למה זה צריך לקרות?!!!!

אסף טל1

New member
../images/Emo46.gifלמה זה צריך לקרות?!!!!

כל יום אני פותח את האינטרנט ועולה אתר חדשות... כל יום עולים מבזקים בצד וכמעט כל יום מופיע- "בן/בת 75 נדרס מצבו קשה (במקרה הטוב)... גם עכשיו ממש עכשיו-נדרסה קשישה באופקים!! למה זה קורה?...האם יש דברים שאסור לנו לדעת או לראות?
תופעה מעצבנת...סבל של קשישים...
 

חני 61

New member
שפיריית

ספר מומלץ האחרון שקראתי תודעת המשיח בעידן החדש ממש התחברתי של פמלה קרייב מומלץ
 
אני אוהבת את הוצאת "אהבה" של סמדר ברגמן

קניתי כמה שלה, ומכוון שכל דבר שקשור לישו אני אוהבת, אז סימנתי לי לקנות אותו אבל קצת התעייפתי מספרי תקשור מסויימים לעת עתה ,אני ממליצה לך על "כוכב הבחירה היחיד"- של פיליס שלימר א+ב, את תאהבי אותם ללא ספק! אם את מתקשה להשיג אותם תפני לאתר "סימניה" יש שם מלא ספרים למכירה ברבע מחיר ע"י חברים באתר, אני השקעתי הון קטן בחנויות עד שגיליתי את האתר הטוב הזה את יכולה להשיג ספרים ממש טובים, וגם למכור את מה שאת לא צריכה יותר על המדף, רכשתי מהאתר של סמדר תרגום של "לוחות הברקת" זה נשלח דרך קובץ אבל לא נוח לקרא מול המחשב, אז הדפסתי 143 עמוד, נקווה שאני לא עוברת על החוק, זה רק לשימושי. אולי נכנסת לאתר שלה בטח, יש לה שם ספרים מעולים, הספרים על למוריה ממש טובים והם הצליחו לחדש לי הרבה נושאים. אני מחפשת ספרים של זכריה סיטשין ולא מוצאת אולי את מכירה? רשמתי למטה הודעה אולי כבר ראית אותה.. לילה טוב חני נדסקס כבר מחר... תודה מכל הלב על ההמלצה.
 

אסף טל1

New member
אולי שפרירית-

תשלחי לי את "לוחות הברקת" ואני ישלח לך בקובץ את "ספר הידע" ?! (כדאי לך לעיין בו ,מרוכז שם ידע מדהים על עברינו ועל התקופה של עכשיו!)
 
הייתי רוצה לשלוח לך אבל זה לא חוקי..

בכיף הייתי שולחת את הקובץ אבל רשום בפירוש שזה עברה על החוק, ולא נראה לי מוסרי, זה עולה 55 ש"ח אפשר לשלוח צק לעשות העברה בנקאית או אשראי, וקראתי את "ספר הידע" בקובץ , אתה בטח יודע שהוא בשמורים של הפורום, תודה רבה אספוש. ובאמת יש בו ידע מעניין גם אם רובו לא מובן ולוקח המון זמן לקרא מהמחשב, אז עשיתי לי קריאה של כל יום כמה דפים וחזרתי עליהם כל פעם.
 

אסף טל1

New member
אין בעיה...פשוט-

ראיתי בלוחות הברקת משהו קצת מיושן...למרות שנראה מאוד עוצמתי ומעניין... כתבתי לא מזמן כאן שאותו ידע שתות' היה לו -באותו ידע ממש עברו הכשרה-משה וישו...ואז עשו נסים עם אותה הכשרה שהייתה להם.. גם שלמה המלך עבר חניכה בידע הזה עם תוספות ושכלולים..! כמובן שיש מאז חידושים והתפתחויות בידע .... הבעיה היא שלא כל אחד ראוי לידע הזה מכיוון שאפשר לעשות איתו דברים נוראיים באותה עוצמה של דברים טובים!! לכן לא כל אחד נבחר להיות ראוי לעבור חניכה בידע...-הלקחים נלמדו מאז שנעשו איתו דברים נוראיים גם ע"י מלכים שמלכו .. אבל אם יש ברשותך את הידע אז זה מדהים לחיים!!!
 
אסף..

מאסטר תות, היה האל הורוס אם אתה מכיר, ותקרא את "המרכבה" זה יסביר לך הרבה ויחבר לך הרבה דברים ביחד עם "חוק האחד" (הספר). ועל משה אומרים שלא יהיה עוד אחד כמשה או משהו דומה אבל תבין הם אותה אנרגיה ביחד עם ישוע כולם הם שליחי יהווה. והבנתי ששלמה המלך העביר את "ארון הברית" למלכת כוש, לפי הכתובים הם היו זוג, ו"שיר השירים" של שלמה נכתב עליה, אומרים שכל המאסטרים עוברים חניכה בפירמידה הגדולה, זו שבטעות משייכים לחופו, אבל היא קיימת הרבה הרבה לפני חופו, גם כיום יש חניכה שם אבל כמובן לא במימד הזה.
 
