ליגת תפוז - Revolution

Thierry Henry

New member
../images/Emo43.gif ליגת תפוז - Revolution

אז זה לא שרשור משחקיי ליגת תפוז, אלא המשך להודעה שהעלה רון. אני מקבל למעשה העונה וגם בעונה שעברה הרגשה לא חיובית בכלל כלפי ליגת תפוז, המהות של הפורום הזה בשנים האחרונות ואחד מאבני היסוד שעליו הפורום נבנה ובנה במשך עונות שלמות שיתנו לו את הרייטיניג אך בעיקר את ההווי החברתי המגובש הזה שהליגה תמיד ידעה לצבור סביבה. חלק מהירידה הזו הייתה פיחות במספר הגולשים של הפורום, מגמה שקורת בכל תפוז ובכלל בפורומים חיצוניים של האטריק. אפשר להגיד שזה קשור להתבגרות של הרבה גולשים שמבלים את זמנם עכשיו בצבא והאטריק כבר לא מעניין אותם, או באנשים שמיצו את העסק ועוזבים, ראינו את זה פה על גבי הפורום עם נמשל ובן. ליגות תפוז הם נושא קרוב לליבי, הרי אני התחלתי את כל המפעל המפלצתי הזה וכאב לי מאוד להיות עונה שעברה בצד ולראות את מצבה ההולך ומתדרדר של הליגה כשגם העונה כבר אפשר להגיד שלהיט היא לא ורואים על גבי הפורום את חוסר ההיענות של לא מעט גולשים למפעל. אנחנו חושבים על מספר דברים כדי לשפר את הליגה ולכן אני מעלה את הדיון הזה, אני רוצה לדעת מה אתם חושבים על הרעיונות האלו ומה לכם יש להציע בשביל שבעונה הבאה זה כבר יראה אחרת. 1- אחד הרעיונות הראשונים שעלו לראש שלי מבחינה של שיווק ומיקסום תחרויות, היה לשנות את כל הקונספט של המפעל ולהפוך אותו לנוק אאוט. במצב שכזה הליגה גם יכולה להתחיל בשלב מאוחר יותר וכל משחק הופך לחשוב, לקרב של חיים או מוות וכמו שכרגע הולך הפורום, גם יכול למשוך הרבה יותר עניין כי זה כבר די ברור לעין שלא להרבה אכפת מלשחק כמות משחקים גדולה, אם זה היה נכון, גם היו מאשרים משחקים
2- במידה ובוחרים במסגרת של נוק אאוט, אל המסגרת אפשר להכניס מפעלים נלווים. אחד מהם יכול להיות נביאים בכתום, תצורת ליגת הפורום. מפעל שיוקדש למשחקיי ליגת תפוז נבחרים, משהו שיכול לעניין למעשה את כל המשתתפים. 3- בעקבות הירידה במצבת המסקרים ל0 העונה, יש גם האופצייה לעשות תחרות . אפשר לקרוא לה מסקר נולד או איזשהו שם זול אחר
כשהמטרה היא להציב 2-3 משחקים לסיקור בכל פעם ולתת לאנשים להגיש סיקור שלהם, הסיקור הכי טוב יבחר בסקר שיעלה בפורום ומי שיקבל את מירב הקולות באותו השבוע יזכה בניקוד אותו נקבע. בסוף העונה יוכתר המסקר הטוב ביותר ותגמול של פרסים הוא כמובן אפשרי ביותר וכנראה גם יהיה. מה שעשינו בזאת, היא להשיג גם סיקורים למשחקים, דבר שכרגע אין . כמובן שבשביל שדבר כזה ייצא לפועל, נצטרך הרבה עזרה ממכם הגולשים , כי כמה יוזרים כפולים אני כבר יכול לפתוח?
הרעיונות לאיך לשפר ולייעל את המפעלים האלו הם רבים ואלו 3 הרעיונות המרכזיים שעלו לי לראש. אני מניח שלכולכם יש השגות והצעות ואני מקווה מאוד שזה גם יופיע פה. אנחנו קשובים למה שאתה מעלים ורוצים להחזיר את הליגה והפורום לימים טובים יותר, אני מאמין שזה גם קיים בתוך הגולשים פה, אז בבקשה , בואו ועזרו לנו להבין מה הכי טוב, בשבילכם. כי בסופו של דבר הליגה הזו נעשת בשביל יושבי הפורום ולא בשבילי ,או בשביל רון ועידן.
 

amola2

New member
דעתי !

