עדכונים לקראת הליגה בשבת.

לוי: הגיע הזמן לסגור את הפער מקרית שמונה

לוי: הגיע הזמן לסגור את הפער מקרית שמונה

מאמן בני סכנין מכוון למקום באופ"א ומוכן ליריבה. קרופניק החולה בספק


ליאוניד קרופניק, בלמה של בני סכנין, בספק למשחק החוץ בשבת מול קרית שמונה (17.00). קרופניק החולה לא התאמן היום (חמישי), ועדיין לא ברור אם יוכל ליטול חלק במשחק החשוב בקרב על המקום בגביע אופ"א.
"מדובר בשתי קבוצות טובות מאוד", אמר מאמן סכנין, אלישע לוי, לקראת המשחק. "שני המשחקים הקודמים נגד קרית שמונה הסתיימו בתיקו, ואנחנו צריכים לסגור את הפער. יהיה כדורגל טוב, ונצטרך לבוא נחושים לאחד המשחקים הקשים שלנו העונה. נבוא לנצח ולחזק את מעמדנו בקרב על אחת המטרות שלנו - המקום באופ"א".
סכנין עדיין לא החלה בהכנות לעונה הבאה, ועדיין לא ברור האם אלישע לוי ימשיך עונה נוספת במועדון.

לכתבות נוספות >
 
טל: "לא בסדר שהוציאו את פ"ת מהטוטו"

טל: "לא בסדר שהוציאו את פ"ת מהטוטו"

קשר בית"ר לא מזלזל ביריבה בשבת. על הגביע: "הספיקו לנו נסיעות לצפון"
תאריך עדכון:3/13/2008 19:50:0


בית"ר חזרה היום (חמישי) להתאמן אחרי יום חופש והחלה בהכנות למפגש הליגה מול מכבי פ"ת בשבת. אריק בנאדו, מיכאל זנדברג ועידן טל טופלו ולא התאמנו, אבל יהיו כשירים למשחק. יחד עם זאת נראה כי יצחק שום יעשה שינויים בהרכב וייתן למספר שחקני הרכב מנוחה. בהגנה ישחקו שמעון גרשון ותומר בן יוסף וגם יואב זיו צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי על חשבון טל ששיחק שם בשני המשחקים האחרונים.
הקשר נשאל על כך שבית"ר היא הפייבוריטית הברורה לזכייה בגביע אחרי שעלתה לרבע הגמר עם 0:3 על מכבי אחי נצרת. "בגביע אין תחושות לגבי ההמשך, זה משחק אחד וכמו שאתם יודעים הכל יכול לקרות", ענה טל. "אם נבוא לא מרוכזים, אפשר לקבל שער גם מקבוצה פחות טובה".
על ההעדפה שלו בהגרלה, שתתקיים בשדרות ביום שני ב-19:30 (שידור ישיר בספורט 5 וכאן באתר), אמר טל: "נצטרך לבוא מוכנים לכל הגרלה. האמת שלא איכפת לי מול מי, העיקר שזה יהיה משחק בית. הספיקו לנו הנסיעות לצפון".
בשבת בית"ר לא צפויה להרבה בעיות מול מכבי פ"ת, שנמצאת בכושר הכי רע בליגת העל ואפילו הוצאה מטופס הטוטו. "אל תעליבו את מכבי פ"ת ואל תזלזלו בהם", אמר טל. "הטוטו לא בסדר שהוא הוציא אותם מהטופס. זו קבוצה מהמקום השביעי, אין דבר כזה בטוח. לא אנחנו בחרנו להוציא אותם מהטופס. ברור שכל קבוצה רוצה לנצח את בית"ר, אפילו שהם במשבר. קל זה לא יהיה, אבל במיוחד בבית, בלי להמעיט מהיכולת שלהם, הדברים תלויים בנו. נבוא כדי לנצח".
לאחר האימון יצאו שחקני בית"ר למתנ"ס בית הכרם בעיר שם חגגו את חג הפורים עם ילדי עמותת `זיכרון מנחם`, הפועלת למען ילדים חולים. דרק בואטנג וטרבטקו קאלה השתעשעו עם הילדים ושיחקו איתם, והקבוצה העניקה להם מתנות לחג.
"אנחנו מתרגשים לבוא ולשמח את הילדים", אמר עידן טל. "אני נרגש עם הילדים, אנחנו יודעים שהילדים האלה במצב לא טוב וזה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם".
בשבוע הקרוב תמשיך בית"ר במספר פעילויות למען הקהילה ובשבת תזמין ילדים משדרות למשחק בטדי. 5% מהכנסות המשחק יועברו לאגודת סיסטיק פיברוזיס ישראל. ביום שני ייצאו שחקני בית"ר לשדרות, שם ייפגשו עם ילדים ומיד אחר כך יסעו לבית החולים ברזילי באשקלון כדי לבקר ילדים חולים.

