גשר קלטראווה - פרק 2

מצב
הנושא נעול.
מה אתה מציע מנהרה אתה מעלה

מה אתה בדיוק רוצה ?
את החתימה שלי לא תקבל. אם חתימתי דרושה להמשך הפרוייקט אז אני לא מאשר. אם אתה לא רוצה לרדת מזה, אז לפחות רד מעלי. אני לא שאלתי אותך כלום. אני לא חושב שזה אחריותך . לא אאשים אותך כאשר אנשים יגידו שלא נעים להסתובב על יד הגשר. אין הצלחה במקום אחד היא הערובה להצלחה במקום אחר. עם עם כזה טיפש מגיע לנו לשלם עבור השחתויות. אם אנ שואל שאלה ורק אתה מגיב בכזה בטחון כאילו שיש לך אינטרס בדבר אז באמת חבל שפתחתי את פי. שכח את הענין טפס על מתענין אחר. אני את שלי אמרתי ולא אחזור לנושא. אחזור עוד 7 שני כאשר הפרוייקט יגמר ואחזיר אותך לשרשור זה.
מה אתה מציע מנהרה אתה מעלה
בעייה בסדר תסביר מה החלופה בשבילך שתהיה יותר טובה להעלות בעיות זה הכי קל על כל דבר אפשר למצוא משהו
 

mucool2

New member
סליחה. לא התכוונתי לפגוע או משהו

מה אתה בדיוק רוצה ?
את החתימה שלי לא תקבל. אם חתימתי דרושה להמשך הפרוייקט אז אני לא מאשר. אם אתה לא רוצה לרדת מזה, אז לפחות רד מעלי. אני לא שאלתי אותך כלום. אני לא חושב שזה אחריותך . לא אאשים אותך כאשר אנשים יגידו שלא נעים להסתובב על יד הגשר. אין הצלחה במקום אחד היא הערובה להצלחה במקום אחר. עם עם כזה טיפש מגיע לנו לשלם עבור השחתויות. אם אנ שואל שאלה ורק אתה מגיב בכזה בטחון כאילו שיש לך אינטרס בדבר אז באמת חבל שפתחתי את פי. שכח את הענין טפס על מתענין אחר. אני את שלי אמרתי ולא אחזור לנושא. אחזור עוד 7 שני כאשר הפרוייקט יגמר ואחזיר אותך לשרשור זה.
סליחה. לא התכוונתי לפגוע או משהו
שאלת שאלה. ניסיתי לענות לך תשובה עקרונית ולא ירדתי לפסים אישיים. לא סיפק אותך, ניסיתי להסביר שוב. שום דבר אישי, באמת. אף אחד לא ביקש את החתימה שלך (אם אתה לא מתכנן המחוז או משהו כזה) וגם לא את שלי. לגבי "לא נעים להסתובב ליד הגשר" - והיום נעים להסתובב בצומת הכניסה לירושלים? זה אחד המקומות הכי פחות ידידותיים להולכי רגל שאני מכיר בעיר. אחרי שיסיימו את הגשר תוכל לחצות את כל הצומת הענק הזה בלי לחכות לאף רמזור וגם ליהנות מהנוף, כי זה יהיה גם גשר להולכי רגל. סליחה ותודה.
 

fireman

New member
חייב להבדק במנהרת רוח!

לא זוכר שביקשתי את הרגעתך
שאלתי היתה , האם הנושא נבדק? התכוונתי לניבדק מיקצועית ? תשובה לא קיבלתי, מה שלא גורע משלוותי, התרגלתי שהכל על הבאב אללה. אל תיקח את זה אישית היום הדין שימך לא ישורבב למחדל ברשימת המחדלים. באותו היום גם יתגלו השחיתויות שמסביב להחלטה כיצד הוחלטו ההחלטות. באם נכון שכבר היום הזוכה במכרז אינו מסוגל לבצע את המטלות שיש עליו לבצע ? האם הוחלף מבצע ? האם שוכרים את שירותיו של המתכנן ? האם העליות כבר מסתכמות בעליה לתוספת שכרו ? אל תדאג, שן בשקט , סמוך... ישראל... אין חדש תחת השמש.. האם למישהו ידוע אם המודל ניבדק במנהרת רוח? אבקש כן או לא . באללה פלספה
חייב להבדק במנהרת רוח!
היות ובישראל עד כמה שידוע לי אין תקינה לגשרים תלויים התקינה המחייבת היא תקינה בינ"ל שעל פי הידוע לי כל גשר תלוי כבלים מחוייב בבדיקת דגם במנהרת רוח, במיוחד אם הוא נבנה באזורים מועדים לפורענות אקלימית או סייסמית. גשר תלוי זאת לא איזושהי בדיחה או חלטורה שמותחים כבלים מפלדה וסומכים על אלוהים. מדובר באלמנט שסביר להניח שישקול כמה אלפי טונות.....זאת לא בדיחה הנדסית! אתה יכול להיות בטוח שכל הבדיקות האפשריות המתייחסות לעמידותו של הגשר נעשו על הצד הטוב ביותר במיוחד לאור העובדה שמדובר בגשר רכבתי המושפע מלחצים אדירים בזמן נסיעת הרכבת עליו. זה לא גשר ארעי שבונים מעל הירקון מצינורות של בית שימוש, זה גשר שמתוכנן לעמוד על תילו עשרות שנים. אני חושב שביצוע גשר שכזה הוא טעות לא בגלל העמידות שלו שמוטלת בספק כי אם עלויות האחזקה והתחזוקה של גשר תלוי שהן א-ד-י-ר-ו-ת!
 

mucool2

New member
לא צינורות של בית שימוש -

חייב להבדק במנהרת רוח!
היות ובישראל עד כמה שידוע לי אין תקינה לגשרים תלויים התקינה המחייבת היא תקינה בינ"ל שעל פי הידוע לי כל גשר תלוי כבלים מחוייב בבדיקת דגם במנהרת רוח, במיוחד אם הוא נבנה באזורים מועדים לפורענות אקלימית או סייסמית. גשר תלוי זאת לא איזושהי בדיחה או חלטורה שמותחים כבלים מפלדה וסומכים על אלוהים. מדובר באלמנט שסביר להניח שישקול כמה אלפי טונות.....זאת לא בדיחה הנדסית! אתה יכול להיות בטוח שכל הבדיקות האפשריות המתייחסות לעמידותו של הגשר נעשו על הצד הטוב ביותר במיוחד לאור העובדה שמדובר בגשר רכבתי המושפע מלחצים אדירים בזמן נסיעת הרכבת עליו. זה לא גשר ארעי שבונים מעל הירקון מצינורות של בית שימוש, זה גשר שמתוכנן לעמוד על תילו עשרות שנים. אני חושב שביצוע גשר שכזה הוא טעות לא בגלל העמידות שלו שמוטלת בספק כי אם עלויות האחזקה והתחזוקה של גשר תלוי שהן א-ד-י-ר-ו-ת!
לא צינורות של בית שימוש -
גג ישן של מבנה שפורק ממפעלי ים המלח...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הדוגמה הכי נפוצה בי-ם:

שאלה ? ושלא תגידו שלא הועלתה...
הגשר האמור יהיה הגובה של 40 קומות. האם נעשתה בדיקה לגבי זרימת הרוחות בתחתית הגשר? בירושלים נבנו בעבר מספר בנינים זקופים אשר העמידה לידם לא נעימה בגלל הרוחות המנשבות שם. אני לא רואה על קיר הגשר שום אלמנטים למניעת הרוחות . כאשר הסתימה בניתו של בנין המשביר או בנינים גבוהים אחרים, תמיד הוסקו המסקנות בדיעבד לגבי הצורך בבניה מדורגת אשר מונעת היווצרות רוחות בתחתיתת המבנה. אל תגידו בעתיד שהשאלה לא הועלתה, זיכרו את אזהרתי
הדוגמה הכי נפוצה בי-ם:
מרכז כלל. כיכר הדוידקה ידועה ברוחות העזות הנושבות בה.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
למה מנהרה ?

גשר קלטראווה - פרק 2
OK, כמו שהבטחתי לכם, הנה הפרק השני בפרוייקט בניית גשר הכניסה לירושלים. את הפרק הראשון, מלפני שבועיים, תוכלו לראות כאן.
למה מנהרה ?
ראשית מי אמר שאני לא רוצה גשר ? כל שאלתי היתה בקשר לקיר הגבוהה שיהיה חלק מהגשר, קירות גבוהים וזקופים גורמים למערבולות אויר בתחתיתם. הירושלים יש כבר מספר מקומות שניבנו במחשבה הנדסית הלבד, אך כיום אנשים נמנעים ללכת על יד הבנינים בגלל הרוחות. מניעת רוחות כאלה נעשית על ידי מידרוג הקיר. למה לחכות לגמר העבודה בכדי להיווכח בזאת? אני לתומי שאלתי האם הענין ניבדק על מודל . אמרו לי להרגע ולסמוך, ושזה זניח, זניח זה ענין יחסי, אם כך השאלה עד כמה זניח ולמי?
 
