בושה! נהג חצוף ומרושע

מצב
הנושא נעול.

lizli1

New member
../images/Emo46.gifבושה! נהג חצוף ומרושע../images/Emo46.gif

בושה! נהג חצוף ומרושע

אני בשוק ממה שראיתי היום זוג מבוגר מאוד (אבל מאוד בקושי הולך..) רץ לכיוון תחנה של קו 67- תחנה ראשונה או שניה - בכל מקרה - תחנה מלאה תמיד, בכל שעות היממה! הנהג החצוף הזה- רואה אותם רצים - התחנה ממוקמת על כביש יחסית קטן ולא עמוס- היתה מלאה בנוסעים שעלו ובינתיים הגיעו בשארית הכוחות הזוג לפתח!!! האוטובוס והנהג המנוול הזה פשוט סגר!!! עליהם את הדלת ונסע...! אני הייתי בשוק כל כך כאב לי עליהם והגברת אמרה לי: ראיתת... הוא לא פתח" פגועה ונעלבת מי היה מאמין חצוף וזה לא שהוא עושה להם טובה שכן הם היו בפתח התחנה עוד לפני שהוא הניע אז באיזה זכות הוא סוגר את הדלת ונוסע..?! המתנתי בתחנה במיוחד לשאול את האוטובוס הבא אחריו מי הנהג ומה מס' הרכב והוא סירב לענות- אמר שרק עכשיו הגיע לתחנה והוא לא ראה מי יצא לפניו נו באמת...זהו אני ממש בוכה מבפנים
 

איבגי1

New member
חבל שאין את המספר.

בושה! נהג חצוף ומרושע

אני בשוק ממה שראיתי היום זוג מבוגר מאוד (אבל מאוד בקושי הולך..) רץ לכיוון תחנה של קו 67- תחנה ראשונה או שניה - בכל מקרה - תחנה מלאה תמיד, בכל שעות היממה! הנהג החצוף הזה- רואה אותם רצים - התחנה ממוקמת על כביש יחסית קטן ולא עמוס- היתה מלאה בנוסעים שעלו ובינתיים הגיעו בשארית הכוחות הזוג לפתח!!! האוטובוס והנהג המנוול הזה פשוט סגר!!! עליהם את הדלת ונסע...! אני הייתי בשוק כל כך כאב לי עליהם והגברת אמרה לי: ראיתת... הוא לא פתח" פגועה ונעלבת מי היה מאמין חצוף וזה לא שהוא עושה להם טובה שכן הם היו בפתח התחנה עוד לפני שהוא הניע אז באיזה זכות הוא סוגר את הדלת ונוסע..?! המתנתי בתחנה במיוחד לשאול את האוטובוס הבא אחריו מי הנהג ומה מס' הרכב והוא סירב לענות- אמר שרק עכשיו הגיע לתחנה והוא לא ראה מי יצא לפניו נו באמת...זהו אני ממש בוכה מבפנים
חבל שאין את המספר.
הית דופק לו תלונה.
 
אחד הכללים בכל מקרה מעצבן על הכביש.

