שרשור פרק 6 - 29.10

bcr2

New member
../images/Emo44.gif שרשור פרק 6 - 29.10

300,000 שקלים חדשים נשארו בתכנית האחרונה על השולחן וזוג נוסף לקח אותו הביתה. תוך שלושה שבועות חצי מליון שקלים חדשים נלקחו. האם זוג נוסף ייקח את המיליון ? הערב נדע...
 

1אברהם

New member
הצרה עם התוכנית הזאת היא

שהמנחה מבזבז ומושך זמן ללא הרף וזה די מעצבן, אחרי שהזוג נותן תשובה ומסדר את הכסף הקהל מצפה לראות אם הוא ענה נכון או לא ובמקום זה מקבל בד"כ קישוקשים והערות לא קשורות ויוצאת הנשמה עד שהדלתות נפתחות. אם נשווה את זה למשחק 1 נגד 100 מיד שהמיתחרה בוחר את התשובה עוברים לראות אם היא נכונה, ומי טעה בקהל וכמה כסף היצטבר, והופ עוברים לשאלה הבאה בלי לבזבז זמן, השהיות מזמן יש רק על ידי המתחרה שחושב על התשובה וזה טבעי או שהוא צריך להחליט כסף או נבחרת. מקובל עלי שברגעי השיא עוברים לפרסומות ( מה לעשות זה ערוץ מיסחרי והוא צריך להרוויח ), אבל ב 1 נגד 100 שחוזרים משם מיד עוברים לראות אם התשובה נכונה וב "אל תפיל את המיליון" המנחה עוד ממשיך לקשקש שניות ארוכות עד לגילוי התשובה.
 
זה בדיוק מה שאמרתי לבעלי!

ארז טל מנחה בצורה מאודדדדדד משעממת, אני רגילה שארז טל עושה את התוכנית, במקרה הזה יותר מייבש!!!
 

bcr2

New member
אלו הם הפרקים הראשונים,

הוא עוד יתקן את הבעיות והדברים האלה. כל תכנית בפרקיה הראשונים הייתה קרובה ביותר כדי להיות מושלמת ? ממש לא. אני מאמין שארז כמו שהוא עוד יודע לעשות, יקום משינת החורף וינחה בצורה הטובה ביותר.
 

Rezaom

New member
ותודה להוט על התשתית המדהימה ? קראו את המתרחש

נקרעתי מצחוק כששמעתי היום את אותה מגישדוגמנית אומרת שהערב התחברו מעל 190,000 משתמשים למשחק, ותודה רבה ל-HOT על התשתית "המדהימה שעמדה בכל העומסים". וואלללה....?, אז הנה מה שעבר עלי היום בנסיון להתחבר "לתשתית המדהימה של המשחק"..... שעתיים לפני המשחק, נכנסתי, נרשמתי, הופיעה ההודעה " ממתינים לתחילת המשחק בטלויזיה, המשחק שלך יתחיל אוטומטית...., בלה בלה...בלה..." אמרתי "יופי, מצויין".... התחיל המשחק בטלויזיה, הבטתי על המסך, ואופססס... הופיעה הודעה "נכנסת למשחק באמצע שאלה, מיד תכנס בסיבוב הבא...." ניסוח לא מדוייק אבל קרוב לכך.... אמרתי לעצמי "לא נורא, אוטוטו עוברים לשאלה הבאה, לזוג הבא... וכו'" הופיע הודעה "ממתינים לתחילת הסיבוב הבא" "יופי, הנה זה מגיע" חשבתי לעצמי עולה הזוג הבא, השאלה מופיע בטלויזיה, ואצלי על המסך אופסססס.... קופצת הודעה "נכנסת למשחק באמצע שאלה.... בלה בלה..." התחלתי להבין שכנראה יש פה איזו בעיה, או במילים אחרות "מכרו לי חארטה בארטה..." כך חזר הריטואל לאורך כל התוכנית, "ממתינים לשאלה הבאה שתופיע", ואופפפפססססס "נכנסת למשחק באמצע שאלה, השתתפותך תחל בשאלה הבאה - ציטוט מדוייק בקיצור חברים, תשתית האתר, המשחק, חברת HOT המדהימה..... אתם אכן מדהימים !!!!, ביחסים ציבור מדהימים....!!!! כי כל קשר בין הסיפור "שהתשתית המדהימה עמדה בכל העומסים , הוא שקר אחד גדול, בלוף יחצ"ני ענק..." בלוף מהסרטים !!! או יותר נכון, מהטלויזיה.... אני כיביתי את המחשב (הקאתי מעט בשירותים....לא באמת...) ואם חסכתי לכם מעט מזמנכם שמא יבוזבז על האתר הזה... אז יצאתי עם שכרי בידי... שבת שלום... ותודה לחברת HOT על התשתית המדהימה... לאתר MAKO על הגרפיקה המדהימה (שלא משתנה, כי אין כניסה למשחק...), ולקשת והדוגמגישנית שממש "מתרגשת משבחים והלל לתשתית המדהימה..." * כל הפרטים המתוארים מדוייקים עד לפרט האחרון !!!!
 

bcr2

New member
תגובה בנוגע לטענות המועלות בהודעה זו

נכון שלא כל השרתים שנמצאים בהוט הם מצוינים, ויכולות לקרות תקלות, ואכן כאשר אני שיחקתי את המשחק ביום רביעי באינטרנט הייתה לי את אותה התקלה בשתי השאלות הראשונות. מטבעו של האדם הוא להיות פרפקציוניסט, וגם אני מודה שאני פרפקציוניסט כאשר אני מצבע דברים ומנסה לעשות אותם ברמה הטובה ביותר, אבל גם הוט מנסה את הטוב ביותר ולהתמודד עם העומסים בצורה הטובה ביותר. אני בנאדם שעוסק במחשבים בחייו יותר מכל, ואני חייב לציין שאם יש דבר שמסתכל יותר מכל טכנאים ומתכנתים הוא הבאגים, השגיאות, העומסים וכל הדברים שלא מאפשרים תעבורה קלה.
 
דווקא אצלי זה עובד מצויין.

כבר כמה משחקים שאני מתחברת וזה אף פעם לא עשה לי בעיות.
 
למעלה