הצעת חוק חדשה עולה היום לדיון

roniko32

New member
אני יודע שזה קשה לך להבין

אבל : ".. יהיה הרבה יותר קשה לעשות כסף מניסויים חסרי-ערך בבע"ח" ניסויים "חסרי ערך" מבזבזים כסף ולא מכניסים כסף. חיות מעבדה הן משאב יקר מאוד, ולכן האינטרס של המדען הוא לחסוך בהם. הדרך "לעשות כסף" היא למצוא תרופות ובגלל שהניסויים בחיות כה יעילים בכך - חברות התרופות מבצעות אותן.
 

m_shy

New member
לניסויים בבעלי חיים יש יתרון:../images/Emo5.gif

הם יופי של כיסוי תחת, אפילו אם מדובר בכיסוי של תחת ממש ממש גדול - כמו זה של חברת תרופות. מי בדיוק קהל היעד שלך כאן להפצת הקשקושים הללו, רוניקו?
 

roniko32

New member
ואני בתמימותי חשבתי

שחברות תרופות צריכות להרוויח - וכדי ךהרוויח צריך למכור תרופות שעובדות...
 

feline9

New member
חברות תרופות עושות מה שאומרים להם

ואומרים להם שאם הם לא יעשו פרה-קליניים על תרופות, התרופה שלהם לא תאושר. נקודה.
 

roniko32

New member
חצי אמת גרועה משקר../images/Emo31.gif

חברות תרופות מחויבות לעשות פרה קליניים אבל לא מחויבות לעשות מחקר ופיתוח בחיות. הן עושות זאת כי זו דרך מצוינת והכרחית למציאת תרופות. נקודה. והנה, במיוחד בשבילך, עוד אחת: .
 

TheFinalCut

New member
אני נכנע, שכנעת אותי! ../images/Emo6.gif

קשקשן עלוב. מתי תלמד שאתה מבזבז את זמנך? אתה יכול להציף, אתה יכול לסלף ולהמציא המצאות - אבל האמת היא שאתה מת מפחד. הדרך קצרה עד שאתה ושכמותך תיכנסו לאותה קטגוריה עם פושעים מכל סוג אחר. התנהגותך הילדותית מבטאת היטב את הפניקה - הניסיון הנואש להימנע מטביעה בלתי נמנעת. ובכן, למקרה שלא שמת לב - זה לא עובד, והגרגרים בשעון החול ממשיכים ליפול. לא מאוחר מדי לעשות הסבת מקצוע.
 

roniko32

New member
זה מה שאתם אומרים כבר 100 שנים...

רוצה ציטוטים מתחילת המאה שעברה?
 

roniko1

New member
חומר למחשבה

ניסוי על סימולצית מחשב הרבה יותר זול, ולא משנה כמה עולה התוכנה גם עם זה עשרות אלפי דולרים, כל ניסוי בחיה הוא הרבה יותר יקר ומסובך. אז ברור שאם היתה אפשרות כבר מזמן כל חברות התרופות היו מותרות על הניסוים.
 
למעלה