פתגם בפתח השנה החדשה

../images/Emo42.gif פתגם בפתח השנה החדשה../images/Emo74.gif

פתגם יהודי אשה יהודיה תמיד תשכח ותסלח,
אבל היא אף פעם לא תשכח על מה היא סלחה.
 
קוקו, אפשר להידחף לרגע ????

שלום חברים, התגעגעתי, נמצאת בחוף הים בבורגס, הילדים בבריכה ואני ניצלתי כמה דקות לגנוב לבן הגדול את המחשב הנייד שלו. מיד התחברתי, כי פשוט התגעגעתי. סופה"ש עבר מצויין, מזג אויר נפלא, והמקום נעים ונחמד מאוד. הטיול הוא לילדים והכי חשוב שהם נהנים כאן. מה שכן, משמינים משמינים ולא מפסיקים, אוכל אוכל אוכל. ואי אפשר שלא להתייחס למשפט, שלא רק שהוא נכון, הוא פשוט גאוני. שבוע מקסים ונפלא לכולנו. באדי
 
ספרי איך בבורגס, האם שווה?

האם יש עוד תיירים שם, עד מתי נמשכת שם עונת התיירות. בבקשה תבברי לי שם מאנשי המלון כי אנחנו מתכוונים בכודש הבא להגיע לשם. תודה.
 

liat1953

New member
תמשיכי להנות ולמצות את החופשה עם המשפחה

שבוע טוב וגמר חתימה טובה
 

שויי

New member
באדי חמדודידית

הודעה שכזאת
עשית לי שמח עם האווירה שהבאת, חופשה מהנה, תתגנבי אלינו בין ביס לביס
 

שויי

New member
שלומית, יש כולם כאלה ../images/Emo8.gif

לסלוח ולשכוח מה זה לשכוח? אני שואלת את עצמי לשכוח את מה? לא נראה לי שמישו יכול לעשות Delete על הזיכרונות, זה שלפעמים אנחנו לא מוצאים אותם כל כך בקלות, זה כבר סיפור אחר
כמעט לכולם קשה לסלוח, יסלחו לי המקטרגים
אבל כשסולחים נהייה רוגע בלב. לכן הפירוש שלי לאמרה הוא לסלוח ולשכך את הכעס והפגיעות.
 
הדומה בין נשים ופילים

אומרים ששני המינים האלה לא שוכחים. לעניין הרוגע שבא עם הפיוס, כל אחד קובע לעצמו עד כמה הוא רוצה להתפייס (לסלוח).
 
למעלה