../images/Emo46.gifבושה! נהג חצוף ומרושע../images/Emo46.gif
בושה! נהג חצוף ומרושע
אני בשוק ממה שראיתי היום זוג מבוגר מאוד (אבל מאוד בקושי הולך..) רץ לכיוון תחנה של קו 67- תחנה ראשונה או שניה - בכל מקרה - תחנה מלאה תמיד, בכל שעות היממה! הנהג החצוף הזה- רואה אותם רצים - התחנה ממוקמת על כביש יחסית קטן ולא עמוס- היתה מלאה בנוסעים שעלו ובינתיים הגיעו בשארית הכוחות הזוג לפתח!!! האוטובוס והנהג המנוול הזה פשוט סגר!!! עליהם את הדלת ונסע...! אני הייתי בשוק כל כך כאב לי עליהם והגברת אמרה לי: ראיתת... הוא לא פתח" פגועה ונעלבת מי היה מאמין חצוף וזה לא שהוא עושה להם טובה שכן הם היו בפתח התחנה עוד לפני שהוא הניע אז באיזה זכות הוא סוגר את הדלת ונוסע..?! המתנתי בתחנה במיוחד לשאול את האוטובוס הבא אחריו מי הנהג ומה מס' הרכב והוא סירב לענות- אמר שרק עכשיו הגיע לתחנה והוא לא ראה מי יצא לפניו נו באמת...זהו אני ממש בוכה מבפנים
אני בשוק ממה שראיתי היום זוג מבוגר מאוד (אבל מאוד בקושי הולך..) רץ לכיוון תחנה של קו 67- תחנה ראשונה או שניה - בכל מקרה - תחנה מלאה תמיד, בכל שעות היממה! הנהג החצוף הזה- רואה אותם רצים - התחנה ממוקמת על כביש יחסית קטן ולא עמוס- היתה מלאה בנוסעים שעלו ובינתיים הגיעו בשארית הכוחות הזוג לפתח!!! האוטובוס והנהג המנוול הזה פשוט סגר!!! עליהם את הדלת ונסע...! אני הייתי בשוק כל כך כאב לי עליהם והגברת אמרה לי: ראיתת... הוא לא פתח" פגועה ונעלבת מי היה מאמין חצוף וזה לא שהוא עושה להם טובה שכן הם היו בפתח התחנה עוד לפני שהוא הניע אז באיזה זכות הוא סוגר את הדלת ונוסע..?! המתנתי בתחנה במיוחד לשאול את האוטובוס הבא אחריו מי הנהג ומה מס' הרכב והוא סירב לענות- אמר שרק עכשיו הגיע לתחנה והוא לא ראה מי יצא לפניו נו באמת...זהו אני ממש בוכה מבפנים