בושה! נהג חצוף ומרושע

אני בשוק ממה שראיתי היום זוג מבוגר מאוד (אבל מאוד בקושי הולך..) רץ לכיוון תחנה של קו 67- תחנה ראשונה או שניה - בכל מקרה - תחנה מלאה תמיד, בכל שעות היממה! הנהג החצוף הזה- רואה אותם רצים - התחנה ממוקמת על כביש יחסית קטן ולא עמוס- היתה מלאה בנוסעים שעלו ובינתיים הגיעו בשארית הכוחות הזוג לפתח!!! האוטובוס והנהג המנוול הזה פשוט סגר!!! עליהם את הדלת ונסע...! אני הייתי בשוק כל כך כאב לי עליהם והגברת אמרה לי: ראיתת... הוא לא פתח" פגועה ונעלבת מי היה מאמין חצוף וזה לא שהוא עושה להם טובה שכן הם היו בפתח התחנה עוד לפני שהוא הניע אז באיזה זכות הוא סוגר את הדלת ונוסע..?! המתנתי בתחנה במיוחד לשאול את האוטובוס הבא אחריו מי הנהג ומה מס' הרכב והוא סירב לענות- אמר שרק עכשיו הגיע לתחנה והוא לא ראה מי יצא לפניו נו באמת...זהו אני ממש בוכה מבפנים
אחד הכללים בכל מקרה מעצבן על הכביש.
ב"ה על הכביש, יש כלל: בכל מקרה שמעצבנים אותך, עשו עבירת תנועה מול עינך, ראית משהו שמצריך דיווח לגורם זה או אחר? הכלל: תרשום מיד מספר רכב, צבע, וסוג. (לכמעט כל אחד יש עליו סלולרי. רושמים את המספר ולוחצים על 'חייג'. יש את המספר שמור בשניה) - לאחר מכן, זוכרים צבע רכב, שזה בקלות. סוג רכב טיפה קשה יותר. אחרי כל זה, נכנסים בסלולרי להודעות SMS רושמים בתוך ההודעה את הפרטים, ושומרים. רצוי מאוד לרשום שעת אירוע, ומיקום אירוע, (רחוב ומספר). במידה ובמקרה שלך היה זוג קשישים, לוקחים מהם את שמם, כתובת וטלפון, ומצרפים את הפרטים של 'עדי ראיה' לתלונה. את התלונה מלבד זה שאת דופקת לחברת אוטובוסים - תתלונני גם במשרד התחבורה. אני ראיתי נהג אוטובוס שטס בשלולית ומילא קשיש במים. כשהוא יצא מהרחוב וחזר לכביש, חסמתי אותו עם רכבי, כשהנהג יצא לשאול 'מה הסיפור שלך?' מילאתי אותו מים גם. עם בהמות מתנהגים כבהמות. לילה שקט וחג שמח.
 

elians

New member
פעם הבאה,

בושה! נהג חצוף ומרושע

אני בשוק ממה שראיתי היום זוג מבוגר מאוד (אבל מאוד בקושי הולך..) רץ לכיוון תחנה של קו 67- תחנה ראשונה או שניה - בכל מקרה - תחנה מלאה תמיד, בכל שעות היממה! הנהג החצוף הזה- רואה אותם רצים - התחנה ממוקמת על כביש יחסית קטן ולא עמוס- היתה מלאה בנוסעים שעלו ובינתיים הגיעו בשארית הכוחות הזוג לפתח!!! האוטובוס והנהג המנוול הזה פשוט סגר!!! עליהם את הדלת ונסע...! אני הייתי בשוק כל כך כאב לי עליהם והגברת אמרה לי: ראיתת... הוא לא פתח" פגועה ונעלבת מי היה מאמין חצוף וזה לא שהוא עושה להם טובה שכן הם היו בפתח התחנה עוד לפני שהוא הניע אז באיזה זכות הוא סוגר את הדלת ונוסע..?! המתנתי בתחנה במיוחד לשאול את האוטובוס הבא אחריו מי הנהג ומה מס' הרכב והוא סירב לענות- אמר שרק עכשיו הגיע לתחנה והוא לא ראה מי יצא לפניו נו באמת...זהו אני ממש בוכה מבפנים
פעם הבאה,
אם אתה הולך לאחר מכן לתל אביב, לתחנה המרכזית החדשה, עלה לקומה 7, גש לרציף של הקו הזה, ליד הדלת יש דף עם רישום שעה ומספר נהג ואוטובוס של כל האוטובוסים שנסעו או גם יסעו באותו יום, קל נכון?
 
קו 67 לא יוצא מהממחת"א

פעם הבאה,
אם אתה הולך לאחר מכן לתל אביב, לתחנה המרכזית החדשה, עלה לקומה 7, גש לרציף של הקו הזה, ליד הדלת יש דף עם רישום שעה ומספר נהג ואוטובוס של כל האוטובוסים שנסעו או גם יסעו באותו יום, קל נכון?
קו 67 לא יוצא מהממחת"א
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה