הפרק השבועי 518

King Homer

../images/Emo44.gifהפרק השבועי 518

ווואו!!!!!! אני ממש נסער ומתרגש כרגע אז אני לא יכול לכתוב כלום כי אני די בהסטריה... כשאני ארגע אני אכתוב משהו מפורט יותר, אני חושב. עכשיו אני לגמרי שונא את אורסון הזבל הזה שהרג את אידי כן אני יודע שלא בכוונה אבל הוא קלפטומן מסריח ובגלל הפסיכיות שלו היא מתה אז שילך לעזאזל החולריע. הדבר שהכי יבטא את התחושות שלי כרגע יהיה אוסף של סימני קריאה עם כמה קריאות "אלוהים!" כאלה בפנים, אז אני באמת חושב שעדיף לי לחכות קצת ולהרגע מהפרק המטורף הזה לפני כתיבת רשמים
אני פשוט המום. איזה מוות יצירתי דפקו לה
פרק מצויין מכל בחינה שהיא. והסיום - אוי, הסיום... וואו. וואו וואו וואו. אני פשוט כל כך בהסטריה
נראה לי אני לא אשן מרוב אדרנלין הלילה
אם האחים הקטנים לא היו ישנים עכשיו הייתי צורח על כל הבית משהו כמו "שיוווווווווווווווווווווווווווו מה זההההההההההההההההההה!!!!!!!!". המון סליחה על ההודעה המחפירה. אני באמת צריך קצת לחכות ולהרגע, אחרת אין טעם להודעה הזאת. מחר אני אכתוב משהו יותר מפורט ורגוע מאשר אוסף הצווחות הזה...

CharmedRulez

פתאום קלטתי שלא באמת הגבתי על הפרק הזה

עד עכשיו.... אממ.. כן, זה מוות יצירתי אך כלכך כלכך אכזרי! אין דברים כאלו! אני חושב שאולי טיפה נסחפו וכל העלילה של "מתי היא תכניס את הדפים לפקס?" (כאילו שקשה למצוא דפי Aִ4 בעולם!) הייתה טיפה מרוחה ומוגזמת. הייתי מעדיף סצינת עימות ארוכה יותר, מעניינת יותר ולא כל החפירה והדשדוש מסביב לנושא... או וול. עצוב.

King Homer

לא נכון!

אני מתתי על זה! ישבתי כל הפרק ואכלתי לעצמי את האצבעות מרוב מתח! זה היה כזה מורט עצבים! האמת שהיה פרק ממש מצויין, מצויין - אבל אחרי כזה פינאלה למי בכלל יש חשק לדבר על שאר הפרק?

../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ולמה סליחה על ההודעה המחפירה?? זה עוד הודעה לאוסף הנצחונות!!
וזה פסדר גמני הייתי בהיסטריה.. לקח לי שלושה שבועות להתאבל על אידי

King Homer

שתי השערות מעניינות -

שאני מת שתהיה להן התייחסות בפרקים הבאים - אחת של נילס - http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1218&MessageId=128075436 שנראית ממש סופר מעניינת ואני מתפלל שהיא נכונה. כנ"ל, אגב לגבי השנייה - לא זוכר של מי, אבל זה באותו שרשור (הצצתי בו הרגע
): שאידי סמסה לקתרין רגע לפני מותה... וזה גם יכול מעולה
וואי, הפרק הזה השאיר כל כך הרבה אפשרויות להמשכים מעולים... יאללה, שאורסון ימות. כל כך אהבתי אותו ועכשיו אני מרגיש נבגד
ואם מה שנילס אומר באמת יקרה - אני הייתי מוכן לחסל אותו בעצמי
הלוואי שיהיה מעניין בפרקים הבאים... אולי אורסון יתחיל לסחוט את דייב?
אפשר לעשות עכשיו מה זה המון דברים עם המוות הזה שלה... וואו. אבלח זה היה כל כך אכזרי! והיא שיחקה הכל כל כך טוב גם! הפרק היא עשתה עבודה נהדרת בכל מה שהיה קשור למשחק! אני בהלם! היה פרק פשוט יוא מהכלל! כזה לא נורמאלי! מה זה? אני פשוט בהלם טוטאלי וכבר עברה חצי שעה אחרי הפרק!
וואו וואו וואו וואו וואו וואו וואו וואווואו וואו וואו וואווואו וואו וואו וואו! היה לא נורמאלי. זה לא להאמין מה שיוצא לבנאדם הזה אדון צ'רי האכזר מהראש... אני פשוט לא יכול להאמין שזה נגמר ככה. איזו אכזריות.

CharmedRulez

אבל אורסון לא יודע כלום

הוא רק יודע שהיא נהגה ברחוב, הוא מבחינתו לא יודע מה קרה שם באמת. בכל מקרה, הוא לא יודה בחיים שהוא היה בקרבת מקום כי דיי היה באמצע לשדוד את אחד השכנים (שכנה נו). בכל מקרה, לדעתי בכל ההתמזמזויות עם גב' מקלקסקי, אידי סיפרה לה הכל על הכל (גם ככה היא היחידה שתמיד חשדה בו)

adii1201

איזו נעל אני../images/Emo6.gif שכחתי שיש פרק היום!!!!

