למה זה צריך לקרות?!!!!

חני 61

New member
שפירית שום דבר לא הזוי

כמו שאסף אמר מהממדים הגבוהים רצו למנוע את ההתפתחות שלנו שלא נדע דבר למנוע התפתחות רוחנית וידע שקיים בנו מהממדים נמוכים רצו לשלוט עלינו ולדכא אותנו ..ככה שהכול נכון ואמתי ביותר ... ספרים ממולצים שקראתי 2 ספרים של אקהרט טולה 1 כוחו של הרגע הזה 2 ארץ חדשה מבשרי השחר של ברברה מרסיניאק ספרים של סטיב רותר והקבוצה משואות האור ברוכים הבאים הביתה ספרים של ניל דונאלד וולש .. חלק קטן מהספרים ממומלצים ..
 
תודה חמודים..

חני קראתי את רב הספרים חוץ מארץ חדשה, יש לציין שבקריאה ראשונה של הספר הוא עשה לי את זה הסופר הזה, רב האנשים מגיעים למודעות מוגברת בגלל משהו לא חיובי, כמו מוות של מישהו, אובדן של משהו, וכו, והספרים הכי טובים נכתבו ממצבים כאלו, כי יש משפט יפה שאומר "אחד השערים לאלוהים זה סבל", בעידן החדש כבר לא נצטרך איזה "סטירה" על מנת להיות מי שאנחנו באמת. אני מתרגשת שהגענו לשנת 2011, הזמן הואץ בטירוף...
 

אסף טל1

New member
נכון מאוד!!!!!

מחזק את דברייך... לא נצטרך סטירה כדי לדעת מי אנחנו באמת! פשוט אלה שיתעוררו יהיו הם עצמם ... עוד משהו-אמרת שמזה כמה שנים את מתעניינת מאוד בנושא! גם אני ככה מזה חמש שנים ויש סיבה לזה- כל עובדי האור קיבלו לפני כמה שנים -בין אם זה בחלום או במודעות מלאה-הוראות להתחיל בעבודה הזו...גם פיות הטבע במלוא העוצמה דואגות לטבע עכשיו של הפלנטה...הרבה יישויות ירדו -הסכימו "לרדת" כדי להתערב בתהליך..והן די קרובות לכאן... ובגלל זה מציעים לנו עזרה מכל הכיוונים עכשיו... כדאי לנצל את זה...הבן אדם עצמו בוחר אם לנצל או לא אבל התהליך קורה ובעיצומו...
 
אסף איזה קטע..

בדיוק שאלתי אותך במסר את אותה השאלה! ואתה לא תאמין אני חמש שנים כמוך ב"יום בהיר אחד" ( יום גשום במיוחד..) בדיוק בחודש 12 אני לא שוכחת את התקופה הזאת, החזרתי ספר לספרייה, ונורא אהבתי אותו, ופתאום שכחתי על מה הספר ומה מו מי.. ואז אמרתי לעצמי "מה נותנים לי הספרים האלו?עדיף שאני יצפה בסרטים זה בדיוק אותו דבר !", , (מכיתה א אני בספריות, ביה"ס, עירונית, צבא, מכללה כל הספרניות חברות שלי חחח..). ואז עברתי לספרי העידן החדש ופתאום הכל נפתח לי חלומות, "צירופי מיקרים" דברים מופלאים, תקשור, וכו.. יש לציין שמגיל קטן היו לי חלומות וכל מיני כאלה, אבל הזזתי את זה הצידה תמיד, הספיק לי העולם הריגשי שלי שהיה מציף אותי, אז מה אתה אומר שעוד מאסה מסויימת של אנשים התעוררו לפני חמש שנים?
 

אסף טל1

New member
תראי קרן....

יש מסה של אנשים שהתעוררו אבל רובו של העולם לא... הם לא מודעים גם למה שקורה... חלק מתוך בחירה וחלק מתוך פחד להתחבר כבר לעצמם...המער' מסביב לא כ"כ נותנות ואפילו מדכאות את הייחודיות האישית.. גם אני לפני זה בדיוק הסתכלתי על ספרי העידן החדש- ח ר ט א!!! עכשיו כל יום אני משפשף את העיניים וצובט את עצמי אבל זה אמיתי לגמרי... יש כאלה שהתעוררו אז ויש באמצע הדרך ויש שעוד יתעוררו עם האנרגיות החדשות...ויש כאלה שלעולם לא!!
 

