אורלי של יובל
New member
../images/Emo42.gifקרם הגנה ותכשיר נגד יתושים?
יובל כמעט בת 4 חודשים (בסוף השבוע תחגוג 4 חודשי קיום), רציתי לדעת האם בגיל הרך הזה ניתן כבר למרוח בקרם הגנה ובתכשיר נגד יתושים ואם כן, מהם המומלצים? תודה אורלי.
יובל כמעט בת 4 חודשים (בסוף השבוע תחגוג 4 חודשי קיום), רציתי לדעת האם בגיל הרך הזה ניתן כבר למרוח בקרם הגנה ובתכשיר נגד יתושים ואם כן, מהם המומלצים? תודה אורלי.