או
הריון?

הריון?

הייתי אמורה לקבל ביום ב'. המחזור לא הגיע. ביום ג' עשיתי בדיקה עם ערכה ויצא קו 1 - אין הריון. המחזור עדיין לא הגיע והוא בדר"כ סדיר. מה הנוהל לבדיקת הריון בקופ"ח? (מכבי) צריך הפניה? צריך לצום? חובה שיהיה שתן ראשון בבוקר? מי יכולה לעזור עם פרטים???
 

טאקית24

New member
../images/Emo140.gifהיי נשואה..

ברוכה הבאה.. לגבי בדיקת דם להיריון צריך להגיע לרופא נשים או משפחה, ולבקש הפניה לבדיקת דם, עושים במקום, תשובות יש עד הצהריים , אין צורך בצום או משהו. לגבי בדיקות ביתיות אומרים שעדיף לעשות בשתן ראשון שאז כמות ההורמון בטא בגוף היא יותר מרוכזת, אך היו המון מקרים שבהם הבדיקות הביתיות לא זיהו הריון צעיר ובדיקת דם כן, או שיתכן ובדקת מוקדם מדי, ממליצה לך ללכת לבדיקת דם מחר בבוקר ולבדוק בהצלחה!
 

יהיבית

New member
האם ייתכן שזה הריון?

אני מקבלת מחזור כל 26 יום, באופן קבוע! החודש עבדנו "לפי הספר" בכדי להיכנס להריון (אחרי שחודשיים לפני גם ניסינו, אך קצת סטינו מהכללים ולבסוף המחזור הופיע במועדו). ביום חמישי האחרון, הסתיימו להם 26 הימים ולא קיבלתי מחזור למעשה עד היום (כ- 3 ימים איחור). החום שלי בגרף גבוה מהממוצע מאז הביוץ. אתמול עשיתי בדיקה ביתית (סטריפים של הריונית) שהראתה פס אחד בלבד, עם פס חלשלוש מאוד שלא הצלחתי להבין ממנו אם זה פס באמת או סתם אשליה
. בינתיים אני נמנעת מלבצע בדיקת דם - לא בא לי לדקור את עצמי סתם ומעדיפה לחכות עוד מספר ימים. מבחינת תחושות... אני מרגישה כבר מספר ימים כאבים בבטן התחתונה - כמו לפני מחזור (הייתי בטוחה שאקבל - אך כאמור עדיין אין כלום!). מידי פעם מרגישה מעט רגישות בציצים - בעיקר כאשר אינני לובשת חזייה, ונראה לי שאני יותר עצבנית (בעלי מעיד על כך
). בינתיים, לא מרגישה שום בחילות, אין חצ'קונים חדשים, אין הפרשות מיוחדות. אז מה דעתכן? האם זה עשוי להיות הריון?
 

sosonit

New member
הכל יכול להיות..

לדעתי אם לא תקבלי היום- מחר שווה לעשות בדיקת דם שהיא הכי אמינה.
 
נראה שלי שאת בהריון

2 פסים זה חיובי אפילו שאחד מהם חלש חלש בהצלחה ואל תשכחי בדיקת דם
 

טאקית24

New member
../images/Emo9.gifאצלנו אומרים שפס זה פס...

נשמע טוב... תקני בדיקה ביתית של קליר בלו, לדעתי יצא חיובי, או שלכי לעשות בטא מחר בבוקר.. בהצלחה, מחזיקה אצבעות!
 
טוק טוק.. אפשר להצטרף?

בוקר טוב לכן, אני חדשדשה בנושא הריון ויש לי שאלה שמעט מטרידה אותי. קודם כל מעט על עצמי.. אני בת 34 בחודש הבא, ומחר נשואה כבר 3 חודשים תמימים. לפני חודש הפסקתי עם הגלולות, אותן לקחתי באופן רציף מאז גיל 19. הרבה זמן... דיברתי עם רופא הנשים שלי, והוא אמר שמכיוון שהגלולות שלי הן מסוג עדין מאד, אין שום סיבה להמתין מרגע ההפסקה ועד התחלת העבודה הכייפית של לעשות ילד... מכיוון שקיבלתי אישור, אנחנו מנסים. את המחזור שלי הייתי אמורה לקבל ביום חמישי, אם ללכת לפי תקופת הגלולות. ברור לי לחלוטין שיש שינוי בגוף ושהמחזור יתעכב. השאלה שלי, מה הממוצע שבד"כ המחזור מתעכב, ומתי כדאי ללכת ולרכוש לי ערכה? מודה לכן על תשומת הלב.
 

nush73

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif לשהות קצרצרה.

