בקר טוב בקר אור, עורב אחד חצוף

../images/Emo42.gifבקר טוב בקר אור, עורב אחד חצוף

ב-3 לפנות בקר קרע שלוש פעמים והשתתק לחתי דקה. ואז שוב שלש קריאות רמות ושקט. ועוד פעם. ועוד פעם. וכשוידא שהעיר אותי נדם... מה קרה לו? אני כמובן קמתי ויצאתי. יום עמוס לפני - ניקיון, סוכה, קניות, וגם עבודה... יום נעים
 

מלכה 5

New member
../images/Emo151.gif בוקר אור. בעיתון הבוקר מופיעה כותרת

באותיות קידוש לבנה שיתכן ויחזירו את שעון הקיץ.... האם כולנו מריונטות? אישית, מתאים לי כבר עכשיו שעון החורף. אם לא היו מחליפים, גם טוב. אבל לעשות יו יו מכווולם ????
 

mati40

New member
בוקר טוב בוקר אור והנה סוף שבוע הגיע../images/Emo42.gif

כשהיה הצרעמות של הציבור על השעון הם הודיעו הודעת מהרב עובדיה שהשנה הבא עלינו לטובה ידונו בענין להשאיר את שעון הקיץ אדשרי המאמין ואני כבר לא מהאופטימיים על כל מה שמתנהל בימים האחרונים וזה סליחה על המילה מגעיל אותי יום טוב לכולנווווו
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב חברי'ה

איך אני אוהבת את ריח הסתיו... סתיו מלים: שמשון חלפי לחן: משה וילנסקי כבר נושרים העלים בשדרות וגנים כבר רוכבות במרום שירות עננים -וכוכב אחרון שם נחבא אל כליו ...סתיו...סתיו כבר יצאו לדרכם אחרוני צפרים ונשאו הם אתם אחרוני השירים -ופורט רק הרוח באלפי מיתריו ...סתיו...סתיו כבר שוקעת העיר בשתיקה עמוקה עוד נושא בלבו מי תפילה עתיקה עוד נושא בלבו - אך לשוא, אך לשוא ...סתיו...סתיו עיפים ולאים בגנים הצללים והכל כה דומם, נעתקו המלים -כבר איננו אוהב האחד שאהב ...סתיו...סתיו, ,השיר זכה בפרס ראשון בפסטיבל זמר בינלאומי שנערך בעיר צופוט בפולין בשנת 1963, ושרה ואתו אז הזמרת אסתר עופרים. היתה זו פעם ראשונה ששיר ישראלי כלשהו זכה בפרס ראשון בפסטיבל זמר בינלאומי. כניראה שגם העורבים מרגישים את הסתיו המתקרב...
 

י מ י ת 2

New member
שמתם לב איך יותר ויותר אנחנו נתונים

לגחמותיהם של הרבנים? מה לנו כי נלין על האייתולות? חג שמח
 
ימית, נתונים ועוד איך ואיש אינו

אומר מילה. הבוקר שמעתי דיון שוב בשעון הקיץ - חברי כנסת מתכוונים להציע שימשיך עד 1.11 לפחות, כמו באירופה. ומה אמר חבר כנסת חרדי? שיש בעיה עם הקימה לתפילה. ומה כשקמים לעבודה? בזה כנראה אין להם בעיה כי הם לא עובדים..... ואלה שעובדים בולמים פיותיהם מחשש להחרמה ונידוי.
 
צהריים טובים אתם מדברות על סתיו,

והחוץ חוגג החום ! ,בלילה ישנו עם מזגן , גם עכשיו דלוק אצלינו המזגן, החוץ חום של חמסין !!! פזי איך שקראתי את מילות השיר , חשבתי מיד, שאתה כבר תשאג שנשמע את השיר !!! הלכתי שוב למשתלה , וחזרתי עם שילים של פרחים שמתאימים לעונה !!! לקחתי בצבעים שונים, מחכה שהשמש תרד ואז אשתול אותם
 

deebeebee

New member
גם אני ישנה עם מזגן

ניסיתי לכבות את המזגן ולהפעיל את מאוורר התקרה במקומו, אבל זה ממש לא הלך, אז חזרתי למזגן.
 