הכינותי מראש סיכום פרק
שם הפרק:A Spark. To Pierce the Dark. שם הפרק בעברית: ניצוץ. כדאי להאיר את החשכה. תאריך שידור מקורי: 22/3/09 תקציר הפרק: Bree considers selling her business to save her marriage. Lynette is threatened by her new boss, and boundaries are crossed for Gabrielle and Carlos. Meanwhile, Katherine is caught in the most unexpected of circumstances and Edie's worst fears come true. תקציר הפרק בעברית: ברי שוקלת למכור את העסק שלה כדי להציל את נישואיה. לינט מאויימת ע"י הבוסית החדשה שלה, וגבולות נחצים עבור גבי וקרלוס. בינתיים, קת'רין נתפסת בניסבות הכי לא צפויות והפחד הגדול ביותר של אידי מתממש.
ציטוטים-

Dave: Edie? Edie: I always wondered why you were so determined to live on Wisteria Lane. You said you thought we'd be happy here, and I wanted to believe you. But it turned out that you just wanted to be close to Mike Delfino. (shows Dave a news article on Mike Delfino's acquittal) Dave: Who gave you that? Edie: Nobody gave it to me. I did research. You think I'm too stupid to do research?! Dave: Edie, listen, this doesn't mean anything. Edie: It's all there. The accident, Mike's acquittal and even a little mention of how..."David Dash"...couldn't make it to the funeral because he had a nervous breakdown. Dave: Honey, look, just give me a chance to explain. All right? Edie: Oh, so now you want to explain. OK. Why don't you start by explaining why you married me? Dave: I married you because I love you. Edie: No! You married me because you needed a cover story so you could get close to the man who killed your family. Dave: That's ridiculous. Edie: Yeah! It's insane! But that's why you did it. So what are you gonna do now? You gonna hurt him? I mean, that's the only logical explanation. And my only question is...what the hell have you been waiting for? Dave: Honey, you're not feeling well. So let's get you upstairs and into bed. Edie: Tell me the truth, you freak! Did you move us here to hurt Mike Delfino? Dave: He destroyed everything I ever loved, and he was never punished. I need to make things right. Edie: Why?! Why did you have to do this?! We could've been so happy!! Lucy: Damn it! Lynette, don't, don't touch my figurines! These are worth more than the house that you live in. Lynette: (whispering) Big deal... so is this coffee mug Karl: What are you doing here? Susan: I'm an art teacher. Karl: Really? Do they know that? Susan: And now I'm ignoring you, and moving on to Evan Katherine: Are you happy? Dave: I'm getting there Carlos: We never did it on the table. Gabrielle: Yeah, we did! Years ago, don't you remember? Carlos: I don't think that was me... Gabrielle: Oh, right... Bree: Orson, think about how I built this company from nothing... how it brings me joy and pride and a sense of accomplishment. Is that really something you want me to give up? Orson: Yes! Edie: (Giving the bag from the supermarket to Mrs. McCluskey) Here you go. the rest is yours. Mrs. McCluskey: Thanks, I don't know what it is but everytime I go to the market there's stuff I forget. Edie: I know what it is... You're old! Mary Alice: (closing voiceover) Yes, life is full of nasty shocks. And they always seem to occur when we least expect them. And once our system has been jolted, the question becomes will we survive? Orson: Bree. What about my problem? I might start stealing again. Bree: Steal what you must, my love, but it won't be my company. Lucy: (to Lynette) Next time you have an issue with me, you know where my office is. Oh, and as far as Friday nights are concerned, consider that a permanent work night. Don't worry. If you're as bad at coaching as you are at office politics, your daughter won't be missing much. Gabrielle: We'll start with something easier. Bitching. Tom: I can handle that, bitch away. Gabrielle: Well. I am so pissed at Carlos. He is never home. And when he is he's too tired to do anything. And by anything I mean sex. Are you uncomfortable? Tom: A little. Go on. Gabrielle: Well we've never had a drought like this. It's been almost two weeks. Tom: Two weeks? That's a drought for you? Gabrielle: Hey, how about a quickie? Carlos: I don't have time. Gabrielle: Right, that's why I didn't suggest a longie. Carlos: By the way, you and Tom are coming over for cocktails on Saturday? Lynette: Oh yeah. I plan to get drunk and bitch about my boss. Karl: Can I bang your erasers after class? Susan: Karl, I'm serious. Don't mess with me. I have a yardstick and I'm not afraid to use it.​

adii1201

שכחתי באופן כללי שהיה יום ראשון אתמול../images/Emo122.gif

החג הזה וכל הלימוד מילים הזה בילבל אוי
אבל העיקר הכינותי מראש

למעלה