אוווף אני מעוצבנת

../images/Emo46.gif../images/Emo10.gifאוווף אני מעוצבנת

אני ממש נהנית מגלישה בתפוז, יש כאן קהילות שממש חשובות לי, אני גם מנהלת פה פורום שיקר לליבי ומקדם דברים שאני מאמינה בהם... אבל לאחרונה הדברים שמופיעים בשער הראשי ממש מטריפים אותי, אתמול זה היה בלוג שמעודד התאבדויות, לפעמים אלו קישורים מיניים ועכשיו הקישור לבלוג שמתאר בצורה מזעזעת את "האנשים מירוחם". נורא קשה לי עם הזלזול בגולשים. אני נמענת מלתכוב כל מה שעל ליבי, מטעמי לויאליות למערכת, אבל מזמינה את מי שאכפת לו להגיב לתלונה שפתחתי בפורום משוב.
 
האמת? עם כל ההומור הרדוד,

הבלוג עם הפוסט על ירוחם נורא שעשע אותי, גם אם הוא היה נכתב על העיר בה גדלתי זה היה משעשע אותי נורא. הומור נמוך...
 
אותי לא

וגם אם הוא חשב שהוא כתב בטון הומוריסטי (ואף הואיל בטובו להוסיף למטה באותיות קטנטנות שזה הומור ולא נועד להעליב ובלה בלה) עדיין בחרו לצטט בשער את המשפטים הכי מגעילים בפוסט.
 
זה שבחרו לשים את זה בשער הראשי...

לרוב שמים דברים כאלה בשער הראשי של תפוז, התפוז כבר לא ממש כתום, הוא כבר יותר נוטה לצהוב. אם תשימי לב, רוב הדברים ששמים בראשי של תפוז, לינקים לפורומים, לרוב על דברים שהופכים לשירשורי-פלצת בגלל נושאים טעונים. את בהחלט יכולה לפנות לתפוז ולהתלונן על הדברים האלה, אבל אלה הדברים שמושכים רייטינג, וזה מה שמנסים לעשות שם- להביא יותר ויותר גולשים לתפוזון הצהובון.
 
אז יש קו כלשהו באמצע

יש שאלות, דיוני-פלצת, רכילות אפילו... ויש כתיבה גזענית, פוגעת, מלאה בקללות. ברור לי שזה שם המשחק...אבל לדעתי זה מעבר לגבול. אני בהחלט פניתי, אבל אני לא נרגעת מזה.
 
אני מקווה שיתייחסו לפניה שלך

ברצינות ולא יפטרו אותך בתשובה לקונית
סופ"ש נעים ורגוע
 
../images/Emo45.gif שיקולי רייטינג גרידא

לדעתי, אין מה לעשות, כסף כסף כסף. כמה שזה מעצבן, זה מביא את הגולשים, ואז את המפרסמים, ואז את הג'ובות.
 

פומפיה

New member
../images/Emo45.gif אני עדיין מתפעלת מפורום סוף

העולם ז"ל בהנהלת אחמדיניג'ד אחת מנקודות השפל של תפוז..
 

פומפיה

New member
חבל על האנרגיות

יצא לי להכיר מעט את הנפשות הפועלות (תחשבי.. אנשים שהאינטראקציה שלהם עם העולם היא רק דרך מסך של מחשב.. ושחלק מרכזי מהעבודה שלהם הוא התמודדות עם טרולים |תפוז עם יחסים בינאישיים לא מי-יודע-מה|), ופשוט חבל על האנרגיות. פעם מאוד הפריעה לי הצביעות. נניח, איך יכול להיות דו קיום של פורומים לתמיכה נפשית באובדנים לצד בלוג שמעודד התאבדויות? איך ייתכן שכשפניתי להנהלתה ב- SOS, היא היתה אוטיסטית ופעלה טו ליטל טו לייט, רק אחרי שמישהי סיפרה שמישהו מנסה לאתר עליי מידע בדרכים פליליסטית (זכיתי להתנצלויות חוזרות, ששווה לת*ת..)? עזבי, תהני מהממשק.. תשימי את הפורומים "שלך" במועדפים ותדלגי על העמוד הראשי.
 
זה לא כזה קל לי....

אני מחרימנית ידועה... פוקס עושים קטלוג מיני? מוחרמים! "כןולא" עושים תצוגת סטרפטיז באמצע שיינקין עם ילדות בנות 14? מוחרמים חברה מבצעת ניסויים בבע"ח? מוחרמת וכן הלאה.... וכאן אני לא ממש רוצה להחרים את הבמה שיש לי לדברים שחשובים לי, אבל מצד שני הגוף הזה עושה דברים לא מוסריים בעיניי... קשה לי עם זה.
 
גם אני ככה - עם ההחרמות

כרגע אנחנו מחרימים את חנות מוצרי הבניין הקרובה לביתנו ולכן כבר יומיים בלי אור בסלון (צריך לנסוע יחסית רחוק כדי לקנות הלוגן להחלפה) אבל אני אשת עקרונות והאיש משום מה אוהב אותי ואנחנו אשכרה נשב בחושך, ולא ניכנס לחנות המוחרמת
 

פומפיה

New member
אני מבינה

כי גם אני אידיאליסטית.. אבל התבגרתי (מצטערת, ככה אני רואה את זה) והיום אני שואלת את עצמי במקרה כזה מה המטרה שלי. מה את מנסה להשיג, לחנך ולשנות את המדיניות של תפוז? זה קרב אבוד מראש. הם לא בוחלים בצהוב בשביל הרייטינג והמקום זוכה לפופולריות (אני רוצה להאמין שלמרות ולא בגלל המקומות הנמוכים..) וימשיך להצליח גם בלי נעה בעננים . תכתבי בפורום המנהלים, תשמיעי את הדעה שלך.. אבל דווקא מתוך חשיבה על המטרות שלך, אל תענישי את עצמך. נראה לי שעדיף להמשיך ולהשתמש בבמה שלהם בשביל לעשות דברים חשובים (וגם סתם מהנים).
 

ט ו ש ה

New member
אגב, נועה...

בתור מנהלת פורום בתפוז, אסור לך לכתוב בפורום משוב. קחי את זה לתשומת ליבך, כי רוב הסיכויים שההודעה שלך שם תימחק.
 

tenen

New member
הבלוג שלי לא עודד התאבדויות,

הוא הציע לקבל את הרצון של האנשים למות אבל לא עודד לכך.
 
למעלה