מירוץ חומצת חלב, תגובות

Gal isr

New member
מעולה!

היה כ"כ כיף...הרבה זמן לא נהניתי בתחרות כמו היום. מה שכן, איכזבו ההצהרות שיש מטאטא כביש מיוחד ליום התחרות, כי כמות האבנים בסיבוב אחרי המעבר בקר (שישר אחרי הסיום) הייתה נוראית וכנ"ל בחלקים אחרים במסלול. אכל זה לא יהרוס את האווירה, היה מעולה. ובהצלחה ליובל גולן שמסיים את תפקידו במ.א מגידו
 

Infin1ty

New member
לא נראה לי ששיקרו, מספיק רכב אחד

בשביל להוציא חצץ לתוך המסלול.
 

Gal isr

New member
היי, לא אמרתי שיקרו

רק אמרתי שציפיתי ליותר מזה, זה הכל
 

doron tal

New member
ניקו גם טיאטאו

התאמנתי שם ביום רביעי, ואפשר לאמר שהיה הרבה פחות חצץ היום. פעם ראשונה שהתחריתי, ודווקא במרוץ לא אופייני, אולי בגלל זה כל כך נהניתי. כל הכבוד למנצחים, ובמיוחד לדור דבירי. זה די מדהים לראות אותם דוהרים בעליות. שימו לב, שמקצה עלית טיפסו לגובה מצטבר של מעל 1800 מטר.
 
מרוץ מגידו- ידיעה ותוצאות

מצ"ב קישור לסיפור תחרות שביל חומצות החלב שהתקיים היום . מרוץ מצויין שאורגן היטב בשיתוף 200 רוכבים שנהנו מתחרות מעולה ניצחונות בכורה לדור דבירי בעילית ושלומי חיימי בנוער תמונות יפורסמו בהמשך
 
אחלה מרוץ ../images/Emo45.gif

כל הכבוד לאיגוד האופניים שלא ויתר אפילו שהמועצה כן ויתרה (למרות רס"ן שמועתי שהמרוץ בוטל) העמיד את המרוץ על הרגליים
שאפו ליובל גולן שלפחות אני ראיתיו מארגן את המרשלים/שומרים בצידי הדרכים מתדרך וכו'..
גם את הכביש עצמו דאגו לנקות כפי שיובל הבטיח
לפי דעתי יש מקום להכניס ללו"ז של מרוצי 2007 שתי תחרויות בחומצת חלב במיוחד שיער המגינים לא כשיר (ואף אחד לא יחשוד באינטרסים אישיים תסתכלו בתוצאות) גם כך אין בארצנו הרבה תחרויות עם עליות אמיתיות. שוב תודה לאמיליו ושאר העושים במלאכה. שבוע טוב.
 

@David

New member
../images/Emo24.gif כבוד לחברים שלי מיב"ע-מצמן

יואש תדהר, גילי צוקרמן ועינת ארגון שלקחו את המקומות הראשונים בקטגורית ספורט.
 

צפרגול

New member
ארוע למופת!

ארגון מצוין: מסלול נקי, זינוק בזמן, תוצאות מהירות ואמינות, כיסוי מצוין למעברי הבקר, אפילו מזג אוויר מושלם סידרו לנו. כל הכבוד לאיגוד שמראה מגמת שיפור מארוע לארוע.
 
למעלה