מכיוון שזהו החודש הראשון לאחר הפסקת הגלולות יתכן והמחזור מתעכב אף מעבר לכמה ימים בודדים. בד"כ לוקח לגוף כמה חודשים להתאזן ובתקופה הזו יתכנו שינויים באורך המחזורים. אני לא חושבת שאפשר לעשות ממוצע ימים שבו המחזור מתעכב, כל אחת והגוף שלה. אצלי למשל המחזור הראשון היה לאחר 35 יום וזה שאחריו אחרי 40... ואח"כ התקצר לו שוב.... בכדי להעריך את יום הביוץ את יכולה להשתמש במדידת חום השחר ובבדיקות לזיהוי הביוץ (אני לא משתמש כך שלא כ"כ יכולה להסביר), אם תרצי הסברים יש כאן הרבה בנות שישמחו לעזור. בקיצור, הרבה סבלנות ולשאלתך מתי לעשות בדיקה, קשה לי לענות, הייתי מחכה עוד כמה ימים. בהצלחה!
 
ברוכה הבאה לשהות קצרה

טוב לגבי שאלתך מה המומצע ? - אז זהו שאין ממוצע
כל אחת והגוף שלה יש כאלה שמקבלות בדיוק באותו יום שהיו אמורות לקבל יש כאלה שמקבלות חודשיים אחרי ויש כאלה שחודש וחצי אחרי . אצלי למשל הופיע מחזור בפעם הראשונה רק אחרי 35 יום ואחרי זה המחזור הבא היה אחרי 52 יום מקווה מאוד שאצלך הגוף יסתדר מהר אחרי הגלולות ואולי גם תיקלטי מהר בחודש הראשון אז המון בהצלחה ואם יש לך עוד שאלות נשמח לעזור כמו כן טיפים קטנים בגלל שאת חדשה
1. אנא קראי את הנחיות לכתיבה בפורום בצד שמאל באדום
2. יש הרבה מאמרים והסברים בסרגל כילים הכחול למעלה תיכנסי לטאגליינס ויש שם כמה דברים שיעזרו לך פה בפורום
3. טיפ אישי שלי - לעשות הרבה סקס בחלון הפוריות
 
אי אפשר כל כך לדעת

את זוכרת אם לפני הגלולות היה לך מחזור סדיר? כשאני הפסקתי אחרי רצף של חמש שנים חיכיתי את 28 היום ולא קיבלתי מחזור. חשבתי שבטח הגוף עוד לא מאוזן וחיכיתי עוד חמישה ימים ואז בדקתי והסתבר שהיה חיובי אז כך שממש קשה לקבוע. לדעתי שתהיה לך ערכה ואחרי כ 28-30יום אם המחזור לא מגיע תבדקי...בכל אופן העדר מחזור זה הסימן הכי טוב. אבל קחי בחשבון שיש מצב שמתעכב גם בגלל הנסיון להתאזן מחדש. המון המון בהצלחה!
 

דנידונה

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo35.gif../images/Emo65.gifאולי , אולי כן?

בנות חביבות, היום יוא"ב 14, "היום של המכשפה"... (הלוואי שלא!!) ביום ו' עשיתי בדיקת קליר-בלו, יצא לי פס חלש-חלש-חלש... בינתיים... הבוקר החום עדיין גבוה 37.2 , כל מיני מחושים בבטן, לפעמים תחושה שהמכשושה כבר עוד רגע מגיעה, ובנתיים... כלום! מה אומרות? תחזיקו לי אצבעות? בבקשה את כל ה 20!!!! תודה לכולכן!
 

טאקית24

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo65.gifפס זה פס!../images/Emo45.gif

שיווו, כמה הריונות החודש, ואנחנו רק ב11... איזה יוופי...
 

יהיבית

New member
טוב, אז עדיין לא קיבלתי...

כבר 4 ימי איחור! אולי אבדוק מחר בבוקר שוב את עניין הפסים (יש לי בבית סטריפים של הריונית), ואולי סוף סוך הפס השני יהיה הפעם חזק וברור יותר. אעדכן אתכן לגבי ההתפתחויות... .
 
למעלה