פנית למנהלי הפרוייקט יש נדמה לי

למה מנהרה ?
ראשית מי אמר שאני לא רוצה גשר ? כל שאלתי היתה בקשר לקיר הגבוהה שיהיה חלק מהגשר, קירות גבוהים וזקופים גורמים למערבולות אויר בתחתיתם. הירושלים יש כבר מספר מקומות שניבנו במחשבה הנדסית הלבד, אך כיום אנשים נמנעים ללכת על יד הבנינים בגלל הרוחות. מניעת רוחות כאלה נעשית על ידי מידרוג הקיר. למה לחכות לגמר העבודה בכדי להיווכח בזאת? אני לתומי שאלתי האם הענין ניבדק על מודל . אמרו לי להרגע ולסמוך, ושזה זניח, זניח זה ענין יחסי, אם כך השאלה עד כמה זניח ולמי?
פנית למנהלי הפרוייקט יש נדמה לי
באתר של עיריית ירושלים מספרי טלפון של האחראים על הרק"ל אם זה באמת בעייה חבל שלא ידעו ממנה
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
הא הא הא

פנית למנהלי הפרוייקט יש נדמה לי
באתר של עיריית ירושלים מספרי טלפון של האחראים על הרק"ל אם זה באמת בעייה חבל שלא ידעו ממנה
הא הא הא
כאן נכנס הענין של השחיתות , כשלון הפרוייקט יעיר את בעית השחיתות. מצידי שילכו ל..... שאני אעזור להם ? מי אני? מה אני? מה ? מה ? מה ?
 
שום דבר לא יעיר את הבעייה הזאת

הא הא הא
כאן נכנס הענין של השחיתות , כשלון הפרוייקט יעיר את בעית השחיתות. מצידי שילכו ל..... שאני אעזור להם ? מי אני? מה אני? מה ? מה ? מה ?
שום דבר לא יעיר את הבעייה הזאת
השחיתות בישראל מרקיעה שחקים לאף אחד לא אכפת... כל הזמן אומרים שהישראלים לא פראיירים אז לדעתי הם הכי פראיירים בעולם יש מדינות של עליית מחירי הלחם יוצאים לך עשרות אלפי אנשים להפגנות... תראה כאן כל שני וחמישי מעלים מחירים של שירות אחר פעם חשמל פעם מים וכו" וכל זה כדי לכסות על אלפי פשלות שהרשויות עושות...
 

mucool2

New member
תסתכל בתמונות

למה מנהרה ?
ראשית מי אמר שאני לא רוצה גשר ? כל שאלתי היתה בקשר לקיר הגבוהה שיהיה חלק מהגשר, קירות גבוהים וזקופים גורמים למערבולות אויר בתחתיתם. הירושלים יש כבר מספר מקומות שניבנו במחשבה הנדסית הלבד, אך כיום אנשים נמנעים ללכת על יד הבנינים בגלל הרוחות. מניעת רוחות כאלה נעשית על ידי מידרוג הקיר. למה לחכות לגמר העבודה בכדי להיווכח בזאת? אני לתומי שאלתי האם הענין ניבדק על מודל . אמרו לי להרגע ולסמוך, ושזה זניח, זניח זה ענין יחסי, אם כך השאלה עד כמה זניח ולמי?
תסתכל בתמונות
אין קיר, רק "אנטנה" דקיקה. לא יהיו שום מערבולות בגלל זה ואני מוכן לחתום על זה.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
גשר גשר

מכוער כמו הלילה הגשר הזה !
חבל על הכסף. בארץ יודעים לעשות דברים יותר יפים ומרשימים...
גשר גשר
שכחתם שזה גשר ולא אונית פירטים. אבל הצדק איתם. הפירטים בונים גשר, ופירט גאה לא יוותר על הסממנים שלו. יום אחד למעלה עוד יונף דיגלם, יום אחד למעלה אנחנו ניתלה אותם.
 

fireman

New member
אני מסכים ומוסיף.....

