שרשור מתמטיקה שני ליום שני

חדשות טובות וחדשות רעות...

את הזווית β בנית נכון. את ה 90º לא... הזווית הישרה היא לא ליד C אלא איפה שפוגע הגובה. אתה מוריד גובה למישור, ולכן איפה שהגובה פוגע - שם ה 90 מעלות.
 
חס וכרפס

ניקוד חלקי בלבד (בהנחה שההמשך אצלך נכון מבחינת הגישה). אני מעריך את זה בין רבע לשליש מהניקוד.
 

Lady Madonna

New member
אוקי, ארשום את הכל:

נתונות שתי סדרות חשבוניות: 13, 11, 9, 7... ו- 83, 86, 89, 92... לשתי הסדרות יש אותו מס' איברים. האיבר האחרון בסדרה אחת שווה לאיבר האחרון בסדרה השניה. מצא את מספר האיברים בכל אחת מהסדרות. אנא מכם! עזרו לי לפתור. תודה מראש.
 
הדרכה

מצאי את An (האיבר האחרון) של הסדרה הראשונה ואת An של השניה לפי נוסחת An שרשמתי לך, והשווי בינהם. תקבלי משוואה עם נעלם יחיד n .
 

Lady Madonna

New member
תודה

יצא N שווה 18. שאלה נוספת:כשכתוב לי למצא את משוואת הישר BC, כשהנקודות הן: (4,0)B (4-, 0)C מה אני צריכה לעששות? Y-Y1 לחלק ל: X-X1 ?
 
הדרכה

דבר ראשון תמיד מומלץ לשים מוסיקה של הביטלס ברקע, זה עוזר לריכוז ולהבנה... עכשיו ניגשים בשני שלבים - בשלב ראשון מוצאים את השיפוע m . והוא שווה להפרש שיעורי ה y של שתי הנקודות, חלקי הפרש שיעורי ה x שלהן. בשלב שני מציבים בנוסחה : (Y-Y1=m(X-X1 כאן מציבים את אחת הנקודות, לא משנה איזו.
 

איילת כ

New member
../images/Emo60.gif חחח ביטליס?

עדיף כבר משינה.
ותגיד באמת רון. אני חשבתי על זה לפני איזה חצי שעה או שעה. למה אסור להביא מוזיקה לבגרות במתמטיקה? כלומר למקצועות הומניים אני מבינה אכשהו אבל מתמטיקה מה זה כבר יגלה נוסחאות?
 
../images/Emo168.gif

זו שאלה טובה, כי מוזיקה מאד יכולה לעזור ולהרגיע. החשש הוא שאנשים ינצלו את זה לכל מיני מטרות, היום זו לא בעיה שמישהו אפילו ישדר לך בקולו הסבר לפתרון התרגיל אל האזניות שלך. אילולא החשש הזה, אני בטוח שהיו מרשים ואפילו ממליצים למי שרוצה.
 

איילת כ

New member
../images/Emo60.gif חחחחח

אוף השכלולים של היום. אוף אוף. הכי כיף לענות עם מוזיקה אני יודעת יחלקו את הכיתות לפי הטעם המוזיקלי שלהם. כלומר יהיה כיתה שאוהבת לפתור עם מוזיקה וכיתה שלא אוהבת לפתור עם מוזיקה ואילו שאוהבים יחלקו גם ל-2 כיתות אילו שמעדיפים מוזיקה עברית ואילו שמעדיפים מוזיקה לועזית וככה כולם יהיו מרוצים. יא איזה חלומות.
 

איילת כ

New member
../images/Emo60.gif אמממממ

לא חושבת. כלומר יכול להיות שהם דה בסט והם מוזיקה על רמה. אבל לא נראה לי שאני אתחיל לחפש דיסקים שלהם ולשמוע אותם. סורי. אבל הם לא התפרקו או משהו מזמן מזמן? סורי על הבורות.
 

איילת כ

New member
../images/Emo60.gif חחחחח

אני רואה Fסד ולא מבינה למה רון כותב בס"ד לא הסתדר לי במוח
ובהחלט הפסד. יש לי בור בהשכלה. אבל לא נורא עוד בור אחד לא יעשה את ההבדל
 

Lady Madonna

New member
חחח

מוזיקה של הביטלס! אתה גדול! אוקיי, יצא שהשיפוע שווה לאחד. עכשיו נגיד אני אציב: Y-4=1(X-0) זה נראה טוב?
 
למעלה