כפר הסטודנטים

תמריקי

New member
../images/Emo46.gifכפר הסטודנטים

אהלן, אני גרה בכפר הסטודנטים והשבוע קיבלנו מכתב מהמזכירות על זה שהדירה שלנו לא נקיה ואם לא ננקה אותה נקבל קנס. הם נכנסו לדירה שלנו כשלא הינו,כביכול בדקו את הדירה ומצאו שהיא לא נקיה. אנחנו מנקים את הדירה כל שבוע ואין סיכוי שהיא לא בסטנדרטים רגילים של נקיון. זאת ועוד שהם שמו לנו את המכתבים ביום חמישי כאשר כולנו נוסענו הביתה וכתבו שיבואו לביקורת ביום ראשון בבוקר. מה שלא נותן לנו בכלל זמן לנקות את הדירה. רציתי לדעת אם זה משהו סתמי ואין צורך להתייחס לזה באמת היות והדירה נקיה,או שזה נוהל חדש ומסחטת כספים?
 
לא יודעת על הכפר,

בס"ד אבל אצלנו כשגרתי בקרית יובל עשו משהו דומה- זו היתה תקופת מבחנים ואף אחת לא הייתה בדירה, הם השאירו לנו פתק על הדלת שהדירה לא נקייה ומורידים לכל אחת מאיתנו 60 ש"ח מההוראת קבע על נקיון הדירה. נשאלו כמה שאלות- 60*5= 300. 300 שקל על נקיון דירה שבאמת באמת לא היתה כ"כ נוראית? מה הסיפור לעשות דבר כזה בלי אפילו צל צילה של התראה? ולמה לחייב את כולנו אם היתה רק אחת בדירה בשלב הזה, כי כולנו היינו בבית חורשות? דבילי? כן. שווה את הויכוח? לא יודעת הבנתי שזה משהו שכתוב בחוזה. בהצלחה
 

going2

New member
ברור שזה מסחטת כספים

האם יש מה לעשות? כן - לעבור למקום אחר ומהר.
 

EtaiLavie1

New member
מה הסיכוי שאת סורקת לי את המכתב

ושולחת לי למייל?? [email protected] הם כתבו שם בפירוש קנס? אתם דירה מלאה? או שאמור להיכנס לכם עוד מישהו?
 

Black Star

New member
נשמעת לי כמו חוצפה אדירה

ואני בכלל לא מבינה מה עניינם מה מצב הניקיון בדירה שלכם כל עוד לא עזבתם אותה. כשעוזבים, הגיוני לדרוש שתשאירו דירה נקיה (למרות שהקנס שהם מטילים על מי שלא ניקה היטב נשמע לי גם הוא די מופרך). בכל מקרה, בזמן שאתם גרים שם? מה זה פה, המשך של הטירונות? הם עוברים עם האצבע לבדוק אבק?!
 

Andy Worhol

New member
חשבתי שהם לא נכנסים בלי אישור כבר..

הרי שרוצים לבקש שיבואו לתקן תקלה לא מסכימים בטלפון אלא רוצים שנחתום על טופס שאנחנו מודעים שיבוא מישהו לדירה\חדר לתיקון אבל בשביל כל מיני דברים מרשים לעצמם להכנס בלי שום הודעה מוקדמת...(יש תקופות שהם עוד כותבים שהם יעשו ביקורות אבל כאן זה לא המקרה גם..).
 

Dawson girl

New member
את מבינה,

הם זקוקים לעוד קצת כסף. מסחטת הכספים הרגילה כנראה עובדת פחות טוב...
 

LemonLimeLilach

New member
מוזר

כשגרתי שם בשנה שעברה ועשו את הביקורת נקיון, הדירה שלנו הייתה די... מטונפת לפי הסטנדרטים שלי, ומי שעשה את זה התפעל "וואו איזו דירה נקייה" (אני בצד "
"). מעניין כמה דירה צריכה להיות מלוכלכת בשביל קנס
 
למעלה