שלחתי לך מסר

ממש תודה עכשיו שמתי לב איך עושים זאת, אבל נקווה שיגיע אליך המסר, אפשר שתענה לי אבל גם בדף יותר קל.
 

חני 61

New member
שפירית

ספר טוב שיבת האור שיקום כדור הארץ ושחרור האנושות גילויים מאין בורא הורוס דרך אלורה גבריאל וקארן קירשבאום הוא מאסטר תות בתקשור
 
איך הוא נקרא בדיוק?

נשמע שמאוד יעניין אותי, תודה אני אוהבת ספרים עוד מילדות זה בישבילי "ההנאה". ספרי לי על עוד ספרים שהשפיעו עלייך ?
 

חני 61

New member
שפירית

הוא מקרא הרו מוכר כהורוס = אל האור והחוכמה הוא העדיף שיקראו לו הרו במצרים העתיקה שמו המצרי הוא הרו במיתולוגיה המצרית נודע הרו כבנם של אייזס ואחיריס הוא גבר בקרב על סת שהוא אל האופל והתוהו הרו היה אל השמש והשמים עין הורוס הוא סמל שש ימש במצרים להגנה ומשתמשים בו גם היום הרו היה הפרעה המיצרי הראשון ... הרו היה אל בורא שהיה מסוגל לקחת חומר הבריאה את הפלסמה מהבורא הראשוני ולהגשים אותה לכדי צורה. יכל לברוא נשמות אדם וגם יקומים ....
 
חנוש..

מאסטר תות גם היה אחנתון, שהיה פרעה מאוד מיוחד לתקופתו, איפה קנית את הספר, ומצטערת שוב פעם לא הבנתי איך שם הספר ומי זה המחבר? ספרי לי על עוד ספרים שכדאי לקרא? כמעט כל יום אני נתקלת במשהו שאנחנו מדברים עליו, היום ראיתי קטע בטלויזיה (בנשיונל) על איזיס שהיה סביבה פולחן שלם ומעין דת, ברומא, ובתוכנית הראו כל מיני אנשים שקראו לעצמם משיח (משיח זה כנראה "זה שנמשך) אבל הדת שלהם לא שרדה, כמו אפולוניוס, ושמעון מגוס או משהו כזה, ואיזיס, ועוד כל מיני שאני לא זוכרת, שהיום יש עדיין כתות סודיות שלהן, ורק הדת הנוצרית של ישוע שרדה, למרות שהכוונה שלו היתה רחוקה מליצור דת, אני כל כך עצובה שיש אנשים שלא יודעים על ישוע כלום זה עושה לי רע, אני ממש מחוברת אל מה שהוא סימל ואליו בתור אדם, לפעמים אני חושבת שהייתי אז בתקופה הזו בכת האיסיים , לפני הרבה שנים ראיתי שגילו את המגילות המפורסמות שנמצאו ב-11 מערות (כמה סימלי המספר..) ושגילו את הבשורה על פי תומא ואני הרגשתי שזה אמיתי בנשמה שלי ,ותביני לא ידעתי כלום!!! על הדת הזו על ישו על האיסיים כלום! ופשוט נמשכתי לתוכנית שנראית הכי משעממת לבת 20, הקטע של הדתות בכלל תמיד עשה לי רע אף פעם לא נמשכתי לשום דת אבל כיבדתי מאוד את הנצרות לא בגלל הדת אלה כנראה בגלל החיבה שלי לאדם הטהור שישו היה.. את יודעת שהכינוי שלו אז היה "משיח בן דוד" כי הוא צאצא של אהרון ודוד המלך, ו700 שנה לפני שהוא נולד, ישעיהו הנביא ניבא את לידתו של "משיח בן דוד" וזה היה הוא, רק שהרוע בסיפור הזה כנראה התערב, וגם זה שאנשים היו אז בורים. הקטע ההזוי זה שהיום אנחנו מחכים "למשיח בן דוד" ואני משערת שאנחנו מחכים לאותה אנרגיה, וחוץ מי זה אנשים לא מבינים שמשיח זה לא רק משהו פיזי זה גם תודעה, תודעה שמסמלת אחדות בין כולם..
 
חני בקשר למה שרשמתי ..

בדיוק חיפשתי את השם של הספר (ממה שהבנתי), ולא תאמיני בדיוק באותו עמוד למטה קצת היה מאמר על ישו גם..אני מצטטת אותו: "מחקר: ישו לא באמת התכוון לייסד דת חדשה . מחקר שנעשה על ידי דן יפה מאונברסיטת בר אילן, גורס שאלמלא הרפורמות הדתיות היהודיות שהגיעו לאחר חורבן בית שני, יכול להיות שהנוצרים היום , לא היו יותר מאשר עוד זרם יהודי ממש, כמו חב"ד או כמו הרפורמים. ישו לא התכוון להוסיף על תורתו של משה, ובטח שלא לייסד דת חדשה, והנוצרים הראשונים ראו עצמם כיהודים שומרי מצוות, ישו לא ראה עצמו בתור משיח ובטח שלא כאל, וככל הנראה ראה עצמו בתור נביא. בספר הבשורה על פי מתי פרק ה אומר ישוע: "אל תחשבו כי באתי להפר את התורה או הנביאים, לא להפר באתי כי אם למלאם".. יכול להיות שאלמלא חורבן בית שני הנוצרים היו היום זרם מתוך היהדות". זה בקצרה, אמן שכל האנשים יהיו ענווים כמוהו! כמה התכתבנו היומיים האלה אה? נראה לי כבר לא נעים שהדף מלא ב:שפירית, חני, אסף חחח..
 

