קרם הגנה ותכשיר נגד יתושים?

../images/Emo42.gifקרם הגנה ותכשיר נגד יתושים?

יובל כמעט בת 4 חודשים (בסוף השבוע תחגוג 4 חודשי קיום), רציתי לדעת האם בגיל הרך הזה ניתן כבר למרוח בקרם הגנה ובתכשיר נגד יתושים ואם כן, מהם המומלצים? תודה אורלי.
 

Shampile

New member
עד כמה שידוע לי על כל המוצרים

כתוב מגיל 6 חודשים (גם על אלו שמיועדים לתינוקות). אני בחרתי למרוח את מיקה מגיל 5 חודשים. לפני זה היא לא הייתה צריכה את קרם ההגנה (חורף וכו'...)
 

noga30

New member
נראה לי מסוכן למרוח רעל על הגוף

הכל הולך לפה. לא כדאי שהבת שלך תכניס לפה יד שנגעה במקום שהיה מרוח בתכשיר נגד יתושים, או שתשפשף את העיניים עם כזה חומר. בנושא תכשיר נגד שיזוף יש אולטראסול מיוחד לתינוקות. נראה לי שכדאי למרוח כבר מהגיל של יובל לפני יציאה החוצה.
 
תכשיר הגנה

רופאת הילדים שלנו אמרה לי שאם לא חושפים את הילד לשמש במידה מרובה כדאי לחכות עם קרם ההגנה. לא שאלתי למה כי אנו לא יושבים שעות בשמש. בקיץ עדי כבר תהיה בת חצי שנה.
 

noga30

New member
בטיול בעגלה הרגליים לפעמים בשמש

לא התכוונתי לחשיפה בסגנון שיזוף...מספיקה הליכה לגינה בקיץ כדי לגרום לעור בלי הגנה להאדים. לפעמים החשיפה לשמש היא לא מתוכננת
 
היום לדוגמא

שמתי את קרם הפנים של ד"ר פישר גם על הידיים והרגליים בגלל השמש זה הפתרון שלי
 

sipor

New member
התכשיר ליתושים רק מגיל שנה ומעלה.

כך רשום על האריזה.
 

sipor

New member
כן , זה לילדים קטנים באמת..

אבל כל שאר התכשירים באמת לא לילדים קטנים.. ולאלה התכוונתי.. דרך אגב.. שאלתי את בעלי.. הוא אחראי תרופות והוא זה שאמר שרשום על התכשיר מעל גיל שנה. עכשיו אישר שבמה שאת השתמשת זה אכן לילדים וזה מותר.. (אוהב תרופות יחיה )
 
למעלה