המלצת השבוע

דינגן

New member
../images/Emo45.gifהמלצת השבוע../images/Emo124.gif

והפעם, אני רוצה להמליץ לכם על משחק
נהדר בשם "סיפור פשוט". אחסוך בדברי הסבר והמלצות ופשוט אצרף קישור לדף המשחק באתר "בדוק" (שהוא גם אתר מומלץ- למשחקים מכל הסוגים) הסברים על המשחק והמלצות של מטפלים ועוסי"ם, נמצאים שם. אתם מוזמנים להעלות המלצות משלכם! שבת נעימה,
נטע.
 
המלצות שלי- ספרים בתחום האוטיזם

כעו"ס שמטפלת בתחום האוטיזם בעיר בה אני עובדת, להלן רשימת ספרים מומלצים מאד לקריאה בתחום. מדובר בספרים שרובם מתאימים לכולם, לאו דווקא למי שעוסק בתחום. ספרים שמתוך הסיפור, לומדים להבין, להרגיש, להיכנס לעולם הזה של המשפחה, של הילד, ואפילו אם רק במקצת: 1. "ואם היו אומרים לך" מאת גלית דיסטל אטבריאן- ספר מטלטל, תופס חזק בבטן, מרגש, קריא וסוחף, על אמא לילד אוטיסט ותהליך שהיא עברה. 2."ילד הסוסים" מאת רופרט אייזקסון- סיפור של אב לילד אוטיסט, שעובר עמו מסע מרתק עם סוסים ושמאנים במונגוליה, סיפור שהוא גם מסע אנטרופולוגי מרתק. 3. "השמיעי קולך"- מאת קת'רין מוריס- ספר על משפחה עם ילדה עם אוטיזם, התהליך שהם עוברים, הטיפול בילדה וההתקדמות המדהימה שלה. שלושת הספרים מאד קריאים, כבשו אותי, ריתקו אותי, נגעו בי עמוק. שבת נהדרת לכולם.
 
הרעיון של משחק פשוט הוא באמת פשוט ומקסים אבל

יקר, לא ? אפשר לקנות בחנויות יצירה שק של מקלות ארטיק צבעוניים ולעשות איתם אותו הדבר, כשהם בתוך קופסת פלסטיק/שקית פשוטה.
 

דינגן

New member
כן, כמובן אפשר גם לחקות את המשחק, אבל...

הוא כל כך יפה ומושך את העין, עבור ילדים זה חשוב לפעמים לא פחות מתוכן המשחק עצמו.
 

hartuvim

New member
ההמלצה שלי../images/Emo23.gif

ממליצה על "משחקים שבלב" ומצרפת קישור לאתר: http://www.levgame.net/ מדובר בזוג מקסים, שממציא ומייצר משחקים המתאימים לטיפול (וגם לבתי"ס ולתחום החינוך).
 
למעלה