הכנסת הגבילה את תנועת טיבי

Pacha

New member
תראה מה אתה אומר

"הוא מעודד את העם הפלשתינאי במאבק לחופש" עד עכשיו המאבק של הפלשתינאים הוא לא בדיוק מאבק שלום. אלא מאבק טרור אז הוא מעודד את הטרור משוואה פשוטה
 

EverMan

New member
ומה אתה בדיוק יודע על המאבק

הפלשתינאי לחופש ? גם הפגנה זה מאבק לחופש. גם ויכוח פילוסופי זה מאבק לחופש. הם עושים דברים מעבר לטרור. לך תראה עולם.
 

Pacha

New member
תראה

1. מעניין לדעת איזה סוג הפגנה היא המובילה כלומר הפגנה שקטה או הפגנה של רעולי פנים. מה הולך היום יותר בשוק ?:) 2. רוב הפילוסופים לא גרים בשטחים. 3. לראות החדשות ב7:30 זה לא לראות עולם ?
 

EverMan

New member
תשמע

1.לא מדובר פה על משהו תיאולוגי , אני אומר שיש עוד דרכים להילחם למען החופש הפלשתינאי, כמו ה"מלחמה" בCNN וכמו המלחמה המדינית באו"ם. לא רק בעזרת טרור. 2.פששש , מאיפה הנתון המרתק הזה ? 3.מסתבר שלא. זה רק לראות את העולם מהזווית הישראלית ה"קצת" נטויה.
 

Pacha

New member
תראה

1. אתה אומר פה cnn ואו"ם אז כאילו הם ינהלו את המלחמה השקטה והפלשתינאים את המלחמה המזוינת. יופי הפלשתינאים צריכים מישו שילחם במקומם. 2. זה די ידוע. 3. דווקא החדשות ב7:30 הם בלי קשר לישראל אלא אם יש משו חשוב סתם חדשות נחמדות כאלה :)
 

EverMan

New member
תשמע...

1.יש מלחמה גם תקשורתית ויש מלחמה גם אידיאולוגית ויש מלחמה גם על שולחן מו"מ , אבל הם לא צריכים מישהו שילחם בשבילהם. המלחמה באו"ם כנגד ישראל (בהצעות גינוי וחרם וכו´) והמלחמה בCNN על דעת הקהל העולמית לא פחות קובעת. זה לא אומר שהם מקבלים את העזרה הזו , אם כי נלחמים במערכה הזו כנגדנו בדיוק כמו שאנחנו נלחמנו שם נגד הבריטים. 2.ידוע לא תמיד ברור. 3.ידוע מה הן. אבל טלוויזיה ישראלית לא תראה לך אף פעם את הפן המכוער התרבות והצבא הישראלי למשל. לעומת זאת אם תראה משהו בשטח אולי תלמד.
 

Pacha

New member
תראה..

1. דיבורים לחוד ומעשים לחוד. הם יכולים לדבר ולהאשים את הישראלים שהם נכנסים לשטחים וכל זה, אבל זאת אשמתם שנכנסו. 2. ברור שזה ידוע. 3. שום דבר לא מושלם בעולם. צבא זה צבא הוא צריך להיות יעיל לא צודק. ואין אף מדינה בעולם שהיא מושלמת ככה גם ישראל.
 

לירן2002

New member
הגיע הזמן ! ! ! ../images/Emo67.gif

צריך לגרש מהכנסת ומהממשלה את כל הח"כים הערבים-ישראלים הבוגדים עוכרי מדינת ישראל, שליחיו ומרגליו של ערפאת ! ! !
מבחן התוצאה,
לירן.
 

N a V e

New member
עם דיבורים כאלה

אנחנו באמת לא נראים מדינת עולם ראשון.
 

לירן2002

New member
שמאלני עוכר ישראל שכמותך!../images/Emo67.gif

מקומי בארץ ישראל, במדינת ישראל, מקומך ומקומים של הערבים אוהבי הכלב ערפאת אינם איתי. מבחן התוצאה
לירן.
 

EverMan

New member
אני עוכר ישראל ?

אל תזרוק ביטויים שאינך אפילו מבין את משמעותם. מקומך בישראל כי הינך יהודי ! מקומם של הערבים , הם במקומם. אך תפקידך אינו לחבר בין הערבים למקומם. זה תפקידו של הבורא ושלהם בלבד. ואני מבקש ,אני מערכניק
 
למעלה