לכתבות נוספות >
 

KaiserDino

New member
עידן טל מדבר על נסיעות לצפון

היום קראתי בוואלה שיש קבוצה בליגה הרוסית מוולאדיבוסטוק או איך שלא קוראים לה. 9 שעות טיסה לרוב הקבוצות !!! היא נמצאת ליד הגבול עם סין על האוקיינוס השקט , לא רחוק מיפן . כתוב שם שהקבוצות מאחלות שהיא תרד ליגה כבר ולא יצטרכו לסבול את המטרד . תחשבו מה זה - קבוצה מסנט פטרסבורג במערב צריכה לנסוע עד לשם בשביל איזה משחק ליגה . אבל מה - התקציבים בליגת האוליגרכים הרוסית הם מטורפים . אומרים שהתקציב של הקבוצה שהזכרתי עולה על 270 מיליון דולר . קבוצה מקום 9 בתקציב שם משתווה פחות או יותר לבית"ר ירושלים . לא להאמין כמה כסף זורקים שם על כלום
 

yoss5

New member
הליגה הרוסית ממש חגיגה

השנה גם תהיה קבוצה צ'צ'נית שתארח בצ'צ'ניה (טרק גרוזני)
 
אנטבי: "הפועל קבוצה חזקה. נישאר בליגה"

אנטבי: "הפועל קבוצה חזקה. נישאר בליגה"

המגן ברדיו ת"א: "השופטים גם היו לא מעט פעמים העונה לרעתנו"


יגאל אנטבי הוא הזכר היחיד מהקבוצה הגדולה של הפועל ת"א שזכתה בדאבל בעונת 1999/00 והגיעה לרבע גמר גביע אופ"א ב-2001/02. המגן בן ה-33 ידע ימים יפים ויפים פחות בוולפסון, אבל גם הוא מבין שמדובר בעונה קריטית במיוחד עבור האדומים שנלחמים על חייהם בליגת העל.
אנטבי שיחק 120 דקות בניצחון 0:1 בב"ש שהעלה את האדומים לרבע גמר הגביע. "היה משחק מאוד קשה בב"ש, היה חשוב לעבור", אמר המגן ל`תכנית הספורט` ברדיו ת"א 102FM. "היו כאלה שאמרו שהיה גול חוקי שלהם שנפסל, אבל מה שחשוב זה התוצאה הסופית. השופטים גם היו לא מעט פעמים העונה לרעתנו".
אנטבי הודה שהגביע הוא לא בראש סדר העדיפויות כשנלחמים בתחתית: "כל משחק הוא חשוב לא משנה באיזה מפעל. הליגה כרגע יותר חשובה, אבל גם במשחקי הגביע צריך לשחק ולעבור".
ההתקפה של גילי לנדאו על יוסי אבוקסיס ערב המשחק חלחלה גם לשחקנים של הפועל ת"א. "כולם ידעו שצריך לתת את המשחק הזה גם בשביל יוסי", אמר אנטבי. "דיברנו בינינו ובין עצמנו שצריך לתת גם בשביל יוסי וגם בשביל עצמנו".
על המצב בתחתית אמר אנטבי: "לפני 3-4 שנים היינו במאבקי הירידה. הלחץ הוא לא קל, זה לא אותו לחץ כמו במאבקי הצמרת, נעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. הפועל קבוצה חזקה ואנחנו נישאר. לא הגיע לנו להפסיד בדרבי, הגול בסוף תסכל אותנו אבל המשכנו הלאה".
בתקופה הרעה של האדומים לפני שהקבוצה יצאה לרצף של שלושה ניצחונות, אנטבי זכה לביקורות מחבריו בעילום שם. "אני לא זוכר תקופה כזו של הדלפות", הודה המגן. "אני לא רוצה להתעסק בזה כי המצב של הקבוצה מאוד עדין".
על עתידו בהפועל, שם הוא כבר עונה תשיעית, אמר אנטבי: "אני מבחינתי רוצה להישאר בהפועל. אני מקווה שזה הדדי אבל עדיין לא דיברו איתי".
אלי גוטמן כבר חושב על המפגש עם בני יהודה בשבת בבלומפילד. המאמן אמר היום לשחקניו: "יש לנו משחק מאוד קשה בשבת. אני לא רוצה לדבר כרגע על הגביע, היו דברים שנהניתי מהם וחשוב שניצחנו. צריך להיות מרוכזים לקראת שבת".
המאמן דיבר עם השחקנים על מנוחה, עיסויים והכנה לקראת בני יהודה. גוטמן הסביר כי בשלושה ימים שנותרו עד המשחק השרירים זקוקים להתאוששות ודיבר איתם אפילו על אכילת חלבונים ונושאי תזונה.
לפי האימון, ראובן עובד ופאביו ג`וניור, שקיבלו קרדיט בהרכב מול הפועל ב"ש, יחזרו לספסל ויפנו את מקומם לשלומי ארבייטמן ודימיטאר טלקיסקי.

