ומספר על שהתרחש.הוא מצידו אומר לי יש לי מקיף ומנעול כידון