מלכה 5

New member
יוליקה - חברי אותי בבקשה לשרשור, כתבתי

ביחד עם אור. תודה רבה.
 

מלכה 5

New member
אור - אולי העורב חשב שהוא שעון מעורר....

אני לא רגועה ליד העורבים....
 
העורב - כפי הנראה טעה בכיוון השעון

החשמלי אחרי הפסקת החשמל שהיתה אתמול, כשמישהו כיבה בטעות את המתג.... אני בכל אופן חשדתי בזמר שטעה...
 
הגיגים של גולש.או איך מתלקחים

סתם כך ללא שום אזהרה בטון אירוני משהוא (הטון כמובן לא נשמע במחשב) נזרקת מלה כמו "תגיד זה רציני אתה מדבר שטויות"......נו זה מספיק....... מיד הענין עובר לקנטרנות ..גולש להעלבות ..מתלקח ושמח... ומיד ללא שום ברור ....חוסמים ...מוחקים.. ברור לגמרי שהגולש הוותיק יותר זוכה להערכה. לעניות דעתי צריך להגביל את אפשרות החסימה לא יתכן שאדם אחד נבון ככל שיהיה יוכל למחוק ..לחסום.. עבדכם הנאמן מדבר מתוך נסיון כאוב... למען הגילוי הנאות נזרקתי מקומונה וכן מפורום כ מ ו ב ן
על לא עוול בכפי..צח אנוכי כשלג.. שרירות ליבם של מנהלים מסוימים קיפחוני קשות. כמובן פניתי למנהלת הפרדס..במקרה אחד הודיעוני שהחסימה זמנית במקרה של הקומונה פשוט נחסמתי ואלי לבקש להתקבל לא עולה על דעתי לבקש ..למקום שאיני רצוי .פשוט לא אלך. גאוותי לא נותנת לי. צ'י
 

יוליקה

Member
מנהל
ציקי, הרי אנחנו מכירים לא מהיום

אינני יודעת על איזה קומונה או פורום אתה מדבר.... אך בכל פורום יש מנהגים כאלה ואחרים וכחדשים כניראה שצריך קודם להתמזג ... אצלנו למשל....לא פותחים שרשורים חדשים רק אם ממש אבל ממש הנושא מתבקש... קל וחומר שבשעות הערב...כמעט כולם ישנים
לכן שרשור חדש כדאי לפתוח בשעות הבוקר...
לילה טוב
 
ציקי, איני מכירה אותך ואיני יודעת

על מה אתה מדבר אבל מנסיוני - בדרך כלל כשמוחקים יש לכך סיבה טובה. ראיתי זאת בפורום אחר שבו ההנהלה התערבה ומחקה שוב ושוב דברים שנאמרו, בגלל רוחות שהתלהטו. אנשים כותבים ולא קוראים מה שכתבו לפני שהם שולחים את המילים לחלל העולם.... זה קורה. אני עצמי מנהלת קומונה וגאה לומר שעד היום חסמתי רק מטרידן סידרתי אחד, שכתב בלשון שאינה ראויה. אבל אם יהיה צורך בכך - אעשה זאת.
 
הנה הדוגמא עליה נחסמתי ..וכך כתב משתתף

זה שקרא לי "נפולת נמושות" ( השיכור ההוא שכמעט הכל בארץ קרוי. על שמו) וזו היתה תשובתי היה לנו מנהיג אין בילתו לא הוא סרח אלא אישתו קם באומץ הניח שרביטו פנה והלך לו אל ביתו איש צבא באבריו רמ"ח בצעירותו שרת בפלמ"ח בכל תפקידיו תמיד פרח ובששת הימים ניצח וישנם ביננו חדלי אישים שממהרים לערוף ראשים וכלל אינם מתביישים בשיכרות אותו להאשים. צ'י מיד נחסמתי בעקבות תלונה של הכותב. הוא התלונן מדוע קראתי לו חדל אישים כאב לי שכך דיברו על רבין
 
למעלה