תלונה אחת גדולה !!!!!!

נתי (בת)

New member
../images/Emo46.gif תלונה אחת גדולה !!!!!!

אל כך שיש לי חוסר בשעות שינה !!!!!!! ועכשיו אני צריכה ללכת להצגה מטומטת מהביצפר !!!! אני רוצה לתפוס
ענקייייי עכשיו !!! נ.ב. : איפה ליטון שצריכים אותו ????
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
 
ליטון נוכח..

אסל כשאני אמרתי לך ללכת לישון מוקדם לא רצית הא? עכשיו תסבלי
ובכלל הצגות זאת דרך נהדרת להשלים שעות שינה..תחשבי על זה
 

נתי (בת)

New member
ליטוןןןןןן קווווווווווום ../images/Emo24.gif

רק תשים לב באיזה שעה אני ערה !!! ובכלל התעוררתי לפני !!!! התעוררתי בחמש וחצי
אני רוצה לישוןןןןןןןןןןןן
ואתמול בהצגה בכלל לא יכלתי להרדם !! כי היו קולות של יריות ופצצות וזה הפריע לי לישון
 

נתי (בת)

New member
ליטוןןןןןןןןן !!!

זה הכל באשמתך !!! רק בגללך אני לא ישנה !!!
וחוץ מזה מה אתה רוצה ?! אין לי את מי להאשים בכך שאני לא ישנה !!!!!!!!!
 
למעלה