שום ספורט בשבילי אתמול, רק לילדים ...
משכנעת את עצמי שלא יכולתי לדחוס אמול בין העבודה, להסעות, לבת מיצווה גם ספורט, אבל מקווה לפיצוי היום ובסוף שבוע. אתמול לקחתי את הגדולים לשיעור נסיון בטניס, ורשמתי אותם. לא יודעת איך לא חשבתי על זה קודם, המרכז 5 דקות מהבית אבל לא בשכונה. הילדים שלי לא ספוטיביים במיוחד, אבל אוהבים לעשות ספורט, בדרך כלל, אם הם לא "חוטפים" חיזוקים שליליים. העניין הוא שהם לא תחרותיים ( אהממ... זה ברור מאיפה זה הגיע להם ) ולכן הרבה מהחוגים לא מתאימים להם. קשה למצוא מקום שהעידוד לספורט בא מהמקום של בואו נהנה מהספורט וממה שזה עושה לנו ולא מהמקום של בואו נהיה יותר טובים, מי שפחות טוב ... לא ממש צריכים אותו כאן. לטעמי זאת בעיה רצינית. בשנים קודמות מצאנו מסגרת כזאת והילדים פשוט פרחו - חוג התעמלות במסגרת המתנס של גליה ירדני, שבעיני היא אחת הנשים/אנשים עם הגישה הכי נהדרת לספורט. הילדים נלחמו לבוא לחוג גם עם היו חולים ופשוט חזרו בהיי. מה הסוד ? למה הם לא מתלהבים ככה מכל ספורט ? לא היתה שם "אטרקציה" של ספורט כמו סקי או משהו. ממה שאני ראיתי הסוד היה עידוד חיובי אינסופי. תשומת לב רבה לילדים בעזרת צוות עזר. איכפתיות. זה הזמן שבא לי לקטר על החינוך הגופני שנתקלנו בו במערכת החינוך אבל אני אתאפק. יש לי גם חיצי אשמה כלפי עצמי. שאנחנו לא מספקים להם מספיק הזדמנויות לספורט משותף. שזה נושא שלם בפני עצמו. אבל השנה המסגרת פחות מתאימה לגדולים מכל מיני סיבות ולכן החיפוש התחיל. מקווה שיסתדר. הענין מעסיק אותי.