משמרותי

New member
ישו נשלח ללמד את האנושות

את ממד האהבה כהמשך האבולוציה. זאת לאחר שהאנושות לא הפנימה ולא הבינה את המסרים האמיתיים של התנ"ך וגם פירשה אותם לא נכון.כל זאת מתוך הכוונה ליצור את האמונה האוניברסלית והמאוחדת באל אחד,אך אתם יודעים מה קרה ולאן התפתחה הנצרות... כמו כן ישו היה תינוק מבחנה בגלגול ההוא. עוד ניסוי מעבדתי של היוצרים מהיקום השני.
 

חני 61

New member
נכון

שם הספר שיבת האור תקשורים של הורוס דרך אלורה גבריאל וקארין קירשינבאום נכון שאנחנו מודעים להתרחשיות תמיד יש משהו שמדברים עליו ולפתע הוא מופיע ממקום אחר .. ישו היה יהודי מנצרת שבא עם תודעה פתוחה חמלה שזה הרגש החזק ביותר מעל האהבה ותודעה של אהבה בגלל סהוא אמר אני ואבי הם אחת הרומאים שנאו אותו והיהודים לא קיבלו אותו לא היו בתודעה כול כך פתוחה בימים של אז ... חשבו אותו למתנשא מעליהם ... היה בן למרים וליוסף אמרו שהיא נכנסה להריון מרוח הקודש היות והיתה בתולה .. היא עברה טיפולי פוריות מבחנה וכך נכנסה להריון לעם לא היה מובן טיפול שכזה ... מובן שתודעת המשיח זה תודעה אנרגיה ולא אדם בשר ודם ... תודעה שנקראת השלישית זהיא איחוד של 2 הקטבים היא מכירה את הטוב וגם הרע .. ומתעלה מעליהם מאחדת את שניהם = שהיא אנרגיה אונברסאלית ... ללא שיפוט וקבלה הטוב והרע
 
איי לייק...

הסבר יפה, הזוי שהפרו אותה, כלומר הזוי לאנשים שיקראו את זה וכמובן ירצו לאשפז אותנו ,(ביחד עם כל הפורום) חחח. אני מבינה שאת כמוני לא חוגגת את השנה האזרחית החדשה, אני הייתי רוצה לצאת קצת אבל בעלי מזדקן משנה לשנה (טוב עוד 3 שנים הוא עובר את משבר גיל העמידה), לפעמים כנראה אחנו על מעין גל תדר ואז אנחנו נתקלים על מה שאנו קוראים חושבים וכו, זה מצב שקורה הרבה לאנשים שפונים לידע מהסוג הזה, את יודעת בעלי הגדי היה אדם מה זה שמרן, אבל מכיוון שהוא חי איתי 13 שנה, חייב שידבק קצת משהו ממני, בנס הוא לא אישפז אותי עם כל הדברים ההזויים שאני מספרת לו, פעם בכלל התעליתי על עצמי וסיפרתי לו על האלים, מזל שהוא לא ביקש גט..אבל דווקא אותו יום הוא הפתיע אותי עם אמירה מהממת הוא אמר: אני חושב שלכל כוכב יש את האלוהים שלו, הוא בעצמו אם תשאלי אותו לא ידע מאיפה זה צץ לו, זה בטח מהדלי שיש לו במפה (למזלי) אני תמיד אומרת לו שבגלל שיש לו ונוס בדלי הוא קיבל אישה כמוני.. (לפי ונוס במפה רואים את סוג הגבר או האשה שנמשכים אליה\אליו. איזה עוד ספר יש לך להמליץ? תגידי לי אם התעייפת ממני, זה רק כי אני כל היום בניקיון בישול, עבודה, אז אני מתפרעת עם המחשב להנאתי..
 

אסף טל1

New member
../images/Emo24.gifקבלי עוד ספרים חדשים-

"אומנות הנשמה" ו-"דרכו של הקוסם"... לגבי אישפוזים וכאלה-יגיע יום שרק יישויות מודעות ועירות יתהלכו כאן ל האדמה ...כל נסיון להרוס נפש של אנשים נחשב לפשע חמור מאוד (בעולמות העליוניים).... הכל יהיה יותר עדין ובגישה לנשמה..לא יהיה צריך יותר את הניתוחים הפולשניים,את בתי המשוגעים... לא באזור הזה,לא בכדה"א החדש. כרגע מה לעשות?!..זה עדיין כאן..ובשיאו,כל המערכות הרקובות והישנות.. והספרים הישנים... ההתחדשות והשינוי מתרחשים... יאללה ביי...
 
למעלה