ליגת תפוז מחזור שני

זונע

New member
בסדר, תאשים דמויות וירטואליות../images/Emo8.gif

היה אחלה משחק, נפלתי לסקר בית מאד מעניין תמשיכו ככה-)
 
אל תשאל, שלחתי לאדוארד החלוץ מסר

שמבחינתי, הוא לא יעלה בהרכב הראשון גם כשיהיה בן ארבעים.( הוא כבר בשנות ה-30 לחייו)
 

eran0 0 7

New member
שינוים

יש שינוי קטן בסגל השחקנים עקב פציעה של אחד השחקנים
 

eran0 0 7

New member
1-0 לי

בעיטת קרן מסוכנת יצרה ערבוביה ברחבה, ו Terje Krogh הצליח לדחוק רגל ולהשכין את הכדור ברשת. שער ל macbi! התוצאה כעת היא 1 - 0.
 

נמשל

New member
הסקילים שלי מתקשים מאד

פיגור ביתי מול ווין ד'ה קינג קדימה להבקיע, דרוש שער ראשון ונקודה ראשונה בתפוז אבוי לבושה!
 

oneman2

New member
סוף-סוף

אחריי הפסד במוקדמות שנבע מטעות בהצבת שחקנים ותבוסה בלתי נמנעת שבוע שעבר, תיקו 4-4 מכובד נגד בית"א כפ"ס (שהייתה איתי בבית גם שנה שעברה...)
 

old friend

New member
mayones - ArsenalTeam 5 - 0

נצחון יפה מאוד שליטה של 68-79% בכדור אין פצועים,אין הרוגים אין אדומים שלוש נקודות ראשונות בתפוז השנה, ושיפור את מאזן השערים
 

גלוקוז

New member
הפסד מרגיז

ApA's1800 - habubuim 2 - 1 אחרי הניצחון המפתיע במחזור הפתיחה נכנעו הבובואים לקבוצה עם השם המוזר הזה (שהיתה פייבוריטית ברורה), מפנדל שנוי במחלוקת במחצית השנייה.
 
דרוש מסקר

דרוש לנו עוד מסקר אחד לצוות שיסכים לסקר ב4 שבועות הקרובים את בתים 4-5 בקלמנטינה. לעוד פרטים או להצטרפות פנו אליי במסנג'ר או במסר בתפוז.
 
השאלה שלי היא -

האם המשחק ביני לבין מכבי טרינום ייחשב? אני אישרתי את המשחק מזמן אבל מחוסר זמן שכחתי לכתוב את פרטי המשחק בפורום...אני אשמח מאוד אם תסכימו להכניס את המשחק לנתוני הליגה -חוץ מזה שאני לא האשם היחידי כי גם הוא היה יכול לכתוב, אבל מה רע לקבל אימון ונצחון טכני בחבילה אחת מקווה שתאשרו בכל זאת, מספר המשחק - 81990292
 

נמשל

New member
נצחונות טכניים

לא ניתנים בגלל שלא נרשם אם אושר המשחק. לכן כמובן שהמשחק שלך נחשב ויתקיים כרגיל. לצערי רבים מכם לא רושמים אם המשחק אושר ואני נאלץ לעבור משחק אחר משחק לבדוק מה איתו. אפרופו אישורים, השבוע יש לנו 98 אחוזי הצלחה באישורי משחקים, 47 מ-48 משחקים יתקיימו על המגרש. רק נצחון טכני אחד בתפוז. גם בקלמנטינה, 14 מ-15 המשחקים אושרו ורק טכני אחד.
 

man31

New member
אני כתבתי בפורום

ששלחתי לך הודעת אישור אתה היית אמור לרשום שאישרת
 
למעלה