מה דעתכם?

WORLRL

New member
../images/Emo42.gifמה דעתכם?

פוסטרים שהכנתי להפקות תיאטרון יב' שאני גם משתתף באחת מהן... אני עובד בתכנה photo impact רק אל תקטלו יותר מדי ...
הפקה ראשונה- כלאדם. כן, הפוסטרים עמוסים אבל איך הייתי מכניס 9 אנשים לפוסטר בדרך אחרת?
 

WORLRL

New member
../images/Emo42.gifוההפקה השנייה...

יש 2 פוסטרים.. זה הראשון- שאותו משום אני ממש אהבתי אבל אחרים לא ממש התלהבו ממנו..
 

WORLRL

New member
../images/Emo42.gifאז הכנתי עוד אחד..

ואותו יותר אהבו...
 

j i m m y

New member
איך מכניסים? מצלמים סצינה שבה כולם

על הבמה. זה מלחמת הכוכבים או הצגת תיאטרון?
 

mamby

New member
מי אמר שצריך להכניס את כל השחקנים?

אני לוקחת בחשבון שאתה תלמיד תיכון, אחרת הייתי מתייחסת לעוד כל מיני בעיות שיש בפוסטרים. אבל אני אסנן מתוך הבנה שאתה מתחיל ומתנסה. זה גם נראה לי בסדר שהפקה של בית ספר תכין לבד את הפוסטרים, ולא תפנה למעצבים חיצוניים. למרות שבעיני היה מספיק פוסטר שמכינים באופן ידני - כמו פעם לפני שהיה מחשב. כשמכינים ידנית את הפוסטר אפשר גם לסלוח יותר בקלות על דברים בעייתים. כשאתה מתיימר להכין מקצועית - יותר קל לשפוט אותך בפרמטרים מקצועיים, וזה לא מוציא טוב מתחילים... בכל אופן, הבעיה שלי היא לא העומס. הבעיה שפשוט לא התייחסת למסרים, האוירה והאופי של כל הצגה. שלושת הפוסטרים נראים דומים, משדרים אוירה דומה, ומבחינתי אין שום הבדל בין התכנים של שתי ההצגות. אני רוצה שהפוסטר יספר לי משהו על האוירה/מסר של ההצגה. שינסה להכניס אותי לתוך מה שקורה בהצגה. לאו דוקא באמצעות צילום של סצנה מההצגה. אפשר גם באמצעות עבודה/צילום שמתייחס לנושא המרכזי של ההצגה. למשל, אם ליזיסטרטה עוסק בנושא של מלחמה, אתה יכול להתייחס לנושא הזה בפוסטר. אבל באופן שתואם את האופי של ההצגה.
 

WORLRL

New member
../images/Emo42.gifתודה על הביקורת..

בואי אני יסביר לך מה האופי של ההצגות... בהפקה כלאדם- ההצגה מדברת על בן אדם שהולך למות וצריך לבחור אחת מהרגשות שלו למות איתו... בגלל זה כלאדם במרכז אלוהים והמוות בצדדים וכל הרגשות סביבו.. וניסיתי ליצור אוירה מסתורית קצת.. בהצגה ליזיסטרטה מדובר על שביתת מין של הבנות כדי שהבנים יחתמו על הסכם שלום.. בגלל זה שמתי את ליזיסטרטה במרכז ביחד עם כל הבנות והגברים מעל.. עשיתי עוד פוסטר של ליזיסטרטה, הגרסא הראשונה שעשיתי, הרבה אהבו אותו אבל אני אישית לא סובל אותו.. הוא הכי לא מעביר את המסרים לדעתי..
 

pulse11

New member
בוא נעזוב את המסר

הרביעי והשני הכי מצאו חן בעיני, מבחינת הישיבה שלהם על הדף. נראה כמו פוסטר פרסום לסרט ישראלי (ובלי לשפוט את עניין החובבנות לא חסרים פוסטרים חובבנים שמפרסמים סרטים, כך שזה לגמרי בסדר). קשה לשפוט איך זה יצא בהדפסה, אני מקווה בשבילכם שזה יצא באיכות מספיק טובה. באף אחד מהפוסטרים לא הבחנתי במשהו שלוקח אותי למסר המפורט שכתבת כאן בשירשור. מבחינתי זה לא משנה, מדובר בפרסום פנימי לקהל פנימי ספציפי ומכאן שזה קהל שבוי. העיקר ההתנסות ויותר חשוב שתרגיש כיף ונוח עם הפוסטר שלך ואל תנסה לשקוע בהחדרת מסרים, זה נושא לא פשוט שצריך ללמוד. בסה"כ אני חושב שהפוסטרים אחלה וזה ממש מדליק שאתם לוקחים את זה על עצמכם לבצע לבד. לגבי ההערה של ממבי, אני מסכים שאולי לגזור ולהדביק היה מוסיף הרבה יותר חן וקסם של נעורים ("בתוליות מקצועית" או הגדרה דומה) מה שהרבה יותר מתאים להצגת תיכוניסטים. אחלה! בהצלחה במופע.
 
למעלה