אני בחרדה עצומה

שיבשולה

New member
../images/Emo46.gifאני בחרדה עצומה

זה יוצא או יותר נכון יצא בכעס בלתי נשלט ובלתי מוצדק על האנשים שהיו סביבי. הם לא הבינו למה. מחר אני מתחילה בחצי משרה זמנית עם משכורת מצחיקה באיזה מקום. אני אומרת תודה שקיבלו אותי בכלל אחרי שנים שלא עבדתי. ואני מפחדתתתתתת.. רועדת... מרגישה כאילו אני עומדת בפני הבחינה של החיים שלי.. אני יודעת שיהיה בסדר ואם לא יהיה בסדר אז לא יהיה בסדר ולא בגלל שאני לא בסדר. ללכת בפתיחות עם אנרגיות טובות.. בנתיים אני צריכה לשון. הגרון שלי כואב מהצעקות.. איזה חפיסת שוקולד היתה עוזרת לי עכשיו.. אני יעשה לי שוקו חם..בעצם לא. נגמר החלב.. מחר. מכולת.. לחם חלב על הבוקר..
 

אופירA

New member
מנהל
יהיה בסדר

מחר תאכלי שוקולד. אל תוותרי. מחרתיים כבר תהיי קצת יותר רגועה, ואפשר להסתפק בשוקו. בעוד שלושה ימים כבר תזרמי עם העבודה, ויאללה - חזרה לדיאטה! פטרוזיליה, לחם מקמח מלא, עוף וביצים! אל תפחדי - אין כמו לעבוד!
 

עניה

New member
בהצלחה רבה

תזכרי שהחרדות הן לא מציאותיות. המון הצלחה, ע.
 
הצעה ../images/Emo140.gif

אולי תנסי פרחי באך? הם נפלאים למצבים של לחץ ומצוקה כמו שאת מציינת. עוזר גם לפני שמתעצבנים לנשום כמה נשימות עמוקות, לשתות כוס מים שיהיה בהצלחה, ינון
 

שיבשולה

New member
../images/Emo141.gif,תודה רבה אנשים ../images/Emo13.gif

בנתיים היום הראשון עבר בשלום. אני לומדת עכשיו את המשרד שם. האנשים נחמדים. העבודה לא קלה (צריך ללמוד למכור שם.. משהו שלא עשיתי עד עכשיו..) יהיה בסדר. נתתם לי המון כוח. תודה.
 

עניה

New member
כל הכבוד

על האומץ ושהעזת. אני בטוחה שזאת רק ההתחלה. ע.
 
למעלה