מחר בשעות הבוקר תתארח אסנת סגל - קלינאית תקשורת ודוקטורנטית העוסקת במחקר בנושא תפיסת דיבור- השלבים הראשונים ברכישת שפה. סגל תשיב לשאלות גולשי פורום התפתחות תינוקות ופעוטות על שאלות בנושא גמגום, היגוי משובש, התפתחות שפה בקרב תינוקות ופעוטות ועוד: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1633&MessageId=145027540
כתבתי רשומה בבלוג שמשתתפת בתחרות במסגרת ארוע השקת מכונית פורד פיאסטה. כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט להקליק (גם אם כבר הקלקתם בעבר..). אפשר כמובן גם לקרוא מה שכתבתי (אולי מישהו פה מחפש לקנות מכונית?) ולהמשיך לשוטט בבלוג. אומרים שמעניין שם..