הכנסת הגבילה את תנועת טיבי

אורדי12

New member
../images/Emo45.gifהכנסת הגבילה את תנועת טיבי

סופסוף קיבלו שכל! תגידו מה שתגידו - ביזיון שעוזרו הצמוד שערפאת הוא חבר כנסת בישראל.
 

Pacha

New member
מפגרים

כל שר שמעודד את הערבים צריך להעיף אותו
 

EverMan

New member
לא

כל שר שהולך לטייבה ומעודד את האינתיפאדה צריך להגביל. לא אחד שמעודד את הערבים או הפלשתינאים.
 

Pacha

New member
סליחה ?

לעודד ערבים ולעודד את האינתיפדה זה לא אותו דבר ? לעודד את הערבים בזה שאומרים להם "תחזיקו מעמד נגד הכיבוש" זאת בגידה כבר
 

N a V e

New member
איזה הכללות

כמו תמיד. עינבר כבר אין לי כוח.תסביר להם אתה...
 

EverMan

New member
זה לא אותו דבר

להחזיק מעמד נגד הכיבוש זה אומר : השטחים בסופו של דבר יהיו שלכם או כמו שהיום זה נחשב "שמאלני". לתמוך בטרור זה משהו אחר לחלוטין. אוקיי ?
 

אורדי12

New member
כל הח"כ הערבים שמדברים דברי

נאצה והסתה נגד המדינה חייבים לעוף מהכנסת! עם כל הכבוד לדמוקרטיה... לא יתכן שהוא יבקר את ערפאת כל שני וחמישי, יקלל חיילים בג´נין, יעלה לדוכן במליאה ויצרח שם על כל העולם.. הצעד שעשתה הכנסת הוא רק צעד אחד וקטן...אבל גם זה טוב.
 

EverMan

New member
יש לו כל זכות לעשות מה שבא לו

כל עוד זה לא סותר את חוקי מדינת ישראל. שפגישה עם גוף עוין הוא אחד מהם. וזכותו של ח"כ ושר לעלות לדוכן במליאה ולצרוח על כל העולם !
 

אורדי12

New member
מה שהוא עשה כן סותר

את חוקי המדינה. ביקור במדינה עויינת אסור על פי חוק. ושוב...היועץ המשפטי המליץ להעמיד אותו לדין כמה וכמה פעמים בגין עבירה על חוקי המדינה (לא זוכר את שמם)
 

EverMan

New member
הוא ביקר בשטחים

תחת שלטון ביטחוני ישראלי. זה לא מדינה עויינת.
 

gilka

New member
רמאללה?

כנראה שסיפחנו את רמאללה ולא שמעתי על זה כי אחרת הוא ביקר גם בשטחי A
 

EverMan

New member
רמאללה היום

עדיין תחת שלטון ביטחוני ישראלי. עד אשר היא תעבור באופן לגמרי לידי הפלשתינאים.
 

gilka

New member
רגע...

אם רמאללה היא תחת שלטון ביטחוני ישראלי אז מה הרעש הגדול בכל פעם שאנחנו נכנסים לשם עם הצבא? הרי הצבא אמור להיות בכל המקומות שהם תחת שלטון בטחוני ישראלי. עקב הטיעון יכולה לעלות אחת משתי מסקנות: 1. אתה מבולבל 2. אתה שקרן. אני לא קורא לך שקרן מפני שאני לא מכיר אותך אבל אני פשוט רוצה הבהרה של העניין. תודה!
 

EverMan

New member
משום שהשטחים האלה

בשליטה עליונה צבאית שלנו. שאנחנו נותנים בעצם האצלת סמכויות מלאה לרשות לשמירת ביטחון פנימית שאנחנו לא אמורים להתערב בה. כל שטחי A B וC הם בעצם שטחים שלנו , ואנחנו בעצם מעניקים של אוטונומויות מסוג זה או אחר. זה לא אומר שזה שלהם סופית , זה אומר שאנחנו מרשים להם לשלוט שם באופן יותר ישיר.
 

gilka

New member
יש הבדל בין

שטחי A לשטחי B שטחי A הם בשליטה של הפלשטינים באופן מוחלט- גם מדינית וגם ביחונית. לשם לכאורה אסור לנו להיכנס (אבל על זה בפעם אחרת). שטחי B הם שטחים שהם שלהם מבחינה מדינית בלבד. כלומר: הם אחראים על החינוך, על גביית המיסים, על בי"ח וכו´, אבל בשליטה ביטחונית ישראלית. מה שאומר שלצבא שלנו יש זכות מלאה להיכנס לשם ואפילו להישאר שם לתמיד, במקרה הצורך. אתה אמרת שרמאללה היא בשליטה ביטחונית ישראלית. כלומר: היא שייכת לשטח B. אם זה כך (וזה לא כך אבל לא משנה) אז למה ההתנגדות לכניסת הצבא לשם. לסיכום: מה שאני אומר הוא בעצם שאתה סותר את עצמך וכל פעם אומר מה שנוח לך. כשאתה רוצה להתיר לטיבי להיכנס לרמאללה אז אתה אומר שזה שטח B ומותר לו, אבל כשאתה רוצה למנוע כניסת צבא לשם אז זה שטח A. תחליט!!! נ.ב. לפי דעתי - כל הכבוד ששללו ממנו את הזכות להגיע לשם! לפי דעתי צריך לשלול לו, וגם לחבריו בשארה וא-סאנה את הזכות להסתובב על גבי כדה"א אבל זה כבר משהו אחר...
 

EverMan

New member
שטחי A

אלו שטחים שאנחנו הענקנו לפלשתינאים בהם שליטה ביטחונית פנימית. אך זה עדיין שטח שלנו. זה אומר שאנחנו האחראים. אתה מבין ? אנחנו מעניקים להם את הזכות הזאת. לא יותר מזה. לכן , לשטחים האלה אסור לנו להיכנס כי אנחנו פוגעים במה שהבטחנו. ומול זאת, השליטה בהם עדיין שלנו וזכותנו להיכנס לשם שפוגעים בנו.
 

Pacha

New member
גם אם שטחי A

יהפכו למדינה פלשתינאית, יש לנו זכות להיכנס לשם שפוגעים בנו אתה אפילו תומך בזה :)
 

EverMan

New member
ברגע שהם מדינה

ושהם פוגעים בנו בתור מדינה (ולא בתור יחידים) יש לנו כל זכות להיכנס לשם. אבל שהם מדינה , אם הם לא יטפלו בבעיות שלהם , אפשר להיכנס בהם בדרכים אחרות מעבר לכניסה לשם.
 

Pacha

New member
יש הבדל

בין להצדיק את המאבק לבין לעודד את המאבק
 

EverMan

New member
הוא מעודד

את העם הפלשתינאי במאבק לחופש. הוא לא מעודד טרור. יש הבדל. הוא תומך בפלשתין עצמאית , אך לא בטרור. זה לא עד כדי כך מסובך להבין. (וזה לפי מה שהוא אומר... , לדעתי הוא כן תומך , אבל לא בפומבי)
 
למעלה