מכוער כמו הלילה הגשר הזה !
חבל על הכסף. בארץ יודעים לעשות דברים יותר יפים ומרשימים...
אני מסכים ומוסיף.....
אני אישית לא אהבתי אף אחד מהגשרים של קלטראווה....(יסלח לי כבודו) בכל מקרה אני חושב שגשר תלוי כבלים הוא דבר עדיין לא מצא את מקומו במדינת ישראל ולא בגלל שאנחנו פרימיטיבים אלא בגלל שאין לנו צורך בכזה גשר. גשר תלוי מיועד לחיבור בין מרחקים גדולים כאשר קיים קושי להקים גשר נתמך ע"י כלונסאות ועמודים כמו נתיבי שיט עמוסים, ים עמוק, מרחקים של מאות ואלפי מטרים וכו...... היום והכניסה לירושלים לא נמצאת בין שני איים והרוחב שלה הוא לא שני ק"מ אני לא מוצא שום הגיון להוציא סכומי עתק על גשר שכזה. אבל תהיה בטוח שמבחינת אנשי ההחלטות.....הגשר הזה יצטלם טוב ברקע שלהם גוזרים את הסרט.....גם אם זה עולה פי 4 למשלם המיסים....וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על התחזוקה השוטפת. ואת התחזוקה הזו אפשר לסכם בשתי מילים....."מלחמה בחלודה" והפעם לשם שינוי אני מדבר על הגשר ולא על אביתר
 
אני לא התרשמתי משום עבודה שעשה

אני מסכים ומוסיף.....
אני אישית לא אהבתי אף אחד מהגשרים של קלטראווה....(יסלח לי כבודו) בכל מקרה אני חושב שגשר תלוי כבלים הוא דבר עדיין לא מצא את מקומו במדינת ישראל ולא בגלל שאנחנו פרימיטיבים אלא בגלל שאין לנו צורך בכזה גשר. גשר תלוי מיועד לחיבור בין מרחקים גדולים כאשר קיים קושי להקים גשר נתמך ע"י כלונסאות ועמודים כמו נתיבי שיט עמוסים, ים עמוק, מרחקים של מאות ואלפי מטרים וכו...... היום והכניסה לירושלים לא נמצאת בין שני איים והרוחב שלה הוא לא שני ק"מ אני לא מוצא שום הגיון להוציא סכומי עתק על גשר שכזה. אבל תהיה בטוח שמבחינת אנשי ההחלטות.....הגשר הזה יצטלם טוב ברקע שלהם גוזרים את הסרט.....גם אם זה עולה פי 4 למשלם המיסים....וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על התחזוקה השוטפת. ואת התחזוקה הזו אפשר לסכם בשתי מילים....."מלחמה בחלודה" והפעם לשם שינוי אני מדבר על הגשר ולא על אביתר
אני לא התרשמתי משום עבודה שעשה
סנטיאגו קלאטרווה בשום מקום בעולם. זה עניין של טעם אישי. אולי הוא מצליח ומוערך, אך הטעם שלו נראה בעיניי לא מודרני ולא ישראלי ולא תואם את המאה ה-21, מצטער. הגשר בעיניי מכוער להחריד, ללא קשר למיקום או לירושלים וזו דעתי האישית. חבל לי על כל הכסף שהוא מקבל מאיתנו. כסף שבא מהמיסים שלך ושלי. לדעתי קיימים לא מעט אדריכלים ישראלים שיודעים לעשות את עבודת הגשרים הרבה יותר טוב מקלאטרווה והרבה יותר מרשים וכמובן הרבה יותר זול. אני ראיתי את מודל הגשר שהוצב בעירייה - זה נראה נורא ואיום - פשוט מ-כ-ו-ע-ר ומאוד-מאוד לא מרשים. אבל כפי שצויין, אני לא אהבתי אף אחת מהעבודות שלו שנראות לי מאוד סתמיות ושטחיות. רוב תושבי ירושלים לא אהבו את התוצר הסופי. ציון בסולם רייטר לגשר: 2.2 מתוך 10. = כישלון טוטאלי ואבסורד סופר-טוטאלי. כל הרכבת הקלה בירושלים מיותרת כמו קוץ בתחת שלנו הירושלמים. האמן לי: אפשר לארגן הכל עם אוטובוסים מודרניים ולא צריך בירושלים: לא קרינה אלקטרומגנטית, לא קווי מתח מכוערים ולא קו רכבת פנימי שבמילא ישרת בעיקר את ערביי שועפט לשער יפו, הלוך ושוב. אני לא צריך לשלם ארנונה בשביל מטרות אלה ולעודד סרטן בקרב תושבי הציר. פושע מי שהגה את רעיון הקלה אבל אנחנו הירושלמים עוד נבוא איתו חשבון כפי שאמר אמנון באיזה שרשור... יום טוב ערן- אני סוגר את המחשב עכשיו כי....אתה יודע....ששששש...
 

