שרשור התפקדות מועד אפריל

Ahmadinejad

New member
../images/Emo42.gif שרשור התפקדות מועד אפריל

איפה אתם?? תראו סימני חיים?
 
הנני כאן...

ז'תומרת, כאן ולא כאן..מנסה קצת ללמוד. בדיוק אני עושה עכשיו שאלות כוכב. יש לי שריטה שאני יכולה ללמוד טוב רק בלילה.. אלה השעות הכי טובות שלי, יש לי את השקט שלי. אני חושבת על הפברואריסטים ומחזיקה להם אצבעות, גם ברגליים...
 
סיימתי את 3 הספרים של היי קיו

מילולית/כמותית/אנגלית, בשעה טובה
מחר ומחרתיים אני עושה מרתון מילונים, ואחרי זה נכנס לשגרה של תרגול מרחבי + חזרה על מילונים וקריאה באנגלית. ועדיין לא דחו לי את הגיוס, ככה שבכלל לא בטוח שאני ניגש לבחינה
 

AMT

New member
שאלונת בקשר להיי-קיו

איזה ספרים יש להייקיו (ספרים שנותנים במסגרת הקורס) חוץ משלושת הספרים מילולית/כמותית/אנגלית? כלומר, יש ספרי חזרות או סימולציות? וד"א איך את עושה את התרגול המרחבי? ואיזה מילון אתה ממליץ להוסיף על זה של גבע? תודה!!!
 

epsilon1

New member
יש להם 10 סימולציות

6 מהן עם 6 פרקים והשאר 8. שלא לדבר על עשרות פרקי בחינה בודדים שמפוזרים פה אצלי בחדר, הם באמת משקיעים. יש גם חטיפי בית שזה 2 בחנים של שלושה פרקים (אם הבנתי נכון).
 
אה שכחתי להזכיר את חטיפי הבית../images/Emo4.gif

אז בנוסף לשישה פרקים בכל נושא, יש ארבעה חטיפי בית של פרק בכל נושא לכל חטיף.
 
אממ

יש להם את ספר הקורס-רק שאלות האקסטרא הן עם תשובות והסברים, הרוב שם זה שאלות בסיסיות בלי תשובות(אפילו לא סופיות), שאלות האקסטרא הן ברמה טובה, אבל זה איזה 100 דפים, לא הרבה. הבחורה שקניתי ממנה, הביאה לי איזה 200 דפים שהם קיבלו במהלך בקורס, יש שם הרבה תרגילים בנושאים השונים, אבל שוב-בלי תשובות. יש גם את ספר התרגול הנוסף, עוד כ300 עמודים של תרגול. מספר הסימולציות הוא 8, כאשר 4 הם של שישה פרקים, ו4 הם של שמונה פרקים, אבל לארבע הסימולציות של השישה פרקים אפשר להוסיף פרקים בודדים שגם מקבלים בקורס-שישה פרקים בכל נושא היא קיבלה. תרגול מרחבי זה לעבור על כל הנושאים בפסיכומטרי, כל יום. אני פותר הרבה תרגילים מנושאים חלשים ומעט תרגילים מנושאים חזקים(בעיקר שאלות קצה). אם לדוגמא החלטתי שבשבוע הראשון אני מסיים את הספרים של היי קיו(מילולית/כמותית/אנגלית), ומרפרפוף קל הערכתי שאני אסיים אותם תוך שבוע, הלכתי לכל נושא וחילקתי את מספר השאלות ב7, ככה ידעתי כל יום כמה לפתור(זה בנושאים החלשים, בחזקים-פתרתי כל יום קצת שאלות קצה, לא יותר). בנוגע למילונים-העברית היא שפה עשירה, אין פה שחור או לבן-אני לומד ממילונים של היי קיו, גבע, וקידום הפעם. במועד האחרון למדתי מגבע וקידום, וידעתי את כל המילים בבחינה(שאת כולם למדתי מהמילונים, אני לא אחד שקורא ספרים או משהו), לדעתי המילון של קידום איכותי(והעיניין של הכרטיסיות זה פשוט תענוג), אבל הם פיפסו לי בכל מועד 2-3 מילים, כאשר באוקטובר גבע עשו את העבודה והשלימו לי את המילים שלא ידעתי כי לא היו במילון של קידום.
 
זה מוזר

כי סימולציות 1 ו6 הן באינטרנט. תבדוק אם מה שיש לך זה התשובות לסימולציות, או הסימולציות עצמן.
 

Ahmadinejad

New member
טוב אני עשיתי מרחבי היום

כמותית (כמעט הכל חוץ מגרפים),מילולי,ממש קצת אנלוגיות(קצת בעייתי שעדיין לא יודעים הרבה מילים...),פטלים,עכשיו מחזק מחליש,קצת מילים בבוקר,אולי אנגלית עוד מעט.
 
נצל"ש שאלה נחמדה בשקרנים

עכבר הכפר: "עכבר העיר משקר" עכבר העיר: "עכבר הכפר משקר" עכברוש הקיבוץ: "כל העכברים שקרנים" בהנחה כי כל אחד מהנברנים דובר אמת או שקר, מה ניתן לומר בוודאות? (לא נותן תשובות-שיהיה לכם יותר קשה).
 
../images/Emo127.gifועוד שאלה חמודה:

נתונות הטענות הבאות: א. אנשים רזים לעולם אינם אומרים שלום. ב. כל מי שמגיע לגהינום אינו רזה. ג. רק מי שאומר שלום מגיע לגהינום. מה הקשר בין שלושת הטענות? א. טענה ג' נובעת משילובן של השתיים האחרות. ב. טענה ב' " ". ג. טענה א' " ". ד. אין קשר בין הטענות.
 
למעלה