למישהו יש מושג

@zbeng

New member
../images/Emo42.gifלמישהו יש מושג ../images/Emo27.gif

מאיפה אפשר להוריד גרסת נסיון של ברייס?
 
../images/Emo5.gif אה וכתבו שם גם

ביקורת די קטלנית על התוכנה ממשתמשת די רצינית ומקצועית שווה לקרוא לפני שמורידים 3 בסולם הירוקת
 

oren*

New member
זו מעצבת רצינית ומקצועית בעיניך?

אם כן, הבנתי מי את קציפה - חובבנית שלא מכירה את התחום, ממציאה אנשים ופרוייקטים וצפה לה באיזה עולם ירקרק מנותק מהקרקע. מעצבת שעושה פונטים לא מקצועיים ומוכרת אותם בחמישים שקל בכל חנות מחשבים שכונתית היא מקצועית בעיניך? אין לה פונט אחד לשימוש בעבודה רצינית, אין לה פונט אחד נקי ששומר על הרמה של השפה העברית ולא הופך אותה למשחקי קרקס ילדותיים. מבחינת פונטים (היא קוראת לעצמה מעצבת פונטים) היא מאוד מאוד לא מקצועית. ראיתי כבר עבודות גרפיות אדירות המשתמשות בפונטים של בן, הוא בהחלט מקצועי בעיני, גם מאיר סדן עיצב פונטים אלגנטיים ונקיים. תמר פונה אל פלח השוק הנמוך ביותר של משתמשי התוכנות הגרפיות (אני אפילו לא אקרא להם מעצבים), היא יוצרת אוכל להמונים (שכמובן קונים אותו בכמויות כי פונט של מאסטר פונט עולה 50 דולר, ופונט שלה עולה רק חצי שקל).
 
הקנאה מדברת מגרונך ילד ../images/Emo5.gif

יכול להיות שהמעצבת הזו לא מקצועית ויכול להיות שכן מקצועית, אני לא אשפוט אבל: 1) הפונטים שלה נמכרים בכל חנויות המחשבים בארץ נכון? בכסף? אז היא מתרגמת את כישרון לכסף, בניגוד לך שעובד חינם בהרבה מאוד מקרים כנראה שאנשים לא פריירים ומשלמים בשביל מה שאוהבים עם הצלחה לא מתווכחים טוב, עכשיו בטח תגיד שהקהל בארץ דפוק ולא מבין מה טוב? רק תגיד - יש לי תשובה בשבילך ילד - רק תגיד 2) המעצבת הזו כותבת ביקורות ענייניות על תוכנה שהיא ניסתה ועוסקת בעיצוב בצורה מקצועית ממה שאני מתרשמת עד כה אתה לעומת זאת חוץ מאשר לשבת כאן בפורום ולהשמיץ מעצבים שבנתיים יותר מוכרים ומצליחים ממך, מה אתה עושה? לא ראיתי את השם שלך בשום מקום מחוץ לפורום הזה, למרות תחנוניך בפני החבר´ה כאן להפיץ את העבודות שלך 3) אני שמחה שבן חבר שלך ומשתתפת בצערו על כך ברור כבר שמי שאומר שאתה הכלי ומלקק לך בפורום, כבר נחשב אצלך למקצועי אבל אם מחיר של פונט קובע את איכותו הרי שהפונטים של בן הכי פחות שוים לשיטתך כי הם נורא מקצועיים אבל בחינם 4) לזכותם של מנהלי הפורומים בואלה ובנענע יאמר ששם אין השמצות ברמה הנמוכה שאליה אתה מפליא להגיע כאן אמיתי טיטו קטן ממך בגיל אבל גדול ממך בהרבה מאוד מקצועית הלשון שבה אתה נוקט וההשמצות שלך - אתה מבזה את עצמך להנאת תושבי הפורום ולהנאתי הגדולה אתה מגלה לכולנו מי אתה באמת
אתה פשוט אוכל את הלב ולא מסוגל לפרגן לאחרים שמצליחים ילד, הקנאה צועקת מגרונך
 

SCaToPHaG

New member
דעתי

הסיבה שתמר נחשבת שם דבר בעולם האומנות הממוחשבת בארץ (שימו לב, לא עיצוב גרפי אם כי אומנות דיגיטלית הוא תחומה) הוא שהיא אשה מבוגרת ובעלת נסיון אז קל יותר לקבל אותה. חוצמזה היא יוצרת פונטים, רובם "קרקסיים", והשכילה למכור אותם. אני ממש לא מעריך אותה בעיקר בגלל העבודות שלה, יצירות דיגיטליות בברייס ופוזר אף פעם לא ירשימו אותי (בעצם פעם אחת מישהו הרשים אותי בברייס, אבל זה היה נדיר, הוא השתמש בתוכנה כאילו היא היתה תוכנת תלתמימד רגילה: הוא בנה אנשים וכלי רכב ומפלצות, מדהים). ובקשר לביקורת שלה על התוכנה, אני לא מאמין שמשתמשת ותיקה כמוהה ביקרה את ברייס כתוכנת תלת מימד רגילה, ולא כמשחק ליצירת נופים פוטוריאליסטיים, ייעודה המקורי. זה כמו לבקר את וורדארט כתוכנת גרפיקה מקצועית, עוול. רות, סוף.
 

elad_t

New member
אם כבר ברייס, אז אתר נחמד של

מישהו שעושה בו שימוש לא רע בכלל
(בלשון המעטה) http://www.cugardesign.com/ זה מרשים..
 

teruf-po

New member
מי אתה בכלל שאתה יורד על כל העולם?

אפשר לחשוב שלך יש שם כלשהו בעולם העיצוב בארץ. תתבייש לך - ה"תמר" הזאת שאתה מזלזל בה היא גם בעלת שם בניגוד אלייך וגם מתפרנסת מהאמנות שלה בצורה מכובדת. הדבר שאתה הכי טוב בו זה לרדת פה על כל אתר חדש שעולה לאויר ולא קשור למאנטיס או לcoolhomepages. אתה קוטל פה על ימין ועל שמאל אנשים שגדולים עלייך בהרבה מידות מתוך ידיעה שהם לא יגיבו כי אין להם מושג על הפורום הזה ועל מי אתה. תאמין לי אם חצי מהצעתבים המקצועיים שירדת על האתרים שלהם פה היו רואים את ההודעות שלך לא היית לך דריסת רגל לנצח בעסקי הגרפיקה או הפרסום בישראל. שנדבר עלייך קצת. האתרים שלך אכן מעוצבים בחלקם לא רע בכלל אבל כולם באותו סיגנון ולא נראה שאתה מסוגל להוציא תחת ידייך דברים בעיצוב שונה או בעיצוב "קלאסי" יותר. השימוש האין סופי שאתה עושה בתמונות HIGH RES בצבע אחד או בשחור לבן על רקע של צבע אחיד צבעוני פשוט יוצא מכל החורים. יש את זה באתר קיטש הישן,באתר R.C.S,באתר MSOPTICAL,) השימוש באותו ריבוע ננסי עם עיגול או מעויין בפנים (בMSOPTICAL ובעמודים הפנימיים שלRCS) ולא נגיד מילה אחת על החיצים האין סופיים. הקומפוזיציה המוזרה של העמוד הראשי של קיטש החדש והחיצים המרצדים שם ללא כל מטרה או תרומה. חוסר ההשקעה היחסי והבולט בעמודים הפנימיים של האתרים שאתה מעצב והבולט מכל הוא http://www.platinet.com/news.htm אתר jungleboy הכבד מאד והממש ממש ביזארי עם הפונט המאד לא מוצלח של בן נתן. וגולת הכותרת אתר http://www.orbo.co.il המרכז בתוכו את כל מה שמזעזע מעצב גרפי ממוצע. צבע ירוק בוהק ומחריד ולא מתאים לסגול הרגוע. המפה החובבנית והמזעזעת. והכי הכי - כפתורי הפלאש המסתובבים שנראים כמו בדיחה רעה. הייתי כותב על שאר האתרים שלך אבל הם אפילו לא עולים וגם אלו שעולים לא ממש עודכנו ברובם. בקיצור טול קורה מבין עינייך ולמד קצת צניעות ודרך ארץ.
 
חזק מאוד ! ../images/Emo45.gif ../images/Emo5.gif

כל מילה שלך אמת לאמיתה ! אהבתי במיוחד את זה שכתבת שאורן מרשה לעצמו להשתולל ולמתוח ביקורת על כל העולם בגלל שאף מעצב בעל שם לא שמע על הפורום ה"חשוב" הזה קבל 10 בסולם הירוקת על אומץ לומר את האמת
 

TK

New member
קציפה, למה את לא עונה לשאלותי?

את ממשיכה להתחמק מכל שאלה שקצת מקשה עליך... לפני מספר דקות כתבת שאת לא אוהבת את הויכוחים המטופשים כאן, ודקה אחרי זה כתבת הודעה כשאת יודעת שהיא תוביל בדיוק לאותם ויכוחים מטופשים. למה את נמצאת בפורום הלא מקצועי הזה? למה את מבזבזת את הזמן על חוגי מתנ"ס מקומיים? למה את לא עובדת על הקמפיינים העצומים שלך? למעצבים רציניים כמוך יש מליון פרוייקטים על השולחן (ראי ראיון עם מייק סינה, אותו את מן הסתם לא מכירה, בדיס מורנינג ניוז, אותו את גם לא מכירה), אך את מבזבזת את זמנך בפורומים של ילדים ובצ´טים לא מקצועיים עד חמש בבוקר... אין לי ספק שלא תהיה תשובה להודעה הזאת, ואם כן, היא תהיה מלאה בעקיצות זולות עם ניסוח של ילדה בכיתה ו´. לאורן יש סגנון משלו... לכל מעצב בעולם שמכבד את עצמו יש סגנון יחודי אין לי ספק שאורן היה משנה כמה דברים בעבודות שהוא עשה פעם אילו היה עושה אותן היום, מי לא היה עושה את אותו הדבר? אין לי ספק שאורן רוצה ללמוד יותר ממה שהוא יודע, ולכן הוא מתכנן לימודים מקצועיים בעתיד, אבל אני לא מאמין שהוא יסתמך בעבודותיו על סטודנט שעם (או בלי) כל הכבוד, לא יודע יותר ממנו. לסטודנט: אתה בעצמך כתבת שאורן יודע לעצב... אין לי ספק שגם עבודותיך לא מושלמות, בטח בהתחשב בעובדה שלא התנסית בעיצוב מול לקוח (ביחוד כאלו נוקשים). גם אתה וגם קציפה - שניכם קשקשנים מאוד מאוד לא רציניים, ואתם לא מרשימים כאן אף אחד עם הדיבורים שלכם, חוץ מאחד את השני. לא ראינו מעשים מאף אחד מכם, רק דיבורים, אולי תרוצו לכנסת...
 

גלעד ו.

New member
יפה מאוד אמרת! אבל...

חלק מהדברים שהוא אמר לאורן דיי נכונים [אני מדגיש לא בביקורת על העיצויבים שלו] --------------------------------------------------------------------- תגידי לי קציפה מאיזה גיל את מעצבת? 17 18 19? אולי אם היית מתחילה מגילים 13 14 היית מבינה אותנו! ותאמיני לי כל אחד פה שיבחר בעיצוב כמקצוע יכפיל אותך ואת חברך המעצבן! מה שאני מנסה להגיד שאנחנו יחסית דיי מתקדמים. אני מאוד הייתי רוצה לראות עבודה מהראשונות שלך! ואת יודעת מה? את גם בעלת ביקורת עוקצנית אז אני אומר לך קחי את החבר המפגר שלך ועופי מכאן כי אותנו את לא מרשימה ! ואל תדברי על זה שאנחנו מתחנפים לגל או לאלעד!! כי את לא מתקרבת לרמה שלהם, אז את תקנאי! ואם אני לא טועה גם את דיי "מעריצה" את גל לא?? אז אני אומר לך את וחבר שלך לא ממש מרשימים אותנו עם המשפטים המפוצצים והפילוסופיות שלכם, אז לכו למצוא לכם פורום אחר גלעד.
 

מוקס

New member
../images/Emo12.gif מה לעזאזל קרה לכם??????????

מישהו מכם דאג לקרוא את מה שהוא כתב *לפני* שהוא לחץ על ´שלח´??? המורה שלי בביה"ס נורא אהבה לזיין לנו ת´שכל עם המילה "גנון". אני מצטער לומר לכם שאין לי מילה אחרת לתאר את כמויות הטימטום, העוקץ, חוסר הפירגון והילדותיות המטופשת ששפכתם על גבי ההודעות שלכם. כמו שבטח שמתם לב, אני משתתף מאוד פאסיבי בפורום - מעט מאוד מדבר ומבקר [Visit לא Criticize] המון. הפעם לא יכולתי לשתוק - הייתי בטוח שמתנהל כאן דו-שיח של ילדים בני 12. אני מסרב לקחת חלק בויכוח המטופש הזה. באמת יהיה לא לעניין שעוד אחד מחברי הפורום יתחיל להתעסק במקצועיות של אורן, בחבר המפגר של קציפה, בלקקנות לגל, ב"התקרבות לרמה" של כל אחד מהארבעה או למקצועיות הפורום. אפשר לחשוב שחסרות לנו צרות בחיים...
שבת שלום לכולם
 

TK

New member
../images/Emo6.gif לא ענית לי

אני ממש נביא... עזבי, אל תעני לא ממש מעניינת אותי התשובה מאחר ואני יודע שהיא תהייה על כמה שאת טובה ואנחנו לא. קציפה - ציון עשר בסולם שלי על שחצנות ופחדנות - כל הכבוד!!
 

nina@

New member
TK רוצה טיפ לחיים?

אל תתחנן בפני נשים אפילו אם הן ירוקות ובמיוחד לא בעולם האמיתי אנחנו לא מגיבות לזה טוב
 
למעלה