חני 61

New member
גם אני חמש שנים שמודעת ולמה

בשנת 2005 נגמרה המלחמה בו הביסו את כוחות באופל ב70 אחוז הגדרות נפרצו לידע החל לזרום עובדי האור התחילו יותר להתעורר למרות שמשנת 2000 החל תהליך השינוי לפי תקשור של תות אמון
 

חני 61

New member
הספר להתעלות ומודעות

נכון הזמן עף כדור הארץ מסתובב יותר במהירות .. כדור הארץ ובכלל כול הפלנטות גם הממדים הגבוהים היו מנוהלים על ידי כוחות הרשכ האופל היתה מלחמה שנגמרה משנת כ 2005 לוחמי האור הדפו את רוב כוחות הרשע הגדרות שבקיפו את כדור הארץ נפתחו וכך התחלנו לקבל מסרים תקשורים וידע שמנעו מאיתנו ..
 
זה כל כך מסתדר לי..

אני תמיד חושבת על כך , ושואלת את עצמי , (גם ברגעים לפני שקראתי את ההודעה) אם איך שאת מכנה אותם "הרשע" האפלה והחשכה, לא החזיקו אותי שנים רבות, אני פשוט הרגשתי אז המון רחמים עצמיים ופחד, ועכשיו אני הבנתי שלא היה לי את הכח להתנגד להם, ושאיבדתי המון זמן את זהותי האמיתית אז , הם פשוט כבלו אותי בפחד, היום כבר המון זמן אין בי פחד ממשי כי אני יודעת שהכל אשלייה פלנטרית! וטוב שהגענו לעידן "תחיית המתים" שבו הנשמות קמות משינתן העמוקה...
 

חני 61

New member
הם שלטו באדם

הם האלים שבראו אותנו הם נפלו ונפחד שלהם והתכונות שלהם הם העברו לנו את הפחד שלהם בבריאה שבראו ... יהיו הרבה שיקמו תוך שנתים אבל גם כאלה שלא יתעוררו... למרות שממטרים עלינו הרבה אנרגיות חזקות גם ככה וגם בשינה .. עוזרים להתעורר אבל מאמצים ורצון ועבודה צרכה להעשות מהאדם ..
 
"נעשה אדם בצלמנו, כדמותנו.."

אם הם בראו אותנו, לפי כל הספרים, אז מה חלקו של בורא הפלנטה "יהווה" , עתיק יומין, אלוהי האלוהים... איפה הוא בסיפור? הרי בכל הספרים אומרים שאנחנו שלוחות של הבורא שכולו אהבה? בדיוק דיברתי עם בעלי על הספר של פון דניקן אתמול ואז הבנתי שאני בעצמי לא מבינה מה הולך פה?
 

חני 61

New member
אלוהים שהוא אהבה טהורה

אלוהים נתן מכוחו לאללים לברוא יקומים הם העצימו אותו אבל גם השתמשו בכוחם לרעה ויצרו פחד ואפלה רבה זרעו אימה אלוהים = אלה הם נקראו גודניוז לפי תות אנך אמון האלוהים הבוראים אלוהים = טוב לא מעניש ולא שופט ובטח שלא רוצה שיפחדו ממנו ..
 
תגידי את זה לאמא הפטליסטית שלי..

נכון, מגיל קטן אמרתי שלא צריך לפחד מאלוהים, אמא שלי אחד המישפטים האהובים עליה זה: "אני מפחדת רק מאלוהים". לא יכולתי לסבול את המשפט הזה! הסברת לי המון תודה לך מקרב נישמתי!
 

אסף טל1

New member
אמא פלסטינאית??!!...מה הפרוש -

פטליסטית?... נראה לי מה זה חנקנו תפורום!
 
קרעת אותי אני מתגלגלת על הרצפה...

נכון חנקנו את הפורום... יאלה בוא נצא אל הפסקת התאווררות.
 

חני 61

New member
בדיוק אני קוראת על האלים הבוראים

אני קוראת על מי הם האלים לפי תקשור תות מהספר שיבת האור האלים הם ההויות שמסוגלות לקחת את חומר הבריאה שזה מקרא הפלסמה מהבורא הראשוני ולממש אותה בחוסר לכדי צורות אלה יכולות להיות גדולות כיקומים או זעירות עד לרמה המיקרוקוסמוס האלים הבוראים בוראים מתוך הריק בחלל זה יגבשו בעזרת תודעתם האלוהית את כונתם לברוא ויציגו אותה ויהי כן......
 
למעלה