לכתבות נוספות >
 
סוכנו של קולמה לגנאים: מה סכום שחרורו?

סוכנו של קולמה לגנאים: מה סכום שחרורו?

מכבי חיפה ונתניה כבר הביעו עניין בקשר סכנין. קרופניק יפתח מול ק"ש
תאריך עדכון:3/15/2008 11:41:0


סאגת ג`ון קלמה נמשכת. כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט 5, מכבי נתניה מעוניינת בקשר הקולומביאני של בני סכנין, וגם מכבי חיפה שמה עליו עין. ג`קי דהאן, סוכנו של השחקן, כבר שוחח עם מאזן גנאים כדי לברר את מחיר שחרורו. יו"ר סכנין לא קבע עדיין סכום שחרור, והודיע שהוא מעדיף לחכות לסוף העונה. לקולמה חוזה לעוד שנתיים.
יש לכם צ`אנס להרכיב את נבחרת החלומות שלכם ולזכות בפרסים
סכנין תעלה בשבת (17.00, תקציר כאן באתר) מול קרית שמונה בהרכבה החזק ביותר, במטרה להתקדם לעבר המטרה שהציב אלישע לוי - מקום גביע אופ"א. ליאוניד קרופניק, שנעדר השבוע בגלל מחלה, חזר לאימונים ולמרות שאינו כשיר במאת האחוזים הוא יפתח בהרכב. גם בוגדאן אפוסטו, שהחלים מפציעה, יעלה ב-11 של אלישע לוי על חשבונו של חאמד גנאים.
הרכב משוער: מאיר כהן; עבד רבאח, ליאוניד קרופניק, פטי יא יא, באסם גנאים; לוקאש סורמה, ג`ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו; מאור בוזגלו, איליה יברויאן.
צפו בתקציר סכנין - ק"ש מהסיבוב הראשון
בעירוני קרית שמונה יודעים היטב כי ניצחון על בני סכנין יפתח פער של 6 נקודות מהאורחים ויעלה אותם, לפחות זמנית, למקום השני בטבלה. המאמן רן בן שמעון ושחקניו הודיעו כי הם ינהלו עד סוף העונה מאבק על הכרטיס לאירופה.
בניגוד לסכנין, שתבוא לקריה אחרי שבוע מנוחה, בקרית שמונה יצטרכו לחלק נכון את הכושר הגופני, לאחר משחק הגביע ביום רביעי האחרון מול קרית אתא. השוער שביט אלימלך, שנפצע בצווארו בשבת שעברה, לא התאמן השבוע, אך תוצאות ה-C.T שעבר השבוע הצביעו על מכה יבשה שלא הסבה נזק כלשהו לחוליות, כפי שסברו בתחילה, ומחר הוא צפוי לחזור ולשחק.
גם עבאס סואן, שזכה למנוחה בגביע המדינה, יחזור להרכב, כמו גם המגן השמאלי עמיר נוסבאום. לרשותו של בן שמעון יעמוד סגל שחקנים מלא. המגן הימני ברק בכר אמר לאתר ספורט 5: "לאחר שני מפגשים ללא שערים, אני מקווה שהפעם הקהל ייהנה ונראה שערים. נעשה הכל על מנת לנצח. אנחנו לא נמצאים סתם בצמרת ואם היכולת שאנחנו מציגים היא יציבה, אין כל סיבה שנוותר על הזכות להגיע לאירופה. אם ננצח במשחק הזה, נעשה צעד חשוב בדרך למטרה".
גיא צרפתי הוסיף: "זה לא משחק קל. סכנין קבוצה מצוינת ובמיוחד במשחקי החוץ שלה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולעשות את העבודה. ניצחון נוסף בבית יחזק עוד יותר את מעמדנו בצמרת הגבוהה".
מאות כרטיסים למשחק נותרו זמינים וקופות האצטדיון תפתחנה כשעתיים לפני שריקת הפתיחה. מחירי הכרטיסים הועלו שוב. מבוגרים ישלמו 80 שקלים. נוער, סטודנטים וחיילים רק 40.
הרכב משוער: דני עמוס (שביט אלימלך); ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום; גואל צ`ירסאווה, עבאס סואן, גיא צרפתי, פטר אופורי קוואיה; יובל אבידור, ירו בלו.

לכתבות נוספות >
 
למעלה