שרשור התפקדות מועד אפריל

תראה למה נתקעתי

אמרתי לעצמי אם הוא שקרן, אז השאר אומרים אמת(כי הוא אומר שהם שקרנים ואז זה ההפך), ובספר הסבירו שזה לא ככה-זה לא שהוא משקר וזה יהיה ההפך, אלא זה לא יתקיים-יכול להיות שקרנים אבל רק בשילוב עם דוברי אמת. וזה מה שמתאים-כי הנברן הראשון והשוני סותרים זה את זה(לכן אחד מהם שקרן ואחד מהם דובר אמת).
 

epsilon1

New member
חשבתי לחזור בי

כי אם השלישי שקרן והוא אומר שכל העכברים שקרנים אז בעצם לא כל העכברים שקרנים (כי הוא משקר)..אבל חשבתי לרגע שאם לא כולם שקרנים אז כולם דוברים אמת. (שזה לא נכון, נכון?)
 
כן זה כמו שאני אגיד לדוגמא-

כל הבנות בטבריה יפות. ואז אם נצא מנקודת הנחה שאני משקר- יכול להיות שכולן מכוערות, ויכול להיות שחלקן יפות וחלקן מכוערות. ככה זה בשאלה, ברגע שיודעים שהנברן הראשון או השני סותרים זה את זה ולכן אחד מהם משקר ואחד דובר אמת, אז השלישי שאמר שכולם שקרנים חייב להיות שקרן, ואז מתקיים שחלק שקרנים וחלק דוברי אמת(שגם מקרה של כולם דוברי אמת קביל פה, אבל לא רלבנטי לנתוני השאלה)
 

epsilon1

New member
אני אגיד לך מה עשיתי

קבעתי סתם שהראשון דובר אמת ואז הזרמתי את שני העכברים האחרים. כל פעם אחד אחר דובר אמת (אע"פ שאני לא יודע כמה דוברי אמת יש וכמה דוברי שקר יש)..אז הטור שבו השלישי דובר אמת מבוטל (פרדוקס) ואז נשאר כמו שאמרת שכל אחד מהראשונים או דובר אמת או שקר (בניגוד לשני) והשלישי שקרן.
 

Ahmadinejad

New member
ד"א ...

בגלל שעכבר ד' (קיבוץ) אומר שכולם משקרים,זה כולל אותו גם לא??? זה לא אפשרי כי אם הוא אומר שהוא משקר,והוא שקרן אז הוא לא משקר...בקיצור...זה אומר שהוא שקרן??
 

Ahmadinejad

New member
תגידו מה אתם ממליצים..

ככה או ככה יש לי הרגשה שאחרי אפריל אני ניגש שוב לאוקטובר...הרגשה כזו. עכשיו בספט' אני מתחיל מכינה באת"א. הבחינה היא באוקטובר,יש אפקטיביות ללימודים לפסיכו' מאפריל\מאי(אחרי שאני אקבל את הציון של אפר') עד אוקטובר???? (ככ הרבה זמן לפני)
 

לולי 84

New member
גם אני פה. תגידו איזה אות אתם במילו

איזה אות אתם במילולי? (עכשיו הבנתי מה זה תרגול מרחבי נראה לי גם אעשה אתזה נשמע טוב...)
 

ShMo0LiKiPoDa

New member
אללה.

לומדת עצמאית מחומר של גבע. עד כה סיימתי את ספרי אלגברה\בעיות\גיאומטריה\גרפים, באנגלית עשיתי בערך חצי מהטקסטים והחלטתי לזנוח אותם לטובת מילון מילולי (טעות גדולה), השבוע אני מסיימת את המילון המילולי בפעם הראשונה, עשיתי 80% מהאנלוגיות, 50% מהפטל, 90% מהשלמת משפטים וכל ההיגיון. נשארו לי עוד 4 בחנים בכמותי, וכללללל שאר הבחנים בכלללל שאר הנושאים. בדיוק אתמול החלטתי להיכנס לקצב רצחני של למידה, הכנתי לעצמי מערכת למידה ככה שתוך שבועיים אני מסיימת את כל חזרות הרשות, אחרי עוד שבועיים את כל המרתונים, ואז יש לי שלושה שבועות לסימולציות. ואם אני כבר כאן, תגידו, אם אני משפרת בגרויות בקיץ, זה מספיק להתעדכן לאוני' עד שהם מחליטים לנפות אותי או לא עפ"י הסכם הממש עלוב שלי? ז"א, יש סיכוי שזה יעזור לי לקבלה למועד אוק'? מדובר בבגרות פיזיקה\מתמטיקה, שיפור של בסביבות ה7 נק'
בהצלחה לכולנו!!!!
 

ShMo0LiKiPoDa

New member
ותגידו

רק אני מרגישה כאילו כל העולם נעצר ברגע שמתקיימת בחינה פסיכומטרית? אני בקושי מצליחה לאכול.. וזה נדיר.. במיוחד כשטרחו והכינו בשבילי את הארוחת בוקר.. שזה עוד יותר נדיר.. לא רוצה לחשוב מה יקרה בבוקר של ה10/11 לאפריל.. האמת בטח גם ב9..
 
למעלה