mucool2

New member
הסיפור של הקרינה האלקטרומגנטית

אני לא התרשמתי משום עבודה שעשה
סנטיאגו קלאטרווה בשום מקום בעולם. זה עניין של טעם אישי. אולי הוא מצליח ומוערך, אך הטעם שלו נראה בעיניי לא מודרני ולא ישראלי ולא תואם את המאה ה-21, מצטער. הגשר בעיניי מכוער להחריד, ללא קשר למיקום או לירושלים וזו דעתי האישית. חבל לי על כל הכסף שהוא מקבל מאיתנו. כסף שבא מהמיסים שלך ושלי. לדעתי קיימים לא מעט אדריכלים ישראלים שיודעים לעשות את עבודת הגשרים הרבה יותר טוב מקלאטרווה והרבה יותר מרשים וכמובן הרבה יותר זול. אני ראיתי את מודל הגשר שהוצב בעירייה - זה נראה נורא ואיום - פשוט מ-כ-ו-ע-ר ומאוד-מאוד לא מרשים. אבל כפי שצויין, אני לא אהבתי אף אחת מהעבודות שלו שנראות לי מאוד סתמיות ושטחיות. רוב תושבי ירושלים לא אהבו את התוצר הסופי. ציון בסולם רייטר לגשר: 2.2 מתוך 10. = כישלון טוטאלי ואבסורד סופר-טוטאלי. כל הרכבת הקלה בירושלים מיותרת כמו קוץ בתחת שלנו הירושלמים. האמן לי: אפשר לארגן הכל עם אוטובוסים מודרניים ולא צריך בירושלים: לא קרינה אלקטרומגנטית, לא קווי מתח מכוערים ולא קו רכבת פנימי שבמילא ישרת בעיקר את ערביי שועפט לשער יפו, הלוך ושוב. אני לא צריך לשלם ארנונה בשביל מטרות אלה ולעודד סרטן בקרב תושבי הציר. פושע מי שהגה את רעיון הקלה אבל אנחנו הירושלמים עוד נבוא איתו חשבון כפי שאמר אמנון באיזה שרשור... יום טוב ערן- אני סוגר את המחשב עכשיו כי....אתה יודע....ששששש...
הסיפור של הקרינה האלקטרומגנטית
בשתי מילים - בול-שיט. כשאתה שואב אבק בבית אתה נחשף ליותר קרינה אלקטרומגנטית מכל רכבת קלה או אפילו כבדה. עשן ממנועי דיזל הוכח כגורם סיכון לסרטן המוח. לגבי קרינה אלקטרומגנטית (ברמות שנפלטות מחשמולת של רכבת או מאנטנה סלולרית) עדיין לא הוכח דבר. שנהיה כולנו בריאים עד 120.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
נכון מאוד

הסיפור של הקרינה האלקטרומגנטית
בשתי מילים - בול-שיט. כשאתה שואב אבק בבית אתה נחשף ליותר קרינה אלקטרומגנטית מכל רכבת קלה או אפילו כבדה. עשן ממנועי דיזל הוכח כגורם סיכון לסרטן המוח. לגבי קרינה אלקטרומגנטית (ברמות שנפלטות מחשמולת של רכבת או מאנטנה סלולרית) עדיין לא הוכח דבר. שנהיה כולנו בריאים עד 120.
נכון מאוד
גם עם גילוי הרנטגן והתחלת השימוש בו אמרו שזה בול שיט. אחר כך עשו נסיונות על ההמונים ולאחר עוד כמה עשרות שנים יצא המרצע מין השק והודו פומבית שהרנטגן מסוכן. כיום יש חילוקי דעות לגבי נזקים מאלקטרומגנטיות. אני מוותר על הפיצויים שיפסקו לטובתי לאחר מותי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה