אשכול בידור מחפש אותך

../images/Emo44.gif אשכול בידור מחפש אותך

אתה קם בבוקר, מדליק את הטלוויזיה ומתחבר ליום חדש. הסופר נני מגיעה לשמור על הילדים ואתה ממהר החוצה לתפוס את מונית הכסף לעבודה. אתה והחברים מהמשרד לא ממש מסודרים, אז לארוחת צהריים אתם מסתפקים במעורב ירושלמי במזנון של אסתי המכוערת. אחרי העבודה אתה חוזר הביתה, מתרענן, לוקח את האישה לבילוי במועדון לילה ביחד עם החבר הרווק שלכם ושאר הפמליה. ככה נראה היום שלך? הטלוויזיה מחוברת לך לווריד ואתה מכבה אותה רק בהפסקות חשמל? לאשכול בידור דרושים מנהלים שרואים, אוהבים ונושמים טלוויזיה. יש תכנית טלוויזיה קרובה ללבך? אולי תנהל את הפורום שלה! גולשים מעל גיל 16 המעוניינים לנהל פורום באשכול בידור מוזמנים להגיש מועמדות בקישור http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp
 
נו מה נסגרררר

אני די בטוח שרובכם לא מתמודדים עם טורי והתמרות פורייה/ סוכמים אינטרגלים משולשים/ דנים על המבנה הגבישי של הגרמניום/ מחפשים את עצמכם בשדות וקטורים כמוני...... אז יש לכם זמן!!!! למה אתם לא ממציאים משהו לכתוב עליו? אני צריך לעשות הכל?
 
ניסיתי פעם...

לא הלך... אין לי כוח לפתוח עוד דיון... בכלל, מה הם עושים כרגע? עובדים על אלבום... שוקלים לפרוש (ראיתי את לארס אולריך סחוט אחרי הופעה)
 
הם לא עובדים על אלבום.

ואני ראיתי את לארס סחוט אחרי הופעה גם ב-1992. איך זה קשור אני לא יודע.
 

Matar12

New member
מה אתה רוצה שנכתוב?

נראה לי שהפורום הזה עומד להיסגר
 
חחחחח, בא אני אספר לך משהו.

כשהולכים ככה עם הראש בקיר זה לא עוזר. דוגמא מוחשית: סטודנט שאומר "אני בחיים לא אצליח להגיע לזה לבד במבחן". אותו אחד באמת לא "יגיע לזה לבד" במבחן. יש את מה שנקרא "ביחד" שלא תמיד קורץ לאנשים, רק ככה אפשר להצליח. (הכוונה לביחד טרום הבחינה) פשוט אל תגיד "הפורום הזה עומד להסגר".
 

Matar12

New member
הפורום הזה

כ"כ חי וכל כך עמוס שכבר אי אפשר לעקוב אחריו
 

KsE

New member
פטור מנסיעת משקל יעזור בניווטים

אבל לדעתי פטורים הורסים את חוויית האתגר ותחושת המסוגלות שמקבלים כשמתמודדים עם מצבים פיזיים "קשים" כמו מסעות וניווטים. סך הכל צריך להגיע מוכן פיזית לבר אור - ריצה ופקלים.
 

KsE

New member
לא יודע.. בבה"ד 1 לא מטרטרים אף אחד

זאת לא טירונות
 
למעלה