רעיון 1. להפוך לנוק אאוט - אני נגד. כל הכיף הוא שיש לך כמה משחקים במסגרת ליגה , ויש לך עניין לכמה שבועות. מי שיעוף בסיבוב הראשון , נגמר לו העניין מהר מאד. רעיון 2 + 3 , רעיונות טובים יוסיפו עניין למפעל. אני אישית מאד אהבתי את הסיקורים , וזה מאד הוריד לי את העניין כשהם נעלמו. כל דרך להחזיר אותם היא חיובית.
 

get low

New member
אני חושב שלא צריך ללכת בגדול מדי

כמו שאמרת, לרוב האנשים אין כ"כ זמן, וזה פשוט כבד מדי. מה גם, שרוב האנשים שמשתתפים בליגות תפוז, לא משתתפים בשאר הפעילויות בפורום כמו "נביאים" והווינר. מה שצריך זה משהו שיגע לכולם. סיקורים זה הדבר הראשון, ובנושא הזה אני חושב שצריך טיפה להירגע עם הסיקורים המטורפים שהיו פה בעונות הקודמות. זה יוצר ציפיות גבוהות מהמסקרים, ומבריח מסקרים פוטנציאליים.. הדבר השני זה הפרסים: בלי לזלזל חס וחלילה בפרסים שיש כיום, אני חושב שכולם יסכימו איתי שלרוב הקבוצות אין שמץ של סיכוי לזכות בפרס אטרקטיבי.. אני חושב שצריך להקצות פרסים אטרקטיביים יותר (ספורטרים, אלא מה?) לא רק למקום הראשון.. לטובת זה אני מוכן לתרום נניח שני ספורטרים. בקשר לנוקאאוט, אני חושב שזה רעיון טוב. זה יהיה מוטיבציה טובה לכל אחד להשקיע יותר.
 

TheBestM

New member
../images/Emo45.gif

נוקאאוט נשמע טוב..., ואני אחד שיכול לעוף בקלות בסיבוב הראשון....
 

R o n 2 5 6

New member
דווקא העונה יש פרסים..

סופורטר לחצי שנה,סופורטר ל-3 חודשים,דיסקים ולא זוכר מה עוד. יש שידרוג בעניין הזה.
 
בתור משתתף קבוע בליגה...

למרות שאני כמעט ולא כותב כאן,אני מאוד נהנה מליגת תפוז ומשתתף כל שנה כי זה פשוט חוסך לי את הזמן לחפש משחקי ידידות. לפי דעתי קחו את ליגת האלופות כמבנה לטורניר ותשלבו גם בין אלה שמעדיפים נוק אאוט ואלה שמעדיפים בתים. תחלקו את הקבוצות להמון בתים של 4 קבוצות ככה שיהיה שלב בתים קצר של 3 משחקים ואז תעברו לשיטת הנוק אאוט כאשר 2 מכל בית עולים בתנאי שיש מס' בתים זוגי כמובן. ככה כולים מרוויחים וגם יהיה שלב נוקאאוט יחסית ארוך עם יותר אקשן.ככה גם מובטחים לכל אחד לפחות 3 משחקים בליגה. בכל מקרה תמשיכו עם זה כי יש המון אנשים שלא כותבים כאן כמוני אבל מאוד מעריכים את מה שאתם עושים.
 
לדעתי, נוק אאוט ישיג אפקט הפוך.

מספר האנשים המעורבים יהיה מצומצם יותר, כי אנשים יעופו מהר. לדעתי, כדאי לחזור לפרסום הודעות מסיבי. עיקר האנשים שיכולים ליהנות מליגת תפוז הוא בעלי קבוצות מתחילות בליגות 6-7 ומטה. להם גם קשה יותר לקבוע משחקי ידידות אטרקטיביים, ובליגת תפוז הם יכולים לארח פתאום קבוצה מליגה שלישית, וזה מפתה. בהודעות אפשר גם לציין שכניסה לליגה היא כרטיס כניסה לפורום שמסייע מבחינה טקטית, ואז יבואו יותר אנשים. ותיקי הליגות שמשתתפים מדי פעם הם בונוס, ליגת תפוז צריכה להיבנות על שחקנים חדשים יחסית בהאטריק. חשוב גם לזכור שהעונה במיוחד, אנשים עולים למשחקי ידידות עם הרכבים מזעזעים, כדי לשפר רמה של שחקני הרכב, לקראת השנה הבאה. יכול להיות שאנשים לא רוצים לקבל בראש בגלל זה, ומעדיפים לנסוע לחטוף שביעייה מקבוצת תחתית בזימבבואה. יש השפעה לשינויים באימון על תחרותיות במשחקי ידידות. אני גם אוהב מאוד את הליגה, ומשתתף בה העונה גם כשברור לי שבגלל שיקולי אימון, לא אוכל להתקדם בה. טוב שיש מסגרת כזאת, אבל שוב, היא צריכה להיבנות על ניוביז, לדעתי.
 
אממ...גם לי יש דעה...

קודם כל זאת הזדמנות טובה להודות על הקיום של המפעל הזה...כל שנה, אחרי שאני עף ממנו, אני שוקל מחדש אם להשתתף בעונה הבאה או לנסות גביעים אחרים (של קהילות אחרות). אני חייב לציין, שמה שהחזיק אותי בליגת תפוז וגביע קלמנטינה זה לא הפרסים אלא הסיקורים. ולכן, השנה, הנושא הזה הוא מה שהכי מציק לי...עכשיו, אני יודע שזה לא פייר לבוא בטענות, כי אני משתתף פאסיבי, רק שזה המצב - אין סיקורים=אין עניין בליגות= הרבה מאד משחקים מוכרעים בהפסד טכני. אי לכך, הפתרון לדעתי חייב להיות ברמת הסיקורים. מה שאני מציע, זה לקבוע מועד שעד אליו יכולים להציע קבוצות, את עצמן כמסקרות. כתוצאה מהצגת הקבוצה כמסקרת, הקבוצה תקבל יתרון - היא תהיה ראש בית בהגרלות (משמע, הקבוצות האחרות, יהיו בהכרח גרועות ממנה או שוות לה...) ככה, המסקר, יהנה לסקר את הצלחות הקבוצה שלו, ולנו כליגה זה יבטיח שבכל בית יהיה מסקר. לדעתי הרעיון של נביאים בכתום לליגת תפוז יכול להיות מוצלח מאד. רק שלדעתי צריך לערבב בין 2 הדברים - כלומר, מתוך שישה משחקים, שלושה יהיו מליגת תפוז ושלושה יהיו מליגת האלופות (אלו בדרך כלל משחקי אמצע השבוע...) המשחקים שיהיו מליגת תפוז, יחוייבו בסיקור שלהן, על מנת שלנו המהמרים יהיה קצת יותר ידע...וככה על הדרך הרווחנו סיקור של לפחות 3 משחקים...וככה הרבה שמהמרים בנביאים, יחשפו לליגת תפוז. דבר נוסף שאפשר לעשות - הקמת קהילה בתוך האטריק של ליגת תפוז...ככה יצא מייל לכל החברים בקהילה שיתזכר על המשחקים, הטבלאות והצורך באישורים כבר ביום שלישי שבוע לפני המשחק, וככה נמנע ממשפטים כמו "הקבוצה שמולי כבר אישרה משחק ידידות אחר... ודבר אחרון, אני מציע לשנס מותניים ולקבוע משחקי אליפות בסגנון "אלוף האלופים" מול טורנירים אחרים, שבהם הפרס יהיה רציני יותר...ככה ניצור לנו בקהילה, עוד מקום להוכיח שהחבר'ה בתפוז הם האסטרטגים הגדולים בהאטריק :) בכל מקרה, סחתיין על המפעל הזה ויתר המפעלים !
 
למעלה