קציפה, למה את לא עונה לשאלותי?
את ממשיכה להתחמק מכל שאלה שקצת מקשה עליך... לפני מספר דקות כתבת שאת לא אוהבת את הויכוחים המטופשים כאן, ודקה אחרי זה כתבת הודעה כשאת יודעת שהיא תוביל בדיוק לאותם ויכוחים מטופשים. למה את נמצאת בפורום הלא מקצועי הזה? למה את מבזבזת את הזמן על חוגי מתנ"ס מקומיים? למה את לא עובדת על הקמפיינים העצומים שלך? למעצבים רציניים כמוך יש מליון פרוייקטים על השולחן (ראי ראיון עם מייק סינה, אותו את מן הסתם לא מכירה, בדיס מורנינג ניוז, אותו את גם לא מכירה), אך את מבזבזת את זמנך בפורומים של ילדים ובצ´טים לא מקצועיים עד חמש בבוקר... אין לי ספק שלא תהיה תשובה להודעה הזאת, ואם כן, היא תהיה מלאה בעקיצות זולות עם ניסוח של ילדה בכיתה ו´. לאורן יש סגנון משלו... לכל מעצב בעולם שמכבד את עצמו יש סגנון יחודי אין לי ספק שאורן היה משנה כמה דברים בעבודות שהוא עשה פעם אילו היה עושה אותן היום, מי לא היה עושה את אותו הדבר? אין לי ספק שאורן רוצה ללמוד יותר ממה שהוא יודע, ולכן הוא מתכנן לימודים מקצועיים בעתיד, אבל אני לא מאמין שהוא יסתמך בעבודותיו על סטודנט שעם (או בלי) כל הכבוד, לא יודע יותר ממנו. לסטודנט: אתה בעצמך כתבת שאורן יודע לעצב... אין לי ספק שגם עבודותיך לא מושלמות, בטח בהתחשב בעובדה שלא התנסית בעיצוב מול לקוח (ביחוד כאלו נוקשים). גם אתה וגם קציפה - שניכם קשקשנים מאוד מאוד לא רציניים, ואתם לא מרשימים כאן אף אחד עם הדיבורים שלכם, חוץ מאחד את השני. לא ראינו מעשים מאף אחד מכם, רק דיבורים, אולי תרוצו לכנסת...