יש לי שני חתולים חדשים!

../images/Emo42.gifיש לי שני חתולים חדשים!

הבאנו אותם מחתולה של מישהי שהמליטה... בגלל הגור הקודם שמצאתי. הם בערך בני חודש וחצי.. הג'ינג'י הבהיר קופצני ולא מפחד.. הוא נושך כשמאכילים אותו.. מה אפשר לעשות עם זה? הג'ינג'י השני פחדן ולא נותן שיגעו בו בכלל. אני כבר כמה ימים מנסה אבל אני לא מתקרב אליו יותר מידי אני לא רוצה להבהיל אותו... הוא גם נראה חלש יותר. ושניהם מתגרים בכלבה שלי כי הם מפחדים ממנה.... למרות שהיא בחיים לא תעשה להם כלום. הם נורא קנאיים באוכל... ופראיים... אני מקווה שזה רק בגלל שהם קטנים..
 

nocake

New member
מזל טוב! :)

אני שמחה שהחלטת לקחת חתולים חדשים שיכניסו שמחה לבית. הם יפהפיים. בקשר לפראיות- ככה זה גורים. הם מאוד שובבים ומלאי אנרגיה. בד"כ הם נרגעים כשהם גדלים ו/או מסורסים. לקחת אותם לוטרינר? הג'ינג'י שלא נותן שיגעו בו- לאט ובזהירות. נסה להושיט לו את גב היד שלך [לא את כף היד!] ולחכות בסבלנות, לשחק איתו במשחק חכה אם הוא משתף פעולה... אני מאמינה שעם הזמן, כשהוא יתרגל אליך וילמד להכיר אותך ולהבין שאתה לא מזיק הוא יתקרב אליך יותר.
 

noaita

New member
צריך להסביר לבעלת החתולה על חשיבות העיקורים

אחרת כל כמה חודשים יהיו לה גורים ולא תמיד מצליחים למצוא להם בית. זה ממש לטובתה ולטובת הגורים שנולדים לתוך עולם קשה